Gta IV patch och många problem. Snälla titta hit.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snutteblojjan
Hehe, mjo. Srry för min attityd men jag kmr verkligen INTE ifrån fragbite :S...
jag har aldrig byggt en dator själv men jag vet hur man gör.. Det är ju bara hitta sladdarna.. Testa koppla till moderkortet om det går. om det inte går så testa nätagget osv, bara testa sig fram.. Tror jag xD
SKa köpa AMD Athlon X2 dator paketet runt 3900 kr

Okej, då är de väl Lunarstorms datorforum.

Visa signatur

Vill du ha svar eller min uppmärksamhet så rekommenderar jag att du citerar ;D

Permalänk
Medlem

Det är spelbart för mig men det går inte helt perfekt vilken inställning jag än har på, se sign.

Permalänk
Avstängd

snutteblojjan, ska du spela GTA IV i någorlunda bra FPS behöver du en quad, inget snack om saken, och helst mycket RAM-minne, grafikkortet spelar inte SÅ stor roll i GTA IV, processorn spelar mera roll

(Missförstå mej inte nu, klart att grafikkortet spelar roll, men i GTA IV tycks processorn vara mera prioriterad )

Visa signatur

Manli GeForce 8800GTS 512 @ 756/1890/1100

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Catalyst
snutteblojjan, ska du spela GTA IV i någorlunda bra FPS behöver du en quad, inget snack om saken, och helst mycket RAM-minne, grafikkortet spelar inte SÅ stor roll i GTA IV, processorn spelar mera roll

(Missförstå mej inte nu, klart att grafikkortet spelar roll, men i GTA IV tycks processorn vara mera prioriterad )

Det räcker med en 3 kärnig Phenom med bra fps och tror inte heller att en X1950 funkar med vettig fps. Grabben behöver helt enkelt en ny dator är också tveksam att graben som tror att han kan sälja det systemet för 4300 spänn kan bygga en dator hahah xD

Permalänk
Medlem

Fyra månader gammal tråd, grattis.

Permalänk
Medlem

Det spelet kräver väldigt mycket, det är så att min dator laggar när jag kör på fullt, och ändå är den mycket bättre än den dator som du tänkte köpa, så ska du spela dom nya spelen så får du säkert lägga minst 8000 på en ny dator!

Visa signatur

iMac 27" | Intel Core i7 3.4 GHz | 12GB 1333MHz | 256 GB SSD | 1 TB | HD6970M 2GB GDDR5
- MacBook Pro 13" | 2.26Ghz Intel Core2Duo | 4GB 1067Mhz DDR3 | Intel SSD 80GB | Nvidia 9400M

Permalänk
Medlem

Handa, det var väl inget fel att den drogs upp, fick mig ett ordentligt skratt av den i alla fall.

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Man behöver inte en quad, ett dual-core system med vettig grafik kan köra spelet på relativt höga detaljer i 1680 med 30+ fps. Allt beror på vilken standard man siktar på men alla gamers kräver inte 8xAA med 60 konstant fps, handlar om inom vilka referensramar man rör sig. Men utan dual är man fucked om man inte gillar spel som flyter som diabilds-presentationer.