Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toivo83
warcraft 4, battlefield 3, red alert 4 (gör om, gör rätt)
eller nåt CnC spel i vilket fall som helst,

saknas riktigt sköna rts lir faktiskt =P

Har du testat Joint Task Force? finns demo här http://www.fz.se/filer/?id=1442 Jag kan säga att det är kul spel, men smaken är ju olika

Lite bilder på denna sida http://www.playzone.se/shop_product.asp?id=25646

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk

Warcraft 4 och Blizzard's nya mmo.

Visa signatur

"Politicians and diapers have one thing in common. They should both be changed regularly"

Permalänk
Medlem

wc4 med dota

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk
Medlem

Vampire: The Masquerade 2
Red Alert 3 westwood style
Dungen Keeper 3
Battlefield 3
Half-life 3
Stronghold 3
The Elder Scrolls V
Fall Out 4
mfl

Visa signatur

pff

Permalänk

Grim Fandango 2, monkey island 5, Day of the tentacle 2 och så instämmer jag med vad en tidigare skrev: Call of Juarez 2

Permalänk
Medlem

Jag hade velat ha ett Richard Burns Rally 2. Med lite fler banor och bilar att välja mellan än i första.

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk
Medlem

Uppföljare på Silver.

Permalänk
Medlem

Uplink 2
Rollcage 3 (man kan alltid hoppas.. http://www.gorcx.net/ )
Skulle väldigt gärna se HD-versioner av många äldre 2D-spel.. (Dune 2k, C&C-serien, Planescape Torment, Pharaoh etc)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ett GTA4 som flyter bättre och ser snyggare ut, + att HELA New York är med och inte bara 1/4del som det är nu Kunna gå in i alla byggnader, typ Macys och handla kläder. Lär bli rätt krävande ändå :/

Permalänk

förutom en massa redan nämda spel

spycraft uppföljare, liknade CSI spelen fast med en väldigt mycket högre svårighets nivå

Visa signatur

P4 2,8ghz,asus P4SD-LE, 2GB pc3200, 160gb HD, Leadtek A400LE 12/1,6 @ 399/876 128mb 1,4V, SB Audigy 2, 3dmark 03: 10846 3dmark 05: 4206

E6420, Gigabyte GA-965P-S3, 2GB Corsair twinx2 CM2X1024A-6400 , XFX 8800GTS 320mb, Hiper type-R 530W , antec 900

Permalänk
Medlem

typ ett spel där man är en blå igelkott med klamydia som heter sonkick och en medhjälpare som heter Trails och man ska rädda moster agata som är sur på en för att man inte vill äta hennes dunder köttbullar så man blir stor och smäll fet och ni kanske tror att jag menar Sonic the hedgehog men nej han ska vara sista bossen som man nitar på ett slag för han suger ap banan. spelet ska heta typ "Sonkick the hedgehog: The Phantom of klamydia" eller något liknande så alla barn kan bli glada (rek från 68+)

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem

Freelancer 2 (var på väg men lades ner)

Command & Conquer: Renegade 2 (var på väg men stängdes tack vare förbannade skit EA...)

Tiberian Sun 2 (samma som ovan har jag för mig)

Escape Velocity Nova 2.

Half life 2: Episode 3 (Släpps sent 2008 säger dom)

Natural Selection: Source

Halo 3 till dator vore ju inte fel.

Visa signatur

We are the Microsoft. Resistance is futile. You will be bluescreened!

Permalänk
Medlem

Fortsättning på Dungeon Keeper hade varit guld. Kanske även en uppdatering av Syndicate, en annan Bullfrog-klassiker.

Permalänk
Medlem

Test drive unlimited 2
Nytt battlefield (typ Battlefield 1942 med crysis grafikmotor eller liknande).
Ett nytt brothers in arms, så rolig spelserie

Visa signatur

Maskinen:
[ASUS Maximus Ranger VII][Intel I5 4690K @ 4.6Ghz 24/7 med Noctua NH-U14S]
[16Gb Gskill 2400Mhz 2x8Gb][MSI GTX 770 Gaming i SLI][XFX PRO 850w PSU]
[Kingston HyperX 240Gb SSD + 2Tb HDD]
[Windows 7 Ultimate][CoolerMaster Silencio 650 PURE][+ massa noctua fläktar]

Permalänk

Doom (i tappning med de gamla)
Diablo 3 + exp
Unreal tournament (första) i ny pattning utan 'segheten' de nya har
Red Faction 3 (i stil med ettan man kan ha sönder allt (typ utom dörrar))

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Ett EON baserat RPG/MMORPG skulle vara trevligt. Var ju ett RPG på gång för en massa år sen, synd att det inte blev nått av. Och synd att demon som fanns inte verkar gå få tag på längre
Antar att ett MMORPG inte är särskillt troligt dock, för liten spelarbas då EON är ett helsvenskt rollspel skulle jag tro. Men man vet aldrig *Håller alla tummar jag har*

Edit: Om nån har tillgång till eller vet var man kan hitta demon till EON datorspelet pm:a eller posta gärna här i tråden. Skulle verkligen uppskattas

Visa signatur

"Berzerker don´t die, they wuss out ;)"

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Drew_
Sin 2

Läste för länge sen att det var på gång, antar att projektet lades ner...

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk
Medlem

Farenheit 2!!!

Permalänk
Medlem

Re: Önskespel?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Delok
Battlefield 3

Jag tänkte på det idag, det skulle sitta jädrigt fint alltså. EA går säkert gärna med på det, och sen ge DICE ett par år så ska det nog bli bra.
De har ju gjort en liten avsvängare med Mirrors Edge och frågan är om EA vågar kasta sig på att göra mer av denna vara. Det var originellt, ja, men fick allt från 6/10 - 9/10 av recensenter, och väldigt blandade tankar från spelare.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kek80
Farenheit 2!!!

Fahrenheit aka. Indigo Prophecy? - Var det inte bara en massa quicktime-events i det spelet? Man fick ju knappt göra något. =/

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lejo
Half life 2: Episode 3 (Släpps sent 2009 säger dom)

Källa på det, tack!

Permalänk
Medlem

Alien vs Predator 3, Knights of the Old Republic 3, Grim Fandango 2, Quake 5 (kanske),

Visa signatur

Fractal Design Define R5 l Intel i7 5820k l Gigabyte X99-UD3 l MSI RX 480 8gb l EVGA G2 850W l Crucial Sport 8gb ddr4 l WDC Black 3tb + WDC Black 1TB + WDC Red 1TB + Intel 530 SSD 120gb l Cooler Master Hyper 212 EVO l Dell U2515H l Asus MG248Q freesync l Windows 10 64-bit

Permalänk
Medlem

Jag önskar att de gjorde en värdig uppföljare till Xenogears till PS3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saabcool
Test drive unlimited 2
Nytt battlefield (typ Battlefield 1942 med crysis grafikmotor eller liknande).
Ett nytt brothers in arms, så rolig spelserie

Bf1942 med crysis gfk motor ftw ^^ fast kanske lite bättre AI oxå ^^

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk

- Baldurs Gate 3

- Nytt Rainbow Six, där man återgår till det som gjorde de första spelen bra, nämligen den strategiska planeringen.

- Okami 2 (till wii)

- Nytt Zelda (obviously)

- Vampire, the masquerade redemption 2 (nej, inte Bloodlines som sög fett).

- KOTOR 3

- Eldersscroll 5 (fast mer likt Morrowind eftersom Oblivion var rätt trist)

Visa signatur

Bro!

Permalänk
Medlem

What is locked - can be opened..
What is hidden - can be found..
What is yours..
Can be mine!

THIEF 4 ! Gieeeef

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

som sagt innan
Silver 2 eller en ny version av första spelet med bättre grafik m.m

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
World of GTA , som GTA fast hela världen är med och det är onlinemultiplayer där man får spela mot varandras gäng etc för respekt och mark etcetc.. Alltså MMORPG GTA (drömmer lite).

Har snackat med det om en kompis och det hade ju varit så jävla coolt.

Lite som i World Of warcraft fast istället för orbs(eller va det heter? spelar inte wow) så skulle man haft pitbullar som hjälper en när man ska fajtas. Sen gör man uppdrag som att deal'a grejer som typ knark,vapen bilar osv. Mitt drömspel No 1

Mer jag vill ska komma

Quake 5 (det ska vara snabbt som 1an 2an 3an)
Battlefield 3
Halflife 3
Red alert 3 (nytt som liknar dom gamla, för det nya suger)

Visa signatur

ninoscript :: Intel i9 9900k @ 5 ghz | Kingston HyperX 3200 mhz 32 gb | Gigabyte 2080Ti RTX Windforce OC | EVGA SuperNOVA G3 1000w | Samsung EVO 970 250 GB nvme m.2 | Samsung EVO plus 1 TB nvme m.2 | Asus z390-f Gaming | Fractal Design r6 blackout windowed | Creative Soundblaster AE-5 gaming | Philips Fidelio x2 + boom mic | Qpad CT large | Corsair Ironclaw RGB | Corsair strafe RGB

Permalänk

Mass Effect 2.. Och 3.

Eller bara ett enormt välarbetat MMORPG med bra karaktärer, stor värld, underbar grafik och helt sjuka dialogmöjligheter där man kan bilda en relation med alla NPCs i hela världen och i stort sett göra vad man vill. Tack.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nino
Har snackat med det om en kompis och det hade ju varit så jävla coolt.

Lite som i World Of warcraft fast istället för orbs(eller va det heter? spelar inte wow) så skulle man haft pitbullar som hjälper en när man ska fajtas. Sen gör man uppdrag som att deal'a grejer som typ knark,vapen bilar osv. Mitt drömspel No 1

Skulle gärna vilja se hur du skulle vilja ha det genomfört.. tänker jag WoW.. som jag spelat.. och då försöker se det som nutid, med knark, pitbulls ect... så skulle det nog vara världens sämsta spel
Ska man sälja knark till varann? vad ska man med knarket till då? använda och bli störd en stund i spelet? känns ju rätt onödigt.. och vad ska man tjäna pengar för då? köpa mer knark som är onödigt från början?.. och ska man gå upp i lvl för att fightas? .. .hur skulle pve-biten se ut? ska man slåss mot maffia bossar... får mig att se 5 till 10 st spelare med pitbulls som skickar sina pitbulls på en npc.. hur skulle man heala varandra, strö knark i håret?
Nje du.. något sådant spel kan jag inte tänka mig i mmo.. isf skulle jag hellre se GTA online.. det skulle dock bara gå ut på att döda varandra på en enda bana.. eller varför inte co-op GTA?

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem

MM GTA online 20+ pers i en bana som snor bilar och kastar handgranater vore sjukt ballt =P

Även:
Baldurs gate 3
Monkey island 5
Assassins creed 2
Age of empires 4
Sid meyers: Pirates 2 =P