En simpel fråga bara :P

Permalänk
Medlem

En simpel fråga bara :P

Hejsan. jag undrar en sak bara. är helt såld när det gäller vad en data klarar.

Jag undrar om min dator kommer att klara Fallout 3 / SC2 / Call of duty 5 , inte på max då tex ingen AA / kommer inte köra över 1280x*** vad det nu är. Dator står I sigg.

Vore bra så jag slipper investera i nytt Grafikkort har tänkt mig köpa Ny skärm så .

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk
Medlem

det är ju bara kolla minimum kraven på spelen.. ..

Permalänk
Medlem

inga problem.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rackarungen
det är ju bara kolla minimum kraven på spelen.. ..

Jo men dom har inte släppt det på Cod5 eller SC2

annars tackar för svaren

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk
Medlem

svårt för oss att veta systemkraven när spelet inte är släppt heller.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pillzan
svårt för oss att veta systemkraven när spelet inte är släppt heller.

Haha, du stal orden ur munnen på mig.

Fabola

"Kommer min mjölk i kylskåpet att räcka nästa vecka också?"

Visa signatur

..counting all the assholes in the room, well I'm defenitly not alone..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pillzan
svårt för oss att veta systemkraven när spelet inte är släppt heller.

Alla som reggar sig på http://callofduty.com/ får en betanyckel till cod5, som kan spelas så fort man har laddat hem det.

Alla vapen jag har hunnit testa suger, krävs ibland ett helt mag för att få ihjäl nån

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Potatismoset
Alla som reggar sig på http://callofduty.com/ får en betanyckel till cod5, som kan spelas så fort man har laddat hem det.

Alla vapen jag har hunnit testa suger, krävs ibland ett helt mag för att få ihjäl nån

Hmm, det låter ju precis som Battlefield 2.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av segas
Hmm, det låter ju precis som Battlefield 2.

Har alldrig behövt mer än 6 träffar för ett kill och då var det med pistolen.
Du vet att man måste träffa fienden för att dom ska dö eller?

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Potatismoset
Alla som reggar sig på http://callofduty.com/ får en betanyckel till cod5, som kan spelas så fort man har laddat hem det.

Alla vapen jag har hunnit testa suger, krävs ibland ett helt mag för att få ihjäl nån

Seriöst 2-3 smällar så ligger dom ner. Visst ibland krävs det mer men då beror det på mitt aim, som behöver tränas upp lite.

ontopic: Borde klara av det bra speciellt med tanke på att du inte var kräsen med att köra på max.

Permalänk
Medlem

Flöt på bra. högsta på allt förutom AA

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)