Musik spelare för XP?

Permalänk

Media Monkey! Så underbart program, biblioteket är toppen bra. Släpbara filer hit och dit, lätt med externa enheter. Mycket inställningar(om man vill),modifiera kan man men jag bryr mig inte så mycket om utseendet. Det ska vara praktiskt och det är det. Sabbar inte på något sätt låtarna som ligger på hårddisken, dock är det busenkelt att ta bort låtar via biblioteket om man vill då den frågar när man tar bort en låt om man vill ta bort den från datorn eller bara i listan.

Visa signatur

---Under uppbyggnad----

Permalänk

Har använt MediaMonkey ett bra tag och det är ett grymt kompetent program för den som gillar att ha koll på sitt musikbibliotek. Det har även många riktigt tidssparande funktioner som te x. lägger automatiskt till nya låtar i biblioteket, programmet kan automatiskt tagga och organisera den fysiska mapp/filstrukturen i bakgrunden, skitbra integrering med externa mp3-spelare osv. De har även ett underbart diskussionsforum där användarna och utvecklarna har mycket nära samarbete.

Har dock inte använt det på ett nu. Blev för trött på att ha så mycket information. Nu för tillfället skiter jag i taggning hit o dit och vill bara lyssna på musiken, men kan verkligen rekomendera det.

Visa signatur

-Jag har visst vart ute idag.
-Vart då?
-Ne, jag öppnade fönstret förut...
www.iampear.com Hakona Matata!

Permalänk

Någon här som vet vilken version av gamla winamp som är bäst, gillar inte den nya "bloatade" winamp versionen.

Är det winamp 2.81 eller 2.91 eller 2.95?

Visa signatur

AMD64 4000+, Geforce 6800, 1024 Ram, HP 19" TFT 16ms, 660 Gb HDD

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Meganeoman
Någon här som vet vilken version av gamla winamp som är bäst, gillar inte den nya "bloatade" winamp versionen.

Är det winamp 2.81 eller 2.91 eller 2.95?

Kör senaste winamp med classic skin?

Permalänk

WINAMP!!!!! Fast gamla versionerna, 5.5 är helt sämst. Fult tema, krashar oftare. I Vista kan man dessutom glömma det för min del.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av =ultrafox=
WINAMP!!!!! Fast gamla versionerna, 5.5 är helt sämst. Fult tema, krashar oftare. I Vista kan man dessutom glömma det för min del.

För mig kraschar det i princip aldrig. Och som sagt, använd classic-temat så ser det precis ut som 2.xx-verisionerna.

Permalänk
Medlem

Jag körde Winamp väldigt länge, men sedan version 5 kommer det uppdateringar det gnäller om så jävla ofta så jag bytte till Foobar. Foobar är faktiskt ännu bättre än min all-time-favorite, SysTrayPlay.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
För mig kraschar det i princip aldrig. Och som sagt, använd classic-temat så ser det precis ut som 2.xx-verisionerna.

Vet, överdriver lite bara ^^