"Krigsspel" till barn

Permalänk
Medlem

vet inte hur gammla ni var när ni började lira .
kan inte äns komma ihåg när jag började spela , till en början yatzy , och diverse dos spel , men plockade dock upp duke nukem 3D på Åhléns , kollade upp det på wikipedia , kom tydligen 96 , och då var jag 7 år . mycke möjligt att det kom lite senare till sverige dock.

men jag är inte vrickad alls måste jag säga.

men jag känner att jag kanske inte skulle slänga upp counter-strike i nyllet på en 8åring , även om det funkade bra för mig.

det som poppar upp för mig när du säger krigsspel för barn är dock red alert.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem

Jag tror inte det är aktuellt längre hehe.

Ursäkta att jag drog upp tråden, hade lite för bråttom.

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem

Age of Empires serien hade jag väldigt roligt med när jag var 9-10 år. Även Red Alert, som förresten är gratis.

Permalänk
Hedersmedlem

ni behöver nog inte posta mer då tråden är 5 år gammal...
Jag har ett tips till er alla.
Läs ALLTID första inlägget innan ni postar något i en tråd.

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Hedersmedlem

*kling kling på gammal tråd*

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG