Permalänk
Medlem

Snusdosa i stål - KÖPA

Hej jag bor i Skåne och söker en affär som säljer snusdosor i stål

gärna mot lund eller ystad hållet.

hittade en fin dosa på nätet med en lucka som man kan lägga in gammal snus,

jag vill köpa nåt liknande

mvh

Permalänk
Medlem

Jag har för mig att tobaksbutiken brevid Bröderna M i Ystad ska ha. Dom har haft det förr iaf.

Visa signatur

Phantek P400A | P8Z77-V Pro | 3570K | 16Gb | GTX970 | HX620M | CS900 120Gb + A400 480Gb | Hyper212BE

Permalänk
Medlem

Jag har en snusdosa med Fordmärket på. 20 spänn så är den din Jag har dock ingen lucka i min, jag spottar ut snusen på backen. Alternativt toaletten (om jag är hemma, eller under annat tak)

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk

Tobaken snett mot burger king på gustav adolfs torg(malmö) säljer sådana.

Permalänk
Medlem

De flesta guldsmeder brukar sälja dylika prylar, prova att leta reda på en sådan så kanske det löser sig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lynar
Jag har en snusdosa med Fordmärket på. 20 spänn så är den din Jag har dock ingen lucka i min, jag spottar ut snusen på backen. Alternativt toaletten (om jag är hemma, eller under annat tak)

Släng inte snus i avloppet, det kan bli igensatt. Om du nu använder portionssnus dvs.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P-NILZ
Släng inte snus i avloppet, det kan bli igensatt. Om du nu använder portionssnus dvs.

Kör för det mesta portion. Det visste jag inte, tackar

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem

det löste sig, guld och ur säljer dacapo silver snusdosor