America's Army: Operations

Permalänk
Medlem

har det kommit nån ny patch? isf var kan man ladda den? hörde nåt om nån sniper...

Visa signatur

I7 920 | Corsair H50 | ASUS P6T WS PROFESSIONAL |12GB (6x2048MB) 1600MHz XMS3 | Sapphire Radeon HD6950 2xDVI 2GB | 80gb intel 25x SSD| Fractal Design Refine R5 | Corsair tx650w

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nhalldin

fyyyy fan va patetiskt det där låter ... hata...

(3-5kb/sek)

jo, men jag sitter inte hemma nu. hemma får jag bara ~80kb/s

kan inte någon ge en bra förklaring om hur man gör när man är klar med träningen.

Visa signatur

<TOMT>

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maghnus

jo, men jag sitter inte hemma nu. hemma får jag bara ~80kb/s

kan inte någon ge en bra förklaring om hur man gör när man är klar med träningen.

Just nu ser det ju ut som det bara finns soldat träning.
Jag har klarat av basic training som var i singelplayer mode, sen var det simulator strid (simfire) som spelades online och nu har jag kört pipeline som var en skarp strid men som hörde till soldat träningen. det kommer ju komma massa pachar som lägger till fler banon mm, tex sniperschool kommer ju om nån dag...

Visa signatur

Data

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jamzo

Just nu ser det ju ut som det bara finns soldat träning.
Jag har klarat av basic training som var i singelplayer mode, sen var det simulator strid (simfire) som spelades online och nu har jag kört pipeline som var en skarp strid men som hörde till soldat träningen. det kommer ju komma massa pachar som lägger till fler banon mm, tex sniperschool kommer ju om nån dag...

jo, men hur kommer man in på servarna???

Visa signatur

<TOMT>

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maghnus

jo, men hur kommer man in på servarna???

Ta hem Gamespy arcade.. ett litet program som du kan välja servrar ifrån
http://www.gamespyarcade.com/

Visa signatur

Data

Permalänk
Medlem

Jag har också problem med gamespy! När jag klickar på ett spel blir det bara en grå ruta med en horisontell rand... sen händer inget mer... Har provat att installera om det men det är samma fel ändå! Vad gör man åt det?

Permalänk
Medlem

alla mina gamespy problem löstes (sakta) efter massa omstarter (av gamespy)

nu har jag bara join problem men det är spelets fel >_<

Permalänk
Medlem

En jobbig sak som förhindrar mig från att spela online :

Den säger att password inte matchar username. Men det gör det. Jag har tatt log in soldier men det verkar ju inte hända nånting ...

En annan skum sak är att när ja klarar en training o submittar säger den fel lösen, men när ja skriver in igen och kollar går det
Även om det stod rätt lösenord före

Nån som haft liknande probs ??

Permalänk
Medlem

LÄS PROBLEMET OVAN

Jag kanske har lösningen vilket är ett nytt problem i sig

När jag klarar offline MOUT träningen på basic training o den frågar om ja vill spara resultaten i min permanent jacket o ja trycker continue händer ingenting ... men den ska ju skicka resultaten !!

Det är kanske därför jag inte kan joina dom servrarna, men vad fan ska man göra då?

EDIT : LÖST NU!!

Tack vare nån snäll grabb på gamespy chatten ... det var så otroligt dumt att man var tvungen att ha 10 bokstäver i lösen... så ni vet

Permalänk

jag har ett problem ja me så fort jag trycker på ett game rom så kommer jag till en sida där jag kan ladda ner spelet... har kört alla tränings grejer på marksman grejen... så vad ska jag göra nu ?

Permalänk
Medlem

Hmmm jag har ju bara sex siffrigt lösen och jag kan lira för fullt se bara till att det e rätt lösen där man loggar in sin soldat.

Visa signatur

Mycket ström är det!

Permalänk
Medlem

Ja och det är det !! Men det var flera andra som hade haft samma problem, och det löstes av 10 bokstäver

Permalänk
Avstängd

jag har åtta och det funkar perfekt.

Visa signatur

Push the envelope, watch it bend.
www.stfun00b.tk

Permalänk
Medlem

Jag har problem med Game Spy.
Jag ska spela på McKenna MOUT site och behöver med andra ord köra med Game Spy. Jag hittar en server på just detta och joinar.Sen kommer man bara tillbaka till startmenyn på spelet och så händer nada.

WTF är problemet?

Ser att flera har haft samma problem men kan inte se nån konkret lösning.

Visa signatur

Moderhjärnan : Antec Threehundred | Gigabyte GA-EP45-UD3P |Intel E8500 3.16Ghz @ 4.4Ghz |Thermalright 120 Extreme med 120mm fläkt| 4Gb Corsair DDR2 1066 | Velociraptor 150Gb + WDC 500Gb | Powercolor ATI 4870x2 2Gb @ 800/950 Mhz | PSU: Corsair 650W | LG Flatron W2452T 24" | 3dMark06 : 20643 p |

Permalänk
Medlem

Jag högerklickar servern, tar connect and play, sen går den in i spelet och efter ett tag kommer connecting

Vill du ha exakt orsak kan du ju gå in på training, starta nån bana öppna konsolen <ö> och skriva open <serverns ip>

står det connection failed så var det ju det ...:>

Permalänk
Medlem

senaste patchen? var finns den? har den kommit ut? sniper menar jag..

Visa signatur

I7 920 | Corsair H50 | ASUS P6T WS PROFESSIONAL |12GB (6x2048MB) 1600MHz XMS3 | Sapphire Radeon HD6950 2xDVI 2GB | 80gb intel 25x SSD| Fractal Design Refine R5 | Corsair tx650w

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kim
senaste patchen? var finns den? har den kommit ut? sniper menar jag..

Sniperpatchen kommer att finnas på www.americasarmy.com.
Inte släppt ännu...

Visa signatur

Kunnskap är Mackt!

Permalänk
Medlem

Nu är sniper-patchen släppt!

Permalänk
Keeper of the Bamse

tankade precis hem det... "Download accelerator is building output [85%]"

satan vad det tar tid att builda outputen då! Tankade hem det på drygt tre minuter... har gått 5 minuter att "builda output" nu

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag får inte upp några servrar inne i spelet när jag ska köra någon träning, har ni samma problem?

Permalänk
Medlem

hmm..
sniper school var för lätt... alla komemr att vara snipers juh

sen klicka på update i inbyggda servermollejoxen sen är det bara att vänta

Visa signatur

Ryzen 5950X | RTX 4090 TUF | 32GB 3600CL16 | Asus ROG Strix B550-F
Asus PG42UQ | Icemat v1 | Logitech G502X | Ducky Premier MX Blue

Permalänk
Medlem

Hittar inte någon länk på deras sida för att ladda ner det. Kaske för man e lite trött hmmm jobbigt får ta och sova lite nu.......

Visa signatur

Mycket ström är det!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mice
Hittar inte någon länk på deras sida för att ladda ner det. Kaske för man e lite trött hmmm jobbigt får ta och sova lite nu.......

finns på fragzone

Permalänk

Men då... finns det ingen annan mirror som har Sniper addonet???

Visa signatur

Kunnskap är Mackt!

Permalänk
Avstängd

kan nån fixa en mirror?

Visa signatur

Push the envelope, watch it bend.
www.stfun00b.tk

Permalänk
Keeper of the Bamse

Snyde: mirror till vad? allt finns ju på fragzone!

Förresten klarar jag inte nätet på obstacle course, det enda jag kan göra är att hoppa ner på den blåa madrassen men det är inte the aaarmy way.

Måste man klättra ner eller?

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Printscreen
Snyde: mirror till vad? allt finns ju på fragzone!

Förresten klarar jag inte nätet på obstacle course, det enda jag kan göra är att hoppa ner på den blåa madrassen men det är inte the aaarmy way.

Måste man klättra ner eller?

Javisst.. allt finns på fragzone... men det går inte att ladda ner just nu

Visa signatur

Kunnskap är Mackt!

Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Megadeath

Javisst.. allt finns på fragzone... men det går inte att ladda ner just nu

jag tankade ner sniperaddonen för 30 sekunder sen...

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Avstängd

print, fixa en mirror plz.

Visa signatur

Push the envelope, watch it bend.
www.stfun00b.tk

Permalänk
Avstängd

ffs printscreen

Visa signatur

Push the envelope, watch it bend.
www.stfun00b.tk