Vad Fick Ni För Julklapp Av Dustin Home...?

Permalänk
Medlem

Hoppas verkligen vi som inte fått våra julklappar skickade än får de. Trist att de som fuskar (om det nu är så) ska förstöra för oss som fick en på hederligt sätt och bara tog EN julklapp...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av uid
Hoppas verkligen vi som inte fått våra julklappar skickade än får de. Trist att de som fuskar (om det nu är så) ska förstöra för oss som fick en på hederligt sätt och bara tog EN julklapp...

Håller med dig. Har fortfarande inte fått min skickad...

Visa signatur

Antec Sonata III | Gigabyte P45 DS4 | Intel C2D E8400 @ 3.00 GHz | Asus HD4850 | Corsair 2X2GB 800MHz DHX | WD 640GB

Permalänk

missnöjet ligger i som sagt att det finns/fanns fuskare och att folk tog mer än en.
får hoppas att ni som inte fått era skickade verkligen får det.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Någon som har mailat/ringt de och frågat om de kommer skicka ut flera klappar?

Tänkte ta och slänga iväg ett mail om inte någon gjort det än.

Visa signatur

Antec Sonata III | Gigabyte P45 DS4 | Intel C2D E8400 @ 3.00 GHz | Asus HD4850 | Corsair 2X2GB 800MHz DHX | WD 640GB

Permalänk
Medlem

Gör det.

Permalänk

Man blir ju riktigt sne om det är så att man inte får någon julklapp trots att man fick sin på det rätta viset, särskilt när en del har fuskat.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SurduSurdu
Någon som har mailat/ringt de och frågat om de kommer skicka ut flera klappar?

Tänkte ta och slänga iväg ett mail om inte någon gjort det än.

Har mailat om det, men dom har inte svarat än

Permalänk
Medlem

Tror inte att de kan ge bort hur många klappar som helst.
De hade väl inte räknat med att så många skulle "fuska".

Permalänk
Medlem

jag har fått min ska hämta ut den nu. Återkommer med "EDIT"

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av örli
Tror inte att de kan ge bort hur många klappar som helst.
De hade väl inte räknat med att så många skulle "fuska".

Nej tyvärr..Har dom 2000 klappar och får in 3000 ordrar pga fusk så klart, 1000 randoms blir utan klappar..

Då kan man ju tycka att Dustin borde veta om detta problemet och göra nåt åt det.

Kanske 1 per ip? Måste handlat över 500-1000kr?

Surt är det iaf

Jag har mailat med.

Visa signatur

Citera för snabbare svar.

Permalänk

Tror nog att dom fixar 1000 klappar till om klapparna tar slut.
USB minnen lr nått sånt går säkert alltid att fixa.

Permalänk
Medlem

Logitech 525 blev det på ett 0.7kg paket.

Visa signatur

Mjo

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av örli
Tror inte att de kan ge bort hur många klappar som helst.
De hade väl inte räknat med att så många skulle "fuska".

Men givetvis så hade de ju ett bestämt antal "klappar" att dela ut. När de var slut så var de slut liksom...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dunde
Men givetvis så hade de ju ett bestämt antal "klappar" att dela ut. När de var slut så var de slut liksom...

Låt säg att de visade 'blomman' 3000 gånger. dock då folk fuskade så kanske folk fick fram den 3100 gånger istället. eller så tog de helt enkelt en klapp i från någon annan så att det ändå bara blev 3000klappar. om de nu fick skicka ut 100 extra klappar kanske de inte har stenkoll på hur många som packas och ett noname adress där på. man får ju hoppas de löser problemet till nästa år även om det vart bättre detta år.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av örli
De hade väl inte räknat med att så många skulle "fuska".

Jo, det har väl varit likadant varje år?

Permalänk
Medlem

0.3KG

iPod nano silver - 8GB

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Medlem

0,3 kg blu-ray film Talladega Nights!? racing film passar mig fint fast jag har ingen spelare hehe..
Tack Dustinhome!

Permalänk
Medlem

0.8kg o en HP iPaq 614c, väldigt nöjd.

Visa signatur

i5 2500k - Cooler Master Hyper 212 Plus - ASUS P8P67 - Gigabyte HD6870 - 8GB 1600mhz RAM - WD 320GB - Samsung 500GB - WD 640GB - Corsair HX650W -Windows Vista Ultimate 64-bit - Antec P182 - G11 - Ikari Optical

Permalänk
Permalänk
Medlem

"men är på en del oseriösa sidor värderad till ett billigare pris" höhö...

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Medlem

En extren hårddisk rån western digital på 160 gb
http://pici.se/pictures/nboqDIqls.jpg

Tack dustin!

Permalänk
Avstängd

Snart 16.30 och fortfarande inget skickat , kul...

Tror dock inte att vi som inte fått inte får något då dom i så fall borde ta bort ordrarna helt...

Sen är det ju jävligt dålig om dom klippr bort massor med folk men sedan samtidigt skickar 1,2,3,4 paket till samma adress hos någon annan.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patrik91uk
nån här?
http://www.blocket.se/vi/19660056.htm?ca=11_s

otacksamma jävlar ge den till mig istället

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patrik91uk
nån här?
http://www.blocket.se/vi/19660056.htm?ca=11_s

haha, de sålde ut de för 2500 kr för nån vecka sen så den där annonsen var riktigt sniken

Jag har inte fått min julklapp skickad än, den beställdes ca 09:00. Verkar som att alla som skickats beställt senare på dagen och att dustin skickar iväg de i "omvänd" ordning?

Riktigt trevliga julklappar i år dock, hoppas själv på en Ipaq då jag funderat på att köpa en sån

Visa signatur

Intel Core i7 920, Gigabyte GA-EX58-UD5, 6x2 GB Corsair XMS3 Twin3X DDR3 1333 MHz, XFX GeForce GTX 280 1 GB, Gigabyte GeForce 8600 GT 512 MB, Corsair TX650 650W
NileCity 105,6 Playlist

Permalänk

OOoo. Multifjärr i mitt 0,7kg paket

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av trollhattan
Snart 16.30 och fortfarande inget skickat , kul...

Tror dock inte att vi som inte fått inte får något då dom i så fall borde ta bort ordrarna helt...

Sen är det ju jävligt dålig om dom klippr bort massor med folk men sedan samtidigt skickar 1,2,3,4 paket till samma adress hos någon annan.

Samma läge här...

Under orderinformationen står det iaf "antal för leverans:1"

Inte restad, m.a.o.

edit: Skulle man nu få nåt, så hoppas jag på en multifjärr, då dottern dödade dvd-kontrollen med ett glas cola nyligen...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av raaaz
haha, de sålde ut de för 2500 kr för nån vecka sen så den där annonsen var riktigt sniken

Jag har inte fått min julklapp skickad än, den beställdes ca 09:00. Verkar som att alla som skickats beställt senare på dagen och att dustin skickar iväg de i "omvänd" ordning?

Riktigt trevliga julklappar i år dock, hoppas själv på en Ipaq då jag funderat på att köpa en sån

Nja, jag vann min 22.15 och de har tyvärr ännu inte skickat min
Min står tyvärr Rested, men det skulle tyckas oerhört orättvist att de skickar iväg till folk som har fuskat fram sina presenter på nyreggade konton och icke till dem som har handlat för nästan 20k under året!
Menmen, har aldrig blivit besviken på DH så jag förtröstar i att "den som väntar på något gott aldrig väntar förlänge!"

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem

0.3 kg vägde mitt paket, när jag öppnade trodde jag innerligt på en IDOL dvd eller hoppades på ett usb minne.
Men när jag tog bort brunpappret fann jag en sådan:
http://localhostr.com/files/dedb22/PICT0972.JPG

PRECIS det jag behövde, tänkte köpa en på mellandagsrean men nu!
ahhh jag hoppar av glädje

Visa signatur

Thinkpad
Elitebook

Permalänk
Medlem

Jag har inte fått mitt än Står fortfarande som restnoterad. Hoppas verkligen att man får något!

Pojkvännens vägde 0,7 kg och det var en Logitech Harmony 525 multifjärrkontroll.

Visa signatur

Nej jag vill inte.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m3rnel
0.3 kg vägde mitt paket, när jag öppnade trodde jag innerligt på en IDOL dvd eller hoppades på ett usb minne.
Men när jag tog bort brunpappret fann jag en sådan:
http://localhostr.com/files/dedb22/PICT0972.JPG

PRECIS det jag behövde, tänkte köpa en på mellandagsrean men nu!
ahhh jag hoppar av glädje

upphovsrättsbrott, du djuplänkar mitt foto din tjuv!

Nädå, lugnt det

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.