Dramatown. Bästa vänner och flickvänner. För er som gillar drama!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Karamell-Kungen
Det här är så sjukt spännande!
Berätta mer om 3G-dosan. När hämtades den? Har den skyddsfodral?

*Kan inte sluta skratta*

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Dramatown. Bästa vänner och flickvänner. För er som gillar drama!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Slayzor
"Bill and Ted's most excellent adventures"

Eller är det

"Bill and Teds Bogus jurney" ?

Ingen aning faktiskt. Var en gammal kamrat i EVE som skrev det och jag har haft det på hjärnan sen dess. Älskar att dra den!

Visa signatur

Dekadens

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kanzaki

Ellerhur, det blev så. Förlorade all empati från hennes sida när jag var otrogen. Men idag så bryr jag mig inte om det. Hon har förlorat all empati från mig för att ha behandlat mig som skit både innan och efter allt har hänt. Jag har inte behandlat någon dåligt, aldrig.

Jag blev alldrig stenad. Hon jag var otrogen mot vet det och hon har ju lärt känna mig, vem jag är. Hon ville inte förlora mig och kom över detta väldigt fort för hon vet att jag är en trogen och ärlig person.

Jag gjorde mina misstag, absolut. Men jag erkände dem, för alla. Utan att de ens behövt veta det. Det är naturligt för mig för jag gillar inte leva i lögner. Jag gjorde något fel utav den komplicerade situationen jag befann mig i och mådde dåligt av det och erkände. F.ö så kommer jag inte göra samma misstag igen. Men dom som har gjort fel mot mig, har alldrig erkänt något fel de har gjort. Både före och efter händelserna.

Jag har inte behandlat något illa. Däremot så har jag kämpat för att behandla folk bra. Jag mådde som hund diare när jag var otrogen men jag kunde ändå göra dem båda glada.

F.ö så är det en sak man ska göra.. Man ska tycka bra om sig själv. Tänk på någon som tycker han är sämre än alla andra. Den personen har en väldigt dålig utvecklingskurva tack vare man tänker så.
Men jag tänker inte jag är bättre än andra. Jag vet vad jag är bra på och dålig på och jag behandlar alla bra.

Vadå du har inte behandlat någon dåligt? Du var otrogen, det är bland det värsta du kan göra. Du säger att du är en trogen och ärlig person, ändå går du bakom hennes rygg och är otrogen... Tjena...

Sen klart du skall känna att du är bra, men att skryta om din släkts tillgångar som att det gör dig bättre är ju korkat. Det visar mer "jag är för dålig för att åstadkomma något själv, så jag skryter om vad andra gjort"

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Det var en lång och välskriven historia om 3 personer som beter sig som idioter. Tack för läsningen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Vadå du har inte behandlat någon dåligt? Du var otrogen, det är bland det värsta du kan göra. Du säger att du är en trogen och ärlig person, ändå går du bakom hennes rygg och är otrogen... Tjena...

Sen klart du skall känna att du är bra, men att skryta om din släkts tillgångar som att det gör dig bättre är ju korkat. Det visar mer "jag är för dålig för att åstadkomma något själv, så jag skryter om vad andra gjort"

Citat:

Ursprungligen inskrivet av akka
va? håller inte alls med där, eftersom att du va otrogen så behandlade du de inblandade dåligt. Under den tiden som det fungerade kanske det var jätte bra, men det är ju bara befängt att tro att en sånt snedsteg inte ska göra ont.
Det var ju som en såpbubbla som bara väntade på att sprängas. Om du är en oerhört naiv person kanske jag kan gå med på att du undertiden som det hela utspelade sig trodde att du behandlade alla väl, men det är ändå inte en giltig ursäkt.

Kan svara er båda samtidigt då.

Att vara otrogen är inte bland det värsta man kan göra. Finns många fler dåliga saker man kan göra. Och vem var jag otrogen mot?
Jag var tillsammans med någon som skulle bara vara tillfälligt, men jag var otrogen för att jag var KÄR i tjockisen. Senare jag fatta att denna tjejen är inte en bra människa, hon är inte en frisk person. 250gram marabou, pudding med grädde och 200gram påse chips till frukost och säger hon bantar och äter bara riskaka. Hon hade ljugit ihop en personlighet och playat mig sådär. Jag anser att playa är faktiskt mycket värre än att vara otrogen. Att göra ett misstag går att förlåta men att playa och leka med någons känslor är någon bland de verkligen värsta.

Min flickvän som jag var otrogen mot, varför reagera hon inte på detta?
Den jag inte var tillsammans med, den som behandlat mig illa. Varför reagera hon som om jag vore blodtörstig mördare?

Den som jag är tillsammans, t.ex. varför har hon 100% av gångerna gått 30 minuter ensam från där hon bor och träffat mig oavsätt om hon är med kompisar eller inte utan att jag bad henne lämna dem?
Den som jag inte var tillsammans med. Varför sa hon kanske nästa vecka om jag sa jag ville träffa henne när hon bor 4 minuter ifrån mig?

Jag mår bra. Jag mår inte dåligt. Och tjockisen fick väl vad hon förtjäna. Att jag campa utanför hennes hus och skola osv skrämde henne ännu mer och gjort henne paranoid utan att jag ville egentligen skrämma henne men det blev väl så att det fungera till att hon fick det hon förtjänar.

Jag kunde ha valt att fortsätta vara otrogen. Jag kunde fortfarande haft 2 tjejer idag. Men varför valde jag att frivilligt berätta det till alla? Kan förresten någon av er erkänna något sånt helt frivilligt, eller är ni vad 90% av vad alla människor är och vill dölja sina misstag? Inget illa menat.

Jag skröt inte om min släkts tillgångar. Men jag ljög heller inte.
Det är i min kultur att har man en flickvän så ska hon vara inbjuden till hela släkten som en riktig del av den. Hon skal kunna flyga till mitt hemland utan mig och besöka dem och bli behandlad exakt som mig även efter vi gör slut. Det är kanske något ni aldrig kommer förstå.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Jag tror du gillar drama, innerst inne.

Nej. Verkligen inte. Jag gjorde dem sakerna för jag ville prata. Du kanske kan, men jag kan inte skita i människor bara för att, bara för att.
Och jag gillar inte drama, det är oerhört onödigt. Drama i mitt liv är minimalt

BigMomma: U welcome

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kanzaki

Jag var tillsammans med någon som skulle bara vara tillfälligt, men jag var otrogen för att jag var KÄR i tjockisen.
[KLIPP]
Att göra ett misstag går att förlåta men att playa och leka med någons känslor är någon bland de verkligen värsta.

Du tycker alltså inte att du playade den här tjejen som du bara var tillsammans med, låt mig citera dig, "tillfälligt" eftersom du var kär i tjockisen!?

Skojar du med oss eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kanzaki

Jag kunde ha valt att fortsätta vara otrogen. Jag kunde fortfarande haft 2 tjejer idag. Men varför valde jag att frivilligt berätta det till alla? Kan förresten någon av er erkänna något sånt helt frivilligt, eller är ni vad 90% av vad alla människor är och vill dölja sina misstag? Inget illa menat.

För det första är det inget misstag, du är inte otrogen av misstag. Du gör ett aktivt val och får stå för det.

För det andra skulle inte jag göra det valet för jag är inte ett hjärtlöst arsle.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ako
Du tycker alltså inte att du playade den här tjejen som du bara var tillsammans med, låt mig citera dig, "tillfälligt" eftersom du var kär i tjockisen!?

Skojar du med oss eller?

Du vet, jag sa till tjejen jag är tillsammans med i början att jag inte var ute efter ett långvarigt förhållande och att jag eller hon kan göra slut och hon var med på det.

Vad är felet med det?
Nu iaf så ser det ut som det kommer bli ett väldigt långvarit förhållande vi kommer att ha.

Derox: Det är helt och hållet ditt sätt att tänka. Du påstår att vara otrogen är inte något misstag. Jag sa aldrig jag var otrogen av misstag. Men det är ett misstag att jag var. Och jag stod för det, right.

Du är inget hjärtlöst arsle, okej. Men du kan vara ett hjärtlöst arsle mot dem du tycker är hjärtlösa arslen?

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kanzaki

Derox: Det är helt och hållet ditt sätt att tänka. Du påstår att vara otrogen är inte något misstag. Jag sa aldrig jag var otrogen av misstag. Men det är ett misstag att jag var. Och jag stod för det, right.

Du är inget hjärtlöst arsle, okej. Men du kan vara ett hjärtlöst arsle mot dem du tycker är hjärtlösa arslen?

Klart jag kan vara taskig mot folk som jag tycker är arslen? Varför ha medlidande för folk som medvetet skadat andra människor?

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Klart jag kan vara taskig mot folk som jag tycker är arslen? Varför ha medlidande för folk som medvetet skadat andra människor?

Precis det jag tänkte.

Jag menar inte att klanga ner på dig men låt mig ge dig ett tips.

Att vara taskig är att skada.
Vad tror du gör dig annorlunda än dem då?
Du har inte medlidande för folk som skadat andra medvetet och därför tycker du att du medvetet kan skada dom.

Om det finns någon som tänker exakt lika dant som dig så kommer den personen inte ha medlidande för dig.

Förstår du?

För mig i övrigt så är det första gången jag skadat folk, hur mycket jag nu har skadat.

Min absolut första flickvän dock blev jag tvungen för att skada genom att göra slut. För att jag stod ut i 4 månader med hennes krav och det skada mig.

Väcka henne 5 på morgonen alla vardagar och hålla henne sällskap på telefon under hela hennes bussresa till skolan. Egentligen så vaknar jag 7 för att jag börja 9.
Prata med henne på telefon mellan 4-7 timmar om dagen.
Aktivt skicka gulliga medelanden till henne.
Prata varje kväll innan man lägger sig och säga godnatt.
Träffa henne varje helg.
Och inte prata med andra tjejer varken över MSN, sms eller irl. Och jag har bara en tjej kompis som jag känt sedan jag 10 år tillbaka. Och såklart blir flickvännen superrasande och allt är mitt fel och hon vägrar ändra sig. Hehe, jag sa "jag är med selma" och i 4 dygn fick jag ta hennes skit.

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kanzaki
Precis det jag tänkte.

Jag menar inte att klanga ner på dig men låt mig ge dig ett tips.

Att vara taskig är att skada.
Vad tror du gör dig annorlunda än dem då?
Du har inte medlidande för folk som skadat andra medvetet och därför tycker du att du medvetet kan skada dom.

Om det finns någon som tänker exakt lika dant som dig så kommer den personen inte ha medlidande för dig.

Förstår du?

För mig i övrigt så är det första gången jag skadat folk, hur mycket jag nu har skadat.

Min absolut första flickvän dock blev jag tvungen för att skada genom att göra slut. För att jag stod ut i 4 månader med hennes krav och det skada mig.

Väcka henne 5 på morgonen alla vardagar och hålla henne sällskap på telefon under hela hennes bussresa till skolan. Egentligen så vaknar jag 7 för att jag börja 9.
Prata med henne på telefon mellan 4-7 timmar om dagen.
Aktivt skicka gulliga medelanden till henne.
Prata varje kväll innan man lägger sig och säga godnatt.
Träffa henne varje helg.
Och inte prata med andra tjejer varken över MSN, sms eller irl. Och jag har bara en tjej kompis som jag känt sedan jag 10 år tillbaka. Och såklart blir flickvännen superrasande och allt är mitt fel och hon vägrar ändra sig. Hehe, jag sa "jag är med selma" och i 4 dygn fick jag ta hennes skit.

Att göra slut är inte att skada, that's life. Alla halvvuxna människor inser ju att kärlek kan ta slut, och då tar även förhållanden slut. Går du däremot bakom ryggen på folk och är otrogen är det ju ett stort svek.

Sen tror jag på att alla skall respekteras, om man inte göra saker för att ta bort "respekt-stämpeln", då är det "free for all" på den personen. Är du otrogen försvinner den stämpeln.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Väx upp och se konsekvenserna av ditt handlande innan du gör något korkat.

Färg på 3G- dosan?

Visa signatur

Är du en arrogant översittare som vet lite bättre än alla andra? Välkommen till Akademiska ämnen, arbetsliv och samhällsdebatt
☺☻☺☻☻☺☻☺
Republikanska föreningen

Permalänk
Medlem

"Du vet, jag sa till tjejen jag är tillsammans med i början att jag inte var ute efter ett långvarigt förhållande och att jag eller hon kan göra slut och hon var med på det."

Jag finner inte ord, så du menar att en av parterna i ett längre förhållande måste ge upp det fria viljan?

Så att du skulle som tycka att det var helt okej att hon gick och blev pålad i alla hål av en nyrik telefonförsäljare bärandes manchesterbyxor en fredagskväll?

Det du skulle ha sagt var istället : "Du... jag är olyckligt kär i en annan tjej och jag är väl egentligen bara ute efter att få lite uppmärksamhet den tiden som jag inte spenderar med att förfölja tidigare nämnda, så om du vill ses lite då och då och knulla medans jag städar ur liken i garderoben så skulle det vara AWESOME!"

Men jag måste hålla med om att det var en ganska justé soppa ni genom er fria vilja lyckades sätta er i.

Visa signatur

weee!

Permalänk

det jag fick ut utav texten var att du verkar vara en snobb,en som tror du är finare än andra,kan behandla folk hur som helst pga detta,välja och vraka osv.
men tyvärr så luktar det lika illa från varje person efter toa besöket.
kom ner på jorden igen,det är mitt råd.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
(...) men tyvärr så luktar det lika illa från varje person efter toa besöket.
kom ner på jorden igen,det är mitt råd.

+1
Grabben, det enda jag kan få ut av tråden är att du måste växa upp och sluta vara pantad.

Visa signatur

---

Permalänk

Off topic.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av oggan
Ingen aning faktiskt. Var en gammal kamrat i EVE som skrev det och jag har haft det på hjärnan sen dess. Älskar att dra den!

"Bill and Teds Bogus jurney" Är det, en väldigt bra film.

On topic.
jag orkade inte läsa igenom allt det där men jag skummade lite o läste svaren i tråden. Och det ser onekligen ut som du kan vinna både 08 och 09 års pris för största fåntratt.

Visa signatur

Fractal define XL R2, Asus maximus VII hero, core i7 4790K, Corsair Dominator Platinum 16GB, Asus 680 DC2T

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ako
Edit: BTW, är det bara jag som väntar på att Loaded ska lägga en kommentar i denna tråden?

Hähä, ja jävlar, jag väntar också...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Snyggt att devalvera dig själv till ingenting som avslutning

...och där kom den

Citat:

Ursprungligen inskrivet av BigMomma
Det var en lång och välskriven historia om 3 personer som beter sig som idioter. Tack för läsningen

+1

Visa signatur

Manli GeForce 8800GTS 512 @ 756/1890/1100

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Att göra slut är inte att skada, that's life. Alla halvvuxna människor inser ju att kärlek kan ta slut, och då tar även förhållanden slut. Går du däremot bakom ryggen på folk och är otrogen är det ju ett stort svek.

Sen tror jag på att alla skall respekteras, om man inte göra saker för att ta bort "respekt-stämpeln", då är det "free for all" på den personen. Är du otrogen försvinner den stämpeln.

Yes

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Triss
Väx upp och se konsekvenserna av ditt handlande innan du gör något korkat.

Färg på 3G- dosan?

Vem hade kunnat ana att det skulle sluta såhär? Säg inte att du redan visste det första raderna du läste av OPn.

Vit

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Psalt
"Du vet, jag sa till tjejen jag är tillsammans med i början att jag inte var ute efter ett långvarigt förhållande och att jag eller hon kan göra slut och hon var med på det."

Jag finner inte ord, så du menar att en av parterna i ett längre förhållande måste ge upp det fria viljan?

Så att du skulle som tycka att det var helt okej att hon gick och blev pålad i alla hål av en nyrik telefonförsäljare bärandes manchesterbyxor en fredagskväll?

Det du skulle ha sagt var istället : "Du... jag är olyckligt kär i en annan tjej och jag är väl egentligen bara ute efter att få lite uppmärksamhet den tiden som jag inte spenderar med att förfölja tidigare nämnda, så om du vill ses lite då och då och knulla medans jag städar ur liken i garderoben så skulle det vara AWESOME!"

Men jag måste hålla med om att det var en ganska justé soppa ni genom er fria vilja lyckades sätta er i.

Vad menar du med fri vilja?

Ja, då förhållandet var nytt för det var ett öppet förhållande vi hade tills vi väl lärde känna varandra.

Helt rätt, alla satte in sig själva.. Det värsta är jag tycker var min fd. vän. Från ingenstans gav han sig in i att förlora och förlora.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
det jag fick ut utav texten var att du verkar vara en snobb,en som tror du är finare än andra,kan behandla folk hur som helst pga detta,välja och vraka osv.
men tyvärr så luktar det lika illa från varje person efter toa besöket.
kom ner på jorden igen,det är mitt råd.

Varför tro jag är snobb? Varför tro jag tror jag är finare än alla andra? Kan säga att ditt påstående är fel här mangemani. De påståenden passar på hon tjockisen, inte på mig.

I am down on the earth Det som har hänt är inte nytt, det har gått ett tag.

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kanzaki
Nej. Verkligen inte. Jag gjorde dem sakerna för jag ville prata. Du kanske kan, men jag kan inte skita i människor bara för att, bara för att.
Och jag gillar inte drama, det är oerhört onödigt. Drama i mitt liv är minimalt

Det är ett väldigt dramatiskt sätt att engagera i konversation med en person, tycker du inte det? Att campa utanför hennes skola och hus i flera dygn, hoppa framför en buss för att stoppa den, gå sedan bakom personen som gråter och säga att man älskar henne i ett köpcenter.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Jag kan inte göra annat än att uppmana alla att sluta mata trollet.

Killen älskar uppmärksamhet, och här får han massvis.

Med de orden, lämnar jag tråden.

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Nog känns det som att du vill framstå att du är bättre än de alla, men innerst inne är du nog densamma.

förresten vad är det med alla "detaljer" om man får fråga? kristen? tjockis? 3g dosa? osv...

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Avstängd

Min första reaktion efter att ha läst halva ditt inlägg var att kolla när inlägget var skrivet.
Var var säker på att det skulle vara skrivet ca 03:00 på lördag/söndag morgon.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haricots
Min första reaktion efter att ha läst halva ditt inlägg var att kolla när inlägget var skrivet.
Var var säker på att det skulle vara skrivet ca 03:00 på lördag/söndag morgon.

Njaa "pappa bad mig vänta hemma tills han kommer och hämtar sin 3G dosa."
Vilken pappa ränner runt klockan 3 efter en 3gdosa?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
Njaa "pappa bad mig vänta hemma tills han kommer och hämtar sin 3G dosa."
Vilken pappa ränner runt klockan 3 efter en 3gdosa?

Jag läste inte så noggrant utan märkte bara att personen skrev som någon som var dyngrak.
Meningsuppbyggnaden är förjävlig, stavningen helt på tok, etc.

Permalänk

Jag tänkte väl inte föra in något vettigt i "diskussionen" utan blir väl ett kort tack till TS för att ha förgyllt min ensamma natt här framför datorn med en lång och härlig novell om livet.

Gillar lite utav orden som "playat" och "playade" sen hur du avslutar den första posten med din vän som är bonde och du från den välbärgade adelsfamiljen. All heder åt dig mannen!

Skämt å sido, en fråga som jag hoppas inte är för genant att besvara. Har du invandrat till Sverige, eller ja kanske dina föräldrar? Inget illa menat men användandet av det Svenska språket ger mig vissa vibbar.

Mvh,
Viper@God

Permalänk
Medlem

Jag höll med dig lite i början där, det där skit snacket hon drog om sin vikt har jag också råkat ut för så jag var på din sida en stund iaf men sen så visade det ju sig att du var en otrogen jävel... Rock bottom...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kanzaki
Om ni undrar så är jag en mycket bättre människa än vad min fd vän är. För det är han som var en hund till mig och följde mig över allt. Jag visade honnom liv. Till den torra människan som inte gjort något. Hans släkt är fd bönder och min släkt är rika människor av både makt pengar och kultur. Jag har rest hela europa och har kryssningar, äventyr, evenemang, safaris, resor planerat i mitt liv.. saker som jag vill göra.

Öhm grabben du borde gå och få din kompass kollad för det där är bara fel.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av kode
TS: Snygg write-up. Om du ser till att få lite hjälp att redigera det så vinner du säkert novelltävlingen.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kanzaki
Kan göra det själv om jag orkar men man förstår ju vad som står så jag ser egentligen inte något problem med det.

Man förstår nätt och jämt vad du menar på vissa ställen... Med din inställning kommer det svenska språket gå sönder mer än det redan gjort så jag måste hålla med kode, försök att få hjälp redigera din text.

Visa signatur