Dvd bränna och musik..

Permalänk
Medlem

Dvd bränna och musik..

Går det att bränna ut musik på dvd skivor jag kan inte hitta något program som funkar med det nämligen. den vill endast ha vanliga cd skivor och jag har ca 300 minuter musik ja vill bränna ut å de skulle bli 4 lr 5 cd skivor ^^

Visa signatur

[Intel E84 @ 4GHz][Noctua NH-U12P][Ga EP35-DS3][Asus HD 4850 700/1100MHz][PC-6400 @ 900MHz][Corsair HX620W]

Permalänk
Medlem

Jag undrar var du tänker spela upp musiken i för maskin?
Det är stor risk för missförstånd.

DVD musik skivor är inte så vanligt även om alla kan bränna/skapa sådana. Oftast bränner man dom i mp3 format på data DVD skivorna eller som musik CD.

Permalänk
Medlem

tänkte spela upp musiken i en vanlig stereo typ i bilen lr sådant. så musik cd är de ja är ute efter men antar att man inte kan göra det med dvd skivor.

Visa signatur

[Intel E84 @ 4GHz][Noctua NH-U12P][Ga EP35-DS3][Asus HD 4850 700/1100MHz][PC-6400 @ 900MHz][Corsair HX620W]

Permalänk
Medlem

Tror jag också. I bilen brukar det inte gå med annat än musik CD skivor. Musik DVD formatet finns men den blev aldrig populär så jag tvivlar att det finns något stöd för det formatet i annat än i datorer.

Permalänk

har 2st frågor bara. lånar tråd lite sry för de.

Vilket grafikkort är bäst utav detta 2. de är till laptop.

Geforce GO 7900GTX 512mb eller Gefore 8400 GS ?

På min dell xps får jag även nå fel meddelande .Memory paraty error ? e de ramen som spökar ?

Visa signatur

Ge mig ett jobb! Vad som helst?

Permalänk
Medlem

Lite väl fel tråd sundviik89. Snabb koll i länken för oktober månad säger GO 7900GTX. Det andra vet jag inte.

http://www.tomshardware.se/grafikkort/20081009/grafikkortsgui...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av panpo98
Tror jag också. I bilen brukar det inte gå med annat än musik CD skivor. Musik DVD formatet finns men den blev aldrig populär så jag tvivlar att det finns något stöd för det formatet i annat än i datorer.

haha var rädd för det, men får väll bränna ut dom absoluta favo låtarna å dunka dom

Visa signatur

[Intel E84 @ 4GHz][Noctua NH-U12P][Ga EP35-DS3][Asus HD 4850 700/1100MHz][PC-6400 @ 900MHz][Corsair HX620W]