Permalänk

Battlefield 2 moddar

Söker lite realistiska moddar till Battlefield 2. Har spelat Project Reality och undrar ifall det finns liknande moddar. Läst lite om Forgotten Hope 2 här men hittar inte deras officiella sida dock.

Någon som kan tipsa om något?

Btw, god jul

Visa signatur

Skaparna av Crysis är tre turkiska bröder.

Permalänk
Medlem

gå in på bf2.nu och titta på moddar, och fråga där. Det är nog det bästa tipset.

Visa signatur

Antec P182,AMD 64 X2 4600+ @2,73 ghz, Noctua NH-U12F, 2GB DDR2 667@804 Mhz 4-4-4-4-12-2T, ATI HD4870 512 MB ,Gigabyte S4. Samsung Spinpoint 400GB , Samsung Spinpoint 1TB.

Permalänk
Medlem

Re: Battlefield 2 moddar

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Silverwulf
Söker lite realistiska moddar till Battlefield 2. Har spelat Project Reality och undrar ifall det finns liknande moddar. Läst lite om Forgotten Hope 2 här men hittar inte deras officiella sida dock.

http://www.forgottenhope2.com

installera idag

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Forgotten Hope 2 är min favoritmodd till bf2. Otroligt välgjord modd som lyckas undvika att bli alltför komplicerad jämfört med vissa andra moddar. Utspelar sig i öknen under andra världskriget. Det roligaste är de olika flygplanen som alla har olika egenskaper och därför passar till olika taktiker.

Permalänk
Medlem

Instalerade Forgotten Hope 2 finns runt 10 servrar ALLA är tomma vad fan det är ju inge kul :(. Är det jag som gör något fel? Tankade full version på deras hemsida och jag har nyaste BF2 versionen.

Permalänk

Project Reality. Hur kul som helst. Men det är ett krav att spela serriöst, går inte vinna annars

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum | AMD Athlon 64 X2 6000+@3.18 GHz |Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 1024mb x4 (4gb) | EVGA GeForce 8800GTS 640MB@600/850/1317 MHz | Corsair Powersupply 650W | Antec Performance One P180

Permalänk
Medlem

Jag körde Desert conflict förut. Grymt kul modd. Forgotten hope är väl ok men vissa saker irriterar. Project reality kraschade jämt för mig så jag fick lägga ner det.
All dessa moddar har dock en sak gemensamt. Det är rätt lite folk som spelar dom.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av linppan
Instalerade Forgotten Hope 2 finns runt 10 servrar ALLA är tomma vad fan det är ju inge kul :(. Är det jag som gör något fel? Tankade full version på deras hemsida och jag har nyaste BF2 versionen.

Det är sant att det finns lite folk men hslan brukar alltid ha 50+ på kvällar och helger. Konstigt att du inte hittar den, testa en annan dag.