Permalänk
Medlem

Mäktigt!

Tror ni kortet klarar av köras passivt såhär? med någorlunda bra luftflöde i burken vill säga...då skulle det bli mycket intressant! Fast oavsett blir det mycket mycket tystare!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nikke86
Tror ni kortet klarar av köras passivt såhär?

sannolikt inte.

Visa signatur

Holler at thy dragonmaster

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MultiMan
Allvarligt menad fråga: Var bytet från 4870 till detta kort värt alla besvär du verkar ha?

Vad har jag för besvär? , här diskuterar vi möjliga lösningar att kyla gx2 bättre än orginal ,

ja byttet var lätt värt det,

jag har förbrukat två asus 4870 pågrund av usel kvalite ,
jag rengör min burk en gång i veckan , men helt plötsligt så dog fläkten på grafikkortet, tack vare alina support så fick jag ett nytt, då gick det bara 3 dagar sen dog fläkten igen, in till alina igen och fick välja valfritt fabrikat , valde då sapphire radeon som jag flasha om.
orka inte hålla på med problem korten längre ,
så jag bytte till gx2 95% i min andra tråd , Byt byt , "hade jag vart du hade jag bytt på en gång "
Nu verkar det inte låta likadant.:P lustigt folk en del.

Visa signatur

Asus P5Q-E,XFX ATI 5770,4GB 800MHz corsair,Q9550 3 GHz, corsair 650W,Antec three hundred,Samsung T220 syncM,

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Athlonen
...lustigt folk en del.

Jag antar du menar mig? På vilket sätt är jag lustig i detta sammanhang? Jag rekommenderade väl ändå aldrig att du skulle byta?

Vad jag minns försökte jag hjälpa dig med en av dina frågor om GTA4 och varför du inte fick så stor skillnad i just detta spel efter kortbytet. Letade länk osv. Är det lustigt att jag lägger tid på att försöka hjälpa människor på forumet?

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

vem har sagt att jag menar dig, man blir lite fundersam , först så rekomenderar alla som skrev i den tråden , sen dem som inte skrev verkar tydligen inte rekomendera , blir lite tvetydligt , vet inte riktigt vad man ska lita på,

ta det absolut inte som ett personligt angrepp, sånna fall ber jag om ursäkt

Visa signatur

Asus P5Q-E,XFX ATI 5770,4GB 800MHz corsair,Q9550 3 GHz, corsair 650W,Antec three hundred,Samsung T220 syncM,