Trjanska hästar, har inte hittat nått svar,Hjälp

Permalänk
Medlem

Trjanska hästar, har inte hittat nått svar,Hjälp

tjena hjälp mig att få bort trojanska hästar, det kommer upp ett medelande
när jag klickar på mappar, när jag ex trycker på mappen till mina dokument så kommer en text ruta som lyder såhär(Critical error!)Attention ,Rasmus some dangerous viruses detected blablabla , deastruction of important files in C:\Windows.Download Protection Software now.

Har AVG och testat avast , ingen av dem tar bort dem , utan text medelandet dyker upp igen . kan nån tipsa om hur jag gör för att få bort dem , jag vet inte exakt villken fil det e heller. tack på förhand

Visa signatur

Asus P5Q-E,XFX ATI 5770,4GB 800MHz corsair,Q9550 3 GHz, corsair 650W,Antec three hundred,Samsung T220 syncM,

Permalänk
Medlem

testa trojan remover då? är 30 dagars fri test men du kan ju ta bort skiten du har med det under 30 dar.

Permalänk
Medlem

Eller varför inte det världsledande, och även det bästa, Ad-Aware 2008 Free. 100% gratis o tar bort typ alla olika typer av trojaner, spionprogram och andra elakingar, förutom virus o maskar.

Och du, Athlonen. Du har väl fått det bevisat att både Avast och AVG suger jämfört med säkerhets-paket som man måste betala för?

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

mm. fast jag gillar inte norton tack för svaren

Visa signatur

Asus P5Q-E,XFX ATI 5770,4GB 800MHz corsair,Q9550 3 GHz, corsair 650W,Antec three hundred,Samsung T220 syncM,

Permalänk

Vore jag du skulle jag göra en format c: säkrast & bäst! Sen installera allt på nytt och köpa NOD32 antivirusprogrammet!

Visa signatur

AMD64 4000+, Geforce 6800, 1024 Ram, HP 19" TFT 16ms, 660 Gb HDD

Permalänk
Medlem

Varningen i sig själv är ett virus/trojan...
Vad du än gör så ladda inte ner något som dom rekonmenderar!!!

Kan du vara vänlig och installera och köra dessa program GRUNDLIGT!

1. SUPERAntiSpyware Free Edition : http://www.superantispyware.com/download.html

Kör: "Perform Complete Scan".

2. Malwarebytes' Anti-Malware : http://www.malwarebytes.org/mbam.php

Kör: "Perfrom full Scan".

3. NoLop : http://www.spywareedge.net/nolop/NoLop.exe

Kör: "Search and Destroy"

Visa signatur

Dator 1: Core i7 10700K | Asus Prime Z490-P | 16 Gbyte DDR4 3600 MHz | Asus GeForce RTX2060 6 GB OC EVO |
Dator 2: Core i7 4770K | MSI Z87-S02 | 16 Gbyte DDR3 1600 MHz | GeForce GTX 650 TI |
Dator 3: Lenovo IdeaPad 5 Pro | Ryzen 7 5800H | 16 Gbyte DDR4 3200 MHz |
Kamera: Canon EOS 6d | EF 17-40mm f/4L USM | EF 35mm f/2 IS USM | EF 100-200mm f/4.5 | Speedlite 430EX II |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Athlonen
mm. fast jag gillar inte norton tack för svaren

Har vi ens nämnt något om Norton?

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Lavasoft adaware, gratis
Spybot search and destroy, gratis.
Testa med dom och se vad som händer, testa helst i felsäkertläge.

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Medlem

Errorsafe kirrar biffen.

Visa signatur

4690K, 16GB ram, 1,25TB SSD, Radeon 7750
100% PASSIVT