Problem med left hand i cs!

Permalänk
Medlem

Problem med left hand i cs!

Jag har ett stort problem i cs! Mina vapen, i både 1.6 och cz, är i vänsterhanden. Vilket jag då inte vill. har försökt att ändra i inställningarna men det funkar inte. har för mig att det går att skriva in något i consolen men kommer inte ihåg vad.

Vet någon hur jag kan göra för att byta tillbaka till högerhanden?

Tack på förhand.

Permalänk
Avstängd

ex_interp 9999?
annars om det inte funkar tryck på "H" och "use right hand"

Visa signatur

-okey dad bye i love you, okey bye -why can you never say i love you to your own daughter?
I can i can but look what if she gets cancer right, and the doctor can't cure it. she hear it on her deathbed i love you from her dad for the first time then BAM shes dies happy !
Emil G Petterson R.I.P

Permalänk
Medlem

När menar du att jag ska trycka på "H"? I console?

Ska testa det andra, tack.

Permalänk
Medlem

cl_righthand 1

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

kör du software? då funkar bara lefthand.

Permalänk
Avstängd

jag brukar trycka escape. Gå in i options, sen advanced. Advanced rutan som kommer upp trycker jag OK på, längst ner, så den stängs ner. Sen ok på optionsrutan och så tillbaka in i cs. Då har man högerhanden.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av michael123
jag brukar trycka escape. Gå in i options, sen advanced. Advanced rutan som kommer upp trycker jag OK på, längst ner, så den stängs ner. Sen ok på optionsrutan och så tillbaka in i cs. Då har man högerhanden.

Har testat det, det funkar inte.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av kemaloz
kör du i software? då funkar bara left hand.

Vad menar du? Och om det är fallet, vad kan jag göra för att rätta till det?

Tack för svar.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PhiluX
Har testat det, det funkar inte.

Vad menar du? Och om det är fallet, vad kan jag göra för att rätta till det?

Tack för svar.

Du kan kolla under video vilken renderer du har elr var det heter. Opengl, direct3d elr software, man brukar föredra opengl.

Sen kan du kolla i options, advanced och sen scrolla där så kan man välja left or right hand.

sen kan du pröva cl_righthand 0 och sen cl_righthand 1
Ifall ngn satt in vänstermodeller för att jeflas elr ngt

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

Okej, ska testa allt! Tack för svaren!

Permalänk
Medlem

Om du kör software mode, så funkar bara left hand, det kollar du genom att öppna options och sen video.
Jag brukar bara trycka H i spelet, sen use right hand.

Permalänk
Medlem

Det går inte att byta till OpenGL :S när spelet ska startas om kommer det upp en ruta som säger nåt i stil med "The specified video mode is not supported. The game will now run in software mode". Vad beror det på och vad kan jag göra för att fixa det?

Jag har även testat D3D mode, men när jag har det så händer samma sak ibland. När jag väl lyckas spela så ligger min ping mellan 500 - 1000 hela tiden, och jag kan knappt röra mig om jag överhuvudtaget lyckas komma in på en server utan att bli kickad.

Jag använder Win7 Ultimate 32-bitars, kan det ha nåt med saken att göra?

Permalänk
Medlem

Så var det med mig, jag hade en lite billigare bärbar dator utan stöd för 3D, då är det ju så att man bara kan spela med Software. Då är det bara left hand som gäller.

Permalänk

Har du ens installerat drivrutiner till grafikkortet?

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk

Leftie är ju coolare

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kemaloz
Så var det med mig, jag hade en lite billigare bärbar dator utan stöd för 3D, då är det ju så att man bara kan spela med Software. Då är det bara left hand som gäller.

Det finns inte en laptop i världen (gissningsvis) som har kraften att köra CS som INTE har stöd för 3D.

Det är alltså du som gjort något fel...

Till å med något gammalt S3(tror jag det var) på 1MB grafikminne hade D3D stöd