Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av carterlee7
hur ser insidan ut och vart har du skaffat lådan?

Har du ens läst beskrivningen?

Citat:

Det finns egentligen inte så mycket och säga, utan här finns loggen: http://www.sweclockers.com/album/?id=199

Permalänk
Medlem

snygg.som ngn annan sa,så färgvalet var inte det bästa,men konstruktionen e mkt fin.:)

Visa signatur

u can call me ColdBlood.remember that,u'll need it in future.

Permalänk

faaan va snygg så liten å snygg, röd

Permalänk

Finns Det En Gud Så E De Lätt Du xD gillar verklingen dina datorer skarpt lätt 10

Visa signatur

Ghetto gameR,^^ Owned 1.6//swe

Permalänk
Medlem

sjuk! finns inte mycke att säga !!!

Finns ju inget att säga, dte e ba att sitta och dregla !

Visa signatur

smarta männsikor manipulerar man till respekt, idioter slår man...

Permalänk

Riktigt snyggt asså fyf*n va nice har du lyckats med till 1000 +10 poäng

Visa signatur

Intel Core 2 due 2.33 4gig Corsair Aplus monolize II Asus P5K P35 Corsair Powersupply

Håll till höger för här kommer DANSKi i en Scania R500

Permalänk
Medlem

Får ja köpa den!?
Den e ju assa snygg!

Permalänk

finns inga ord för att säga hur man känner när man ser denna <3

Permalänk
Medlem

Grymt snyggt! bra jobbat

Visa signatur

E8400 @ 4.05GHz| Asus Radeon HD4870x2 | Corsair Dominator 1066MHz (2x2+1x2gb = 6gb) | Asus Maximus II Formula (P45) | Viewsonic 22" WS

Permalänk
Medlem

Grymt snyggt! Jag gillar personligen bara stilrena lådor men ditt chassi är bara grymt snyggt, sen råkar orange vara min favvo färg

10P!

Visa signatur

Linux Manjaro XFCE på en MacBook Pro late 2013, gammal slö Asus X202E, Nintedo Switch, gamla Huawei 20Pro

Intel är apartheid

Permalänk
Medlem

det är roligt när folk verkligen lägger ner sin själ i att göra något riktigt ordentligt 10p!

Visa signatur

:D

Permalänk

detta galleri förtjänar högre poäng.

Permalänk

Sjukt snyggt och originellt. 10/10

Permalänk
Medlem

Foxy xD

Visa signatur

-- Get geekY or die trying --

Permalänk
Medlem

saken är den att den är så satans snygg

Extremt profisionelt gjort!

Blir dock Bara 10p - den är värd så mycket mer.

har ägaren den kvar? eller är den såld - och i så fall för hur mycket?
kan du inte göra ett nytt galleri då vi får se den stå igång på skrivbordet i ett ljust rum eller något

keep up the good work!

(Coolt att det är länkat till bilder på Cad ritningarna å grejer

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk

Jag vill också bygga ett.... Men var köper du det färgade plexit och var köper du det "vanliga" någon stans? Alla kan svara på denna...

Visa signatur

Tänk dig livet utan en dator.....
Inte bra

Permalänk
Medlem

Häftigat, extremt imponerad över dina byggen... haha coolt att du har de 3 mest omtyckta chassin (plural) haha;), i sverige:) bra gjort // Johan

Visa signatur

VaTTenKylD

Permalänk
Medlem

ska jag vara ärlig så ser alla datorer du gör ut mer som Terminator eller Transformers än datorer..

Visa signatur

ASUS TUF 3070 ti | ASUS TUF GAMING B550-PLUS | Ryzen 5600x + Be quiet pure rock | Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3200mhz | Phanteks 400A Digital | Ezdiy-fab RGB 120mm x5 | Corsair RM750x 750W | WD Red 3TB | Corsair Force Series MP510 960GB M.2 SSD | Optix MAG341CQ | Ducky Mecha mini | Razer Deathadder Elite

Permalänk
Medlem

Du gör så otroligt snygga chassin en klar 10:a!!!

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk

eftersom jag läste "hangar" så kunde jag inte sluta tänka på att det ser ut som en byggnad i c&c eller nått

Permalänk

Jag har för mig att du tänkte döpa den till "Impulse 101" egentligen, f*n va skönt att du bytte!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

hur stort är det där chassit egentligen?
typ volym eller nå mått om du känner för det?:P

Permalänk
Medlem

Helvete, Sjukt snyggt

Permalänk
Medlem

så snyggt och skulle va så dyrt att ingen tillverkare skulle bygga något dyligt. antar att rostfria kostade ungefär lika mycket som ett nytt chassi.

du skulle el oxidera det. skulle kunna va snyggt blått . men som sagt snyggt som F

Visa signatur

64 X2 7750be @ 3.61ghz 6gig ddr2/kingston DDR2 800mhz
asus radeon eah 4850 512Mram
Asus m3n-h/hdmi socket a kylare på nordbryggan

Permalänk
Medlem

Fan va snygg! Ser ut som en bomb!

Visa signatur

Laptop: Asus N76VZ 17,3''|Specs: CPU: Intel i7 3610QM 2.4 Ghz|Minne: 8Gb|HDD: 750GB 7200rpm|GPU: Nvidia Geforce GT 650M|OS: Windows 7 Ultimate 64-bit|Övrigt: 1920x1080p

Permalänk
Medlem

asså jag fattar inte hur du gör! Det är helt sjukt snygga chassin!

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Avstängd

Ser ut som en bilmotor....

Visa signatur
Permalänk
Medlem

jäkligt snyggt.
om du får för dig att sälja de så kan alltid jag köpa de

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

Vad är det i den?

Permalänk
Proffsmoddare

Just nu är den nerplockad i småbitar, så den är ganska tom

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989