Permalänk

Brothers in Arms problem!

Ja då va de ett problem!
jag tror det har med grafikkortet att göra har tyvärr köpt mig ett 4870x2... kör xp på datorn nu!
Mitt i spelet efter jag har laddat in en banna eller vad man ska säga! så först blir de svart sedan bara hela datorn dör! jag har kollat värme mm och det ser ut att stämma vad kan de bero på? har läst runt men inte sett att någon har haft detta problemet med detta spel!
detta kommer upp efter man loggar in
D:\DOCUME~1\PENTI-~1\LOKALA~1\Temp\WER0374.dir00\Mini101808-03.dmp
D:\DOCUME~1\PENTI-~1\LOKALA~1\Temp\WER0374.dir00\sysdata.xml

om man tittar på windows fel anmälan!!

några förslag?

Visa signatur

GTX 1080 , acer XB270HU G-sync, i2600k @4600, ssd

Permalänk
Medlem

Det är spelet som är buggat. Gearbox ska patcha det i de kommande dagarna.

Du snackar nog om banan "Black Friday".

Permalänk

Ska jag vara ärlig så vet jag inte vad dem heter men det regnar i början och sedan så ska man gå ut mot någon bil och då dör allting! okej! hoppas att dom fixar det! läste någonstans att far cry 2 hotfixen fungerade för honom men de gjorde den inte för mig vilket fall! men du har samma problem lr?

Visa signatur

GTX 1080 , acer XB270HU G-sync, i2600k @4600, ssd

Permalänk
Medlem

Tydligen har Gearbox lagt problemet på ATI nu som har sagt att dom ska titta på de.. Fyfan va illa rent ut sagt! Att inte ens ha möjlighet att klara ett spel man köpt.

Permalänk

jo men ditt kort kostade inte 4 k! så inte riktigt lika tråkigt för dig som för mig! blir sista gången jag köper ati! trött på detta samma sak sist jag köpte de och ända gången jag varit nöjd va med Nvidia! så de ska jag fortsätta med i fortsättningen! dom säger att ati korten är bäst prestande för pengarna men du kan bara spela hälften av spelen som finns ute!!!

Visa signatur

GTX 1080 , acer XB270HU G-sync, i2600k @4600, ssd

Permalänk

körde mitt maxat på ett 9600gt extreme och e8500 , flöt som smält smör..

jävligt märkligt att det ska krångla med ett sånt fetingkort

Visa signatur

xfx780i, e8500, corsair 650w, 4gb 6400 corsair, 2xleadtek9600gt extreme, vista 64, x-fi extrememusic. 17222 3dmark06 @3,8ghz (för länge sen)

Permalänk

jo jag vet! men det är ati rena skiten!

Visa signatur

GTX 1080 , acer XB270HU G-sync, i2600k @4600, ssd

Permalänk
Avstängd

skriv
gimmechapter i konsollen i spelet för att gå förbi black friday nivån.

kan i värsta fall vara en hårdvarubugg men troligast kommer en fix i kommande drivrutin.

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MartyAB
http://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&tas...

prova med den här.

Fungerar inte för mig!