Warhammer Online: Age of Reckoning del 1

Permalänk

varför kommer 414 hela tiden?

Permalänk
Medlem

Kul att dom lyckats med att efter12h fortfarande inte löst problemen samt att de tycker att det är en bra idé att testa servrarna med att ha 1000 pers på varje server när det garanterat kommer se ut som i wow tbc realeasen den 18. Dvs att alla står i portalen så att 1 person kommer igenom var 10onde minut ungefär

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av linppan
Har spelat en del nu då, är level 5. Blev lite tråkigt med tanke på att jag var den ända spelaren i området(tog ca 5min innan den andra level 5 kom ) , förhoppnings vis är det fler som har lyckats komma in imorgon och kört lite. Gick ju inte och köra PQ när man var 2st

Server, order eller destruction?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Karlsson93613
varför kommer 414 hela tiden?

414 är det nya 42.

Meningen med livet: 414

Permalänk
Medlem

Det fungerar alltså fortfarande inte? Jag trodde dom tog ner servern för att dom skulle fixxa problemet. Helt sanslöst.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av evoke
Det fungerar alltså fortfarande inte? Jag trodde dom tog ner servern för att dom skulle fixxa problemet. Helt sanslöst.

Jupps, Dock är den fortfarande nere :/

Visa signatur

[quote]Failure to comply will result in death by catapult.[/quote]
Awesome...

Permalänk

Jag tror Blizzard kan slappna av nu iaf

Visa signatur

Ajöss och tack för fisken

Permalänk
Medlem

Fy fan det känns som att GOA bara bajsar på en när man har väntat i över 6 timmar sedan man gjort ett account och inget händer. Helvete säger jag bara, detta är fan värre än Age of conan early access releasen.

Visa signatur

Antec Nine Hundred / Corsair TX750W / Gigabyte GA-X48-DS5 / Samsung Spinpoint 750GB 7200RPM 32MB / Corsair XMS PC6400 2x2GB / Intel C2D E8400 / Sapphire Radeon HD4870 @ 790/1100 / Win Vista Ultimate 64Bit

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr_Beeblebrox
Jag tror Blizzard kan slappna av nu iaf

I Europa ja, men i US funkar det bättre. Det är dessutom bara OB, inte retail.
Blizzard måste få konkurrenter nu mer än nånsin!

Permalänk
Medlem

ne nu blir det tv..

Jag jobbar som tur är med att sitta vid en dator, så jag kan leka under dagen

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

nä undra om man ska ta och tatuera 414 för att komma ih¨g den här dagen

Permalänk
Medlem

Tycker detta är riktigt dåligt. Framförallt den dåliga informationen från GOA, om ingen förlorar jobbet över det här så blir jag riktigt förvånad. Min lust att betala för detta har minskat med ganska mycket..

Permalänk

FyyyyyyyyyyyyyyyyyraETTfyyyyyyyyyra

Visa signatur

Bytt ut överklockning mot styrketräning ;)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Suddigum
nä undra om man ska ta och tatuera 414 för att komma ih¨g den här dagen

7 sep - 2008: the day the devil revealed his true number xD
As no one suspected it wasn't 666, it was the terrifying numbers of 414

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasterOfDisaster
FyyyyyyyyyyyyyyyyyraETTfyyyyyyyyyra

Som jag klargjorde för ett par sidor sedan, sluta spamma tråden med detta. Vi vet, ok?

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem

nu har det iaf gått 13 timmar sen man börja med det här. dax att ta en paus för mer krigande imorgon

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Suddigum
nu har det iaf gått 13 timmar sen man börja med det här. dax att ta en paus för mer krigande imorgon

e ju katastrof ifall det inte är fixat tills imorn !

Permalänk
Medlem

Hoppas verkligen att dom inte går hem nu, hade detta hänt där jag jobbade hade jag sett till att man jobbade tills det var löst. Gör man fel får man rätta till det först och vila sen.

Permalänk

Måste vila klickfingret, fortsätter imorgon med nya tag!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Najk
Som jag klargjorde för ett par sidor sedan, sluta spamma tråden med detta. Vi vet, ok?

Hepp, ledsen för det, klickade mig förbi dom sista 5 sidorna ganska kvickt.

OnT: Förstår fortfarande inte varför någon skulle komma på tanken att skapa en registrations-applikation i flash.

Visa signatur

Bytt ut överklockning mot styrketräning ;)

Permalänk

nytt error när jag försöker komma in på emailet som jag fick.. "error=7x11" sounds familiar?

Visa signatur

Cpu: E6600 - RAM: Corsair 4GB Grafikkort: 9800GTX+ Moderkort: Asus Striker Extreme
MSI GX740

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DiXiE__
nytt error när jag försöker komma in på emailet som jag fick.. "error=7x11" sounds familiar?

Precis samma för mej och massor av andra antar jag.Lär nog inte hända mycket mer idag anående OB för oss i EU.

Visa signatur

P8Z68-VPro - i7-2600K - H80 - Gigabyte 670 Windforce - Force GT120 - WD Black 2Tb @ Raid 0 - Samsung 12X BD-R - HX 850 - Lancool K62 -

Permalänk
Citat:

Originally Posted by IainC GOA
Here's the thing. We at GOA don't somehow hate our customers. We aren't making some bizarre plan that involves spectacular failure. There are a lot of different things coming together for this launch and the account centre is one piece in a big puzzle. Right now the people who are responsible for putting that puzzle together - who have all had plenty of experience with this kind of thing - are all supremely confident that we will not let any of our customers down.

Permalänk

asså... LOVAR att det är med spelare i EU än i USA... alltid ska dem Fi**orna vara först <.<

Visa signatur

Cpu: E6600 - RAM: Corsair 4GB Grafikkort: 9800GTX+ Moderkort: Asus Striker Extreme
MSI GX740

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DiXiE__
asså... LOVAR att det är med spelare i EU än i USA... alltid ska dem Fi**orna vara först <.<

Jag såg siffror på 870.000 med OB-keys till US, medan EUs kanske ligger runt 300.000

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av linppan
Har spelat en del nu då, är level 5. Blev lite tråkigt med tanke på att jag var den ända spelaren i området(tog ca 5min innan den andra level 5 kom ) , förhoppnings vis är det fler som har lyckats komma in imorgon och kört lite. Gick ju inte och köra PQ när man var 2st

Dinga nyss 6 men satan vad lite folk det är Vi fixade första PQ, men sen gick det inte mer, jaja får springa runt själv å leka.

Visa signatur

Intel Core i9-9900k ASUS ROG STRIX Z390-FGAMING
hyperx DDR4 2666MHz 32GB
ASUS GeForce RTX 2080 Ti Dual OC
Cooler master hax
Predator XB271HUA. LG 34GK950F

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DiXiE__
asså... LOVAR att det är med spelare i EU än i USA... alltid ska dem Fi**orna vara först <.<

Mythic är ett amerikanskt företag. Nordamerikanska WoW har 500.000 fler spelare än Europas. Det är en större marknad, än så länge =D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mcnil
Dinga nyss 6 men satan vad lite folk det är Vi fixade första PQ, men sen gick det inte mer, jaja får springa runt själv å leka.

Anledningen till detta är att GOA tycker att 1000pers per server är lagom samt att det är bäst om folk med betanycklar inte kan registrera dom. För då kommer servrarna klara loaden, och klarar servrarna loaden är de ju redo för release. Eller ?

Permalänk

wtf! det står att mitt acc har blivit suspendat code 711 vad i helv*te!

Visa signatur

Cpu: E6600 - RAM: Corsair 4GB Grafikkort: 9800GTX+ Moderkort: Asus Striker Extreme
MSI GX740

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mcnil
Dinga nyss 6 men satan vad lite folk det är Vi fixade första PQ, men sen gick det inte mer, jaja får springa runt själv å leka.

Tar det lång tid att levla upp?

Visa signatur

[quote]Failure to comply will result in death by catapult.[/quote]
Awesome...