Dustin - Julklappstråden 2008

Permalänk

Ja vad ska man säga.. vissa är verkligen patetiskt giriga.

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Medlem

Ni som fick telefonen eller nåt annat värdefullt, har ni handlat mycket på DH innan?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ch75
Ni som fick telefonen eller nåt annat värdefullt, har ni handlat mycket på DH innan?

Nej man behöver inte handlat innan för att få telefonen.

Visa signatur

Gigabyte EX38 DS4 :: Intel Core 2 Duo E8400 3GHz :: Reaper PC8500 2x2GB :: Gigabyte Crossfire ATI Radeon HD4850 :: 1,35TB HDD :: Soundblaster Audigy 2 ZS

Permalänk
Medlem

Nu är äntligen min julklapp också skickad, 12,3 kg :D.. känns mest troligt att det är någon skrivare/scanner av något slag :).. men man kan ju alltid hoppas på större skärm, tv eller dator

Jag tror att ni som som har paket på 2 kg eller 2,5 kg kanske kan förvänta er en:
http://www.dustinhome.se/pd_5010189914.aspx
vill minnas att jag såg dem i lager under jul.. så jag tror det är mycket troligt att de ger bort dem.. om de hade några kvar på lager..

Permalänk
Medlem

Hämta ut mitt paket idag sen Fyller ju år idag med så ganska passande

Visa signatur

Citera för snabbare svar.

Permalänk

Grattis Orio ^^ själv ska jag hämta mitt idag också, dock på 0.4 kg. så blurayfilm blir det nog, får väl ge bort den.

Visa signatur

Lenovo Thinkpad Tablet > Android 4.03 > Tegra 2

Asus UX32VD-R4002V > Intel i7 3517U > Geforce GT 620 > 13,3" IPS @ 1920 x 1080

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Hur många snek du till dig egentligen?

Min familj inkl. mig "snekade" till sig 5st totalt, en var, för det tyckte jag allt dom kunde få.
Hur många paket fixade du till din familj då?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Orio
Hämta ut mitt paket idag sen Fyller ju år idag med så ganska passande

Ska också hämta ut mitt idag!
Grattis

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk

Var och hämtade en av de 3 nu, vikten ställd till 2kg och den innehöll en LG PF391 Digital Photo Frame värde ca 1500:-
Man tackar Dustin!
Då är det bevisat att även "andra omgången" kan få finare klappar, nu får jag bara hoppas på att det andra paketet på 2kg innehåller samma sak så kommer lyckan i familjen vara fullbordad.
Återkommer ikväll när de andra lyckats ta sig och hämta sina paket.

Permalänk
Medlem

Hämtade just min på 2kg.
Blev en laptopväska för 15.4" Dicota Zen Spirit N11958P.
Har iofs ingen laptop men man tackar.

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem

Fick ett 0.4kg paket som innehöll en Hauppauge WinTV NOVA-T ( http://www.dustinhome.se/pd_5010095158.aspx? )

Inte riktigt vad jag önskade mig, men gratis är gott Tack Dustin!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av karsan
Nu är äntligen min julklapp också skickad, 12,3 kg :D.. känns mest troligt att det är någon skrivare/scanner av något slag :).. men man kan ju alltid hoppas på större skärm, tv eller dator

Jag tror att ni som som har paket på 2 kg eller 2,5 kg kanske kan förvänta er en:
http://www.dustinhome.se/pd_5010189914.aspx
vill minnas att jag såg dem i lager under jul.. så jag tror det är mycket troligt att de ger bort dem.. om de hade några kvar på lager..

De ger troligtsvis inte bort något som säljer väldigt bra^^

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk

Fick HAUPPAUGE WINTV NOVA-T USB-STICK http://www.dustinhome.se/productdetails.aspx?prodid=501009515... på 0,4 kg

Inget jag har någon nytt av, någon som vill byta?

Visa signatur

Gigabyte EX38 DS4 :: Intel Core 2 Duo E8400 3GHz :: Reaper PC8500 2x2GB :: Gigabyte Crossfire ATI Radeon HD4850 :: 1,35TB HDD :: Soundblaster Audigy 2 ZS

Permalänk
Medlem

Hämtat ut mitt 0,4Kg nu också..

Blev som ovan ett USB-TV-Kort :D:D

Perfekt att ha till min 1000H!

Har redan ett i min stationära men har velat ha möjligheten att se på tv när man inte är hemma också... så jag är mer än nöjd

TACK DUSTIN!! :D:D

Visa signatur

Stationära | Define 7 Compact | RM750x White | X570S AERO G | Ryzen 5 5600x | NH-D15 Chromax | Flare X 4x8GB 3200MHz | RTX 4070 Super | MP600 1TB | 980 1TB | A2000 1TB | 970 EVO 500GB | 850 EVO 500GB |
Acer X34A + 2x Dell U2719D | Wave 1 | Arctis Nova Pro Wireless |
Laptop | Macbook Air M1 2020 | 16GB | 256GB |
3dkatten.se

Permalänk

Fick precis rapport om de två sista paketen, och 2kg innehöll faktiskt ytterligare en LG PF391 Digital Photo Frame (yay!) och sen fick vi en uppsättning Sony hörlurar igen i 0,2kg paketet.
Så det blev alltså;
2st Sony hörlurar
2st LG PF391 Digital Photo Frame
1st Seagate FreeAgent Xtreme 1TB

Jag skall köra iväg idag och hälsa på min studerande flickvän, som befinner sig på annan ort, så jag återkommer när jag är tillbaka med bild på rubbet.

Permalänk
Medlem

Trevligt trevligt
Nästa år ska jag berika min familj och mina släktingar med extra julklappar
Själv fick jag mitt 2kg nyss.

En fin laptop väska med mus!

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk

ska hämta mitt på 7.4 kg snart... de är petiga med kl 16:00 där den ligger så 40 min kvar...

har även ett till familjen på 2 kg.. en fotoram med bilder på mig sj till mamma hade varit fint=)=)

fast laptop väskan hade varit mer behövd eftersom jag studerar och använder datan endel som jag köpte för ett tagsen och den gick inte ner i den väskan jag hade på grund av 16:10 formatet.. (eftersom ingen annan i familjen behöver en sådan!!)

tiden får utvisa=)=)

Visa signatur

Lian Li 354B, 60A 12v, Amd x6 4.1ghz, (4.6ghz turbo), AMD 5850 oc, 8GB ram 1600 mhz, Asus evo, 3 TB, Bluray, Samsung 23" + 160" projektor,

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lord_tito
Hämtade just min på 2kg.
Blev en laptopväska för 15.4" Dicota Zen Spirit N11958P.
Har iofs ingen laptop men man tackar.

Fick samma.

Har ingen användning för den. Alls

Nån som vill byta?

Permalänk
Medlem

0.2 kg = Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby på Bluray.

Synd att man inte har nån bluray-spelare bara

Permalänk
Medlem

2.5KG: Tempurkudde, någon som vill köpa byta?
Brorsan fick en blurayfilm vi inte ens kan spela upp!
Man ska väl inte klaga men besviken kan man vara

Permalänk
Medlem

En WinTV USB sticka här med. Bättre än Norton iaf :P.
Tack Dustin!

Permalänk

Det blev en grill.. rätt fin faktiskt.. fast eftersom man bor i lägenhet så blir det lite svår att puffa på den:P

min far lär ju bli nöjd iallafall..

sen fick jag laptoväska med... den har jag nog nytta av=) lite iallafall!!

Visa signatur

Lian Li 354B, 60A 12v, Amd x6 4.1ghz, (4.6ghz turbo), AMD 5850 oc, 8GB ram 1600 mhz, Asus evo, 3 TB, Bluray, Samsung 23" + 160" projektor,

Permalänk
Medlem

0.5 kg skickad idag, får se vad det blir.

Permalänk
Medlem

Fick sånna där små högtalare till SE mobiler, tur att man hade en SE annars hade det vart totalt värdelöst. 0,3kg vägde mitt. Får väl säga Tack Dustin, fast känns som dom mest kommer att ligga o damma

Visa signatur

PC ASUS ROG STRIX Z390-F | i9 9900K | Gigabyte 1080 8Gb | Corsair 8GB x 2 | Corsair 650w | Fractal Design Define R3 | Windows 10 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spinnix
2.5KG: Tempurkudde, någon som vill köpa byta?
Brorsan fick en blurayfilm vi inte ens kan spela upp!
Man ska väl inte klaga men besviken kan man vara

Fick med kudden, men en kudde värd 1200kr är väl inte så pjåkigt?
Men de är klart att det alltid är roligare med hårda klappar

Visa signatur

"Det viktigaste är inte att vinna, utan med hur mycket!"

Permalänk
Medlem

Paket 0.4kg, hämtade ut idag och det blev en HAUPPAUGE WINTV NOVA-T USB-STICK. Helt nöjd faktiskt, har funderat på att skaffa nått liknande till min laptop

Visa signatur

Intel i5 12600KF @5.1ghz | ASUS PRIME Z690A | Fractal Design Define R4 | Noctua NH-U14S Dual | Kingston Fury DDR5 16GB | Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G | Corsair RM 650W | Crucial P3 plus 1tb M2 SSD | 2Tb M2 SSD | Windows 11 x64 | MSI GP63 8RE i7-8750H GTX1060 6G |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av knoxz
Paket 0.4kg, hämtade ut idag och det blev en HAUPPAUGE WINTV NOVA-T USB-STICK. Helt nöjd faktiskt, har funderat på att skaffa nått liknande till min laptop

Skiten stöder ju bara marksänd digital-tv, då kan man ju bara kolla på ettan, tvåan och fyran eller? Jag har kopplat in min sticka med den medföljande antennen men den hittar inte en endaste kanal. Måste man ha takantenn för att kunna kolla? I så fall kan jag ju lika gärna slänga skiten.

Permalänk
Medlem

Jag hämtade PRECIS mitt paket, till en vikt av 0.3kg fick jag..

http://www.dustinhome.se/pd_5010124530.aspx

Byter GÄRNA emot någon kudde eller en WinTV sticka!
SPECIELLT EFTERSOM MIN SE-WALKMAN MOBIL VART SNODD I TORSDAGS!!!
Det är bara att PMa, kan stå för frakten med (:

Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mmemmemme
Skiten stöder ju bara marksänd digital-tv, då kan man ju bara kolla på ettan, tvåan och fyran eller? Jag har kopplat in min sticka med den medföljande antennen men den hittar inte en endaste kanal. Måste man ha takantenn för att kunna kolla? I så fall kan jag ju lika gärna slänga skiten.

har samma problem själv med att jag inte får den att fungera, men man kan kolla på alla fria kanal , tv6 är en av dem, sök på google får du se vilka kanaler det är men den bästa kanalen av dem alla är nog tv6 tycker jag iallafall. Jag har också förstått att man måste ha takantenn. Blir nog blocket om ingen vill byta

Permalänk
Medlem

IPOD NANO!