Battlefield 1942 problem.

Permalänk
Medlem

Battlefield 1942 problem.

Har köpt battlefield 1942 deluxe edition nyligen med expansionen Road to Rome. Har uppdaterat spelet så mycket det går men de flesta banor man får i serverlistan på onlinespel är gråa så jag kan inte spela någonstans.. ytterst få är gula (spelbara).
Min BF42 version är 1.6 vilket är den senaste väl?

Någon som har förslag vad man kan göra för att få fler gula alternativ i serverlistan?

Visa signatur

"In Case of Emergency, Break Screen"

Permalänk
Medlem

Det är inte säkert de kör din verision. De kanske tycker 1,6 är sämmre än den tidigare.
Ex i cod4 körde jag 1,0 igår runt 900serrarar nu idag patcha jag upp till senaste och får runt 300servrar.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jOnÄTÄn
Det är inte säkert de kör din verision. De kanske tycker 1,6 är sämmre än den tidigare.
Ex i cod4 körde jag 1,0 igår runt 900serrarar nu idag patcha jag upp till senaste och får runt 300servrar.

måste man installera om då och kolla version för version vilken som är populärast?

Visa signatur

"In Case of Emergency, Break Screen"

Permalänk
Medlem

Nejdå men det kanske är moddar?
Det är nog inga som kör på tidigare patcher vad jag vet.. iaf i BF42.

Permalänk
Medlem

ska moddar ta upp så många servrar så knappt 1 av 10 är spelbara för mig? kan de ha med att många kör desert combat?

Visa signatur

"In Case of Emergency, Break Screen"

Permalänk
Medlem

bra ide med moddar.
Men det kan du kolla ganska lätt har jag förmig.
Du kan la ta så det bara visar moddar du har installerat isåfall ser du ju det.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Testpilot

1.61b är den senaste versionen så jag tror du saknar en liten patch: http://www.fz.se/filer/?id=1042

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk

ladda ner 1.61 den är nyast.