Permalänk
Robot

Mitt rum och system

Ni får ursäkta den dåliga kvaliten på bilderna(mobil kamera)

Här kommer lite fakta om mitt system!

Datorn som används (HP Pavilion a6127.sc):

Mobo: ASUS P5LP-LE HP's namn: Leonite2-GL8E

Processor: intel Pentium core 2 duo E2140 1.6gh

Minne: 2 gig (2 x namn ? pc2-5300 512 mb 1 x pny pc2-5300 1gig) men ska upgraderas snarast.

Grafikkort: GeForce 8400GS 256 MB med HDMI, DVI och S-VIDEO ut

HDD:Hitachi Deskstar 320 GB SATA 3G (3.0 Gb/sec) 7.200 rpm

DvD: 16X DVD(+/-)R/RW 12X RAM (+/-)R DL LightScribe SATA drive

OS: Windows Vista Home Premium med Windows Media Center

Övrigt: 15 i 1 kortläsare, inbyggt nätverk(används inte), 7.1 inbyggt ljudkort

Kringutrustning:

Skärm: 37 tums Lg 37lc55

Tangentbord: Microsoft Wireless keyboard 3000 v1.0

Mus: Microsoft Wireless mouse 2.0A

Extern Hdd: Western Digital elements 500 Gb

Ljudet:

Förstärkare: Harman Kardon Avr 145

Subwoofer: Proson reality sub 10 fb2

Center: Jamo E-4CEN

Frontar: Infinity Minuette MPS

Bak: Jamo E-4sur

Högtalare som jag hade dem innan:

Center: JBL SC305

Front: Jamo Cornet 195

Bak: Infinity Minuette MPS

Besök albumet: Mitt rum och system av darksomething

Permalänk
Medlem

Bättre bilder tack.
Gärna på förstärkaren, högtalarna och bordet med. Tycker soffbordet ser intressant ut

Gärna bättre kabeldragning med, det kommer du tjäna på

Du får 5p men mest för att man inte ser så mycket på bilerna, blir det nya/bättre bilder så ändras poängen=)

Permalänk
Medlem

Äre en harman kardon jag ser?

Permalänk
Inaktiv

HPn ser ut att vara slarvigt byggd.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Galleri
Ljud: H/K 5.1 förstärkare...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av cAWPer
Äre en harman kardon jag ser?

Permalänk
Medlem

Det var ju tur att kameran var mobil...

Visa signatur

Your COMMODORE 64 computer is equipped with one of the most sophisticated electronic music synthesizers available on any computer.
This chapter is an introduction to using your computer's sound chip, the SID chip.

Permalänk
Medlem

4p bara for att du har en h/k

Visa signatur

Main ATX: 5950X | 32GB DDR4 | RTX 2080Ti 3840x2560 144Hz | SSD 512GB+1TB Fortress II
Main ITX: 3900X | 16GB DDR3 | RX 6900 XT 2560x1440 144Hz | SSD 1TB | EVGA Hadron Air

Permalänk
Medlem

Var haru datorhörnan? Ge mig en bild, tack.

Permalänk

ja men köpte den så från pccity .. har inte gjort ngt på den

Citat:

Ursprungligen inskrivet av raekan
HPn ser ut att vara slarvigt byggd.

Visa signatur

jaja

Permalänk

bättre bilder kommer så fort jag har tid och bättre kamera .. och jag satsar mer på bättre kablar och upgradering av data ,ljudet och möbler .. skall köpa nytt tv bor inom kort ..

Citat:

Ursprungligen inskrivet av CSM101
Bättre bilder tack.
Gärna på förstärkaren, högtalarna och bordet med. Tycker soffbordet ser intressant ut

Gärna bättre kabeldragning med, det kommer du tjäna på

Du får 5p men mest för att man inte ser så mycket på bilerna, blir det nya/bättre bilder så ändras poängen=)

Visa signatur

jaja

Permalänk

datorn är inkopplad till min tv för har ingen plats för datahörna.. annars hade jag gjort en hörna:)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Extreat
Var haru datorhörnan? Ge mig en bild, tack.

Visa signatur

jaja

Permalänk

Jag funderar på liknande lösning som du har mest för att få mera komfort i det hela men vad har du för ms på tvn... Kan du spela snabba fps spel utan att se eftersläpningar?

Visa signatur

FX-6350 @4Ghz | R9 380 Dual-x | 8GB DDR3 | Gigabyte GA97A - DS3P | Corsair TX 650W 80+

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Traktor_APA
Jag funderar på liknande lösning som du har mest för att få mera komfort i det hela men vad har du för ms på tvn... Kan du spela snabba fps spel utan att se eftersläpningar?

Vet att det inte var mig du frågade, men jag har inte märkt något när jag kört tex Unreal tournament 2004 eller UT3. Så det går rätt bra att spela spel på TVn (klart det finns undantag)).

Permalänk

Det går bra och spela .. men jag har inte kunnat prova det så mkt med mer advancerade spel för har som sakt ett skit kasst grafikkort ..

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Traktor_APA
Jag funderar på liknande lösning som du har mest för att få mera komfort i det hela men vad har du för ms på tvn... Kan du spela snabba fps spel utan att se eftersläpningar?

Visa signatur

jaja

Permalänk

Okee tack för det Annors, snyggt rum du hade glömde nämna det i första inlägget...

Visa signatur

FX-6350 @4Ghz | R9 380 Dual-x | 8GB DDR3 | Gigabyte GA97A - DS3P | Corsair TX 650W 80+

Permalänk

Tack tack men ska tapetsera om och byta bord och upgradera datan sen e de perfekt

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Traktor_APA
Okee tack för det Annors, snyggt rum du hade glömde nämna det i första inlägget...

Visa signatur

jaja

Permalänk

Lite mindre suddiga bilder och rättvända bilder i framtiden skadar inte hehe

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

skylle de suddiga bilderna på min mobil kamera .. skit kass ... ny kamera ska införskaffas:)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Lite mindre suddiga bilder och rättvända bilder i framtiden skadar inte hehe

Visa signatur

jaja

Permalänk
Medlem

alltså va e de som e så svårt med att hålla kameran still när man fotar? o vända dom rätt e ju inte så svårt.

Visa signatur

Jag har en SpElDaTa

Permalänk

men den mobilen jag har är sjukt svår att fotta med .. och de va knas med filerna df de inte vile vända sig

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Disclose
alltså va e de som e så svårt med att hålla kameran still när man fotar? o vända dom rätt e ju inte så svårt.

Visa signatur

jaja

Permalänk
Medlem

nej, din dator är ingen skönhet, snarare odjur.

Permalänk
Medlem

Har en likadan sub fast svart, är rätt bra tryck i den lille dock har jag ingen reciever kvar så den ska bort.

Kul med lite bilder på hela alltet, blir lite tråkigt med massa datorer hela tiden förutom när dom som verkligen lagt ner tid på en mod slänger upp något (men det är inte allt för ofta).

Permalänk

va ska du ha för subben ? är sogen på en svart ist:P

Citat:

Ursprungligen inskrivet av fesen
Har en likadan sub fast svart, är rätt bra tryck i den lille dock har jag ingen reciever kvar så den ska bort.

Kul med lite bilder på hela alltet, blir lite tråkigt med massa datorer hela tiden förutom när dom som verkligen lagt ner tid på en mod slänger upp något (men det är inte allt för ofta).

Visa signatur

jaja

Permalänk
Hedersmedlem

hehe.. la märke till Harman/Kardon på bilderna. de e fint Har själv en AVR 330 i hyllan. den är jag mycket nöjd med.

Visa signatur

Samlingstråd om SSD/HDD | PC:amd ryzen 9 5900x, 64gb, nvme SSDs | Silverstone ft03 svart | Seasonic x460FL Server:Intel, 8GB, 20+TB,Ubuntu | Kamera:Canon 5d mk4 oj vad gammal länk MySpace

Permalänk

det låter juh gott .. jag valde mellan denna och pioneers i samma prisklass .. så tog jag denna leksaken:) och är fullt nöjd med den

Citat:

Ursprungligen inskrivet av CrAcKman
hehe.. la märke till Harman/Kardon på bilderna. de e fint Har själv en AVR 330 i hyllan. den är jag mycket nöjd med.

Visa signatur

jaja

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CSM101
Bättre bilder tack.
Gärna på förstärkaren, högtalarna och bordet med. Tycker soffbordet ser intressant ut

Gärna bättre kabeldragning med, det kommer du tjäna på

Du får 5p men mest för att man inte ser så mycket på bilerna, blir det nya/bättre bilder så ändras poängen=)

gillar du turkbordet:D