Permalänk
Robot

Nostalgi

DFI + mushkin never dies!

Setup:

AMD ATHLON 4000+ San Diego 1mb cache @ 255X11 =2805mhz 24/7

DFI Lanparty SLI-D

Mushkin Redline XP4000 @ 510DDR 2-2-2-5 vDIMM 3.4 Cooled by Corsair Dominator Ramcooler

GainWard 7800GTX @ 500mhz/1400mhz

Case: Tsunami Dreams:(

Cooling: 2×120mm + 2×92mm + 3×40mm + 80mm

SuperPi 27.385 sec 1mb

Prime95 stable!

Besök albumet: Nostalgi av Sema

Permalänk
Inaktiv

Nostalgi?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av raekan
Nostalgi?

Socket 939 är väl nostalgi!:?

Visa signatur

CPU - INTEL | AMD |

Permalänk

till och med min dator är mer nostalgi :D, en 3500+ orleans

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sema
Socket 939 är väl nostalgi!:?

haha, är du seriös? jag hade förväntat mig en gammal amiga, c64, viktor, 286 and so on..

Jag kör men en p4 i min workstation fortfarande, har bland annat en 1800+ som mor och far sitter med.
nostalgi, lol nu får du ge dig.

btw: värdelösa kort, ur fokus, blixten bländar mm mm

Visa signatur

Your COMMODORE 64 computer is equipped with one of the most sophisticated electronic music synthesizers available on any computer.
This chapter is an introduction to using your computer's sound chip, the SID chip.

Permalänk

Jag som kör med min nya 2500+

Visa signatur

-Sir, we are surrounded -Excellent, we can attack in any direction
Amd 2500+, 1gb, 500gb http://www.sweclockers.com/album/?id=4244

Permalänk
Medlem

Knappast nostalgi. Dåliga bilder är det också 1p.

Visa signatur

The computer is a moron.

Permalänk
Medlem

vad är det jag ser, DFI bräda. väldigt lik min setup.

Visa signatur

i5 760 | 4gb dominator| XFX 5850 XXX | Coolermaster Wave Master | asus p7p55d |Corsair Vertex 2 60gb | Samsung 500gb, 1tb (ext) , 160 gb Maxtor , 80gb maxtor ext | Seagate 250gb | Tagan Easycon 580W Tgu-15 w.Noctua NF-P12| Samsung 225bw | Logitech Z-2300

Permalänk
Medlem

Fin rigg, väcker nog inte nostalgi-känslor för många dock.
Ett tecken på att man varit på forumet för länge?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Applet
Fin rigg, väcker nog inte nostalgi-känslor för många dock.
Ett tecken på att man varit på forumet för länge?

för lite snarare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Applet
Fin rigg, väcker nog inte nostalgi-känslor för många dock.
Ett tecken på att man varit på forumet för länge?

För mig är det iallafall nostalgi! Man har ju varit med om ett par riggar genom åren! Denna är egentligen den enda som är kvar av det "gamla"...de andra har jag sålt...

Visa signatur

CPU - INTEL | AMD |

Permalänk
Medlem

Om du fortfarande kör med den så är det knappast nostalgi. Var bara några månader sedan jag bytte från min 939. Nostalgi är ju nåt som man typ glömt bort och får härliga känslor av att bli påmind om.

Jag drog igång min Atari härom veckan och bläddrade igenom några gamla Automation-disketter. Det var nostalgi. Jag kan sträcka mig till att en 166mmx med voodoo-kort eller liknande kan få kallas nostalgi.

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nioreh83
Om du fortfarande kör med den så är det knappast nostalgi. Var bara några månader sedan jag bytte från min 939. Nostalgi är ju nåt som man typ glömt bort och får härliga känslor av att bli påmind om.

Jag drog igång min Atari härom veckan och bläddrade igenom några gamla Automation-disketter. Det var nostalgi. Jag kan sträcka mig till att en 166mmx med voodoo-kort eller liknande kan få kallas nostalgi.

Skulle väl gissa på att de som lägger upp sina någorlunda nya datorer som nostalgi inte vet vad varken atari eller commondore är för något...

Visa signatur

för övrigt anser jag att alla gallerier med datorer byggda i papplådor bör förstöras!

Permalänk
Inaktiv

Hur är det där nostalgi? 3 år gammal setup? Dagens ungdom

Permalänk

nostalgi skulle jag säga att en p2 eller kanske en äldre p3 skulle vara.

Visa signatur

håll klafen jag är dyslektiker
- egva 780i sli - q6600 + TRUE @ 3,5GHZ(Max 4.4GHZ med SS) - 2x8800gt SLI - OCZ SLI PC6400 4096MB - Fractal Design Newton 650W - Lian LI PC-A05B -
HP 2020 tablet pc

Permalänk
Sötast

Nostalgi är det inte

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av titex
Skulle väl gissa på att de som lägger upp sina någorlunda nya datorer som nostalgi inte vet vad varken atari eller commondore är för något...

Det heter Commodore.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5700X, ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero, 32GB Corsair Vengeance LP 3200MHz, Gigabyte Radeon RX 5600 XT, Fractal Design Define C, Sesonic FOCUS PX 650W.

Permalänk
Proffsmoddare

Detta är bra skit.

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk
Medlem

Äh tycker iallafall att den är fin

Visa signatur

HHKB Pro2 - HHKB Pro JP - IBM Model M SSK - Phantom - GH60 - LZ-GH - Raptor K1 - Ducky Shine3 TKL - Filco Majestouch2 Ninja

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pheting
Äh tycker iallafall att den är fin

Tack att du tycker det...Q

Visa signatur

CPU - INTEL | AMD |

Permalänk
Moderator
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SleepstreameR
Detta är bra skit.

http://img3.uploadhouse.com/fileuploads/3437/343766374f67538a...

Word.

Det är nostalgi...

Dock är nostalgi en subjektiv bedömning så man kan ju knappast anklaga trådskaparen för att ha fel i sammanhanget, dock så är en sådan setup inte direkt nostalgi för mig heller.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt