Permalänk

hur funkar det ?

hur stoppar man en person som mekar utan att röra det ? det är min fråga hur detta ska gå till fören person sa att det gick ass¨å ?

Visa signatur

Intel I7 4930K 4,5ghz][Asus PRO2011][Corsair 32gb][Western digital 4TB][Asus stock 580GTX][Cooler Master 1000w]

Permalänk

Har du tagit en måndags grogg eller? =/

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

haha va? jag förstog typ absolut ingenting... ställde han en fråga eller vad?

Permalänk

Vad menar du med mekar? Innebär det illegala substanser eller pilla med till exempel en bil eller dator? Och vad är det du inte vill röra?

Gå nu och ta ett glas vatten och kom sedan och förklara...

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk

aa substaners talar vi om nu åter ill fårgan ber så hämskt mycket om ursäkt att jag var o klar

Visa signatur

Intel I7 4930K 4,5ghz][Asus PRO2011][Corsair 32gb][Western digital 4TB][Asus stock 580GTX][Cooler Master 1000w]

Permalänk
Medlem

haha, det va nog mer än bara måndagsgroggen

Visa signatur

"Say unto thine own heart, I am mine own redeemer"
Don't touch me when I'm crazy of that airplane glue

Permalänk
Medlem

Han får nog vänta till nästa dag om han ska skriva något mer och försöka skriva lite mer utförligt om vad han menar....

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk

hahah tror oxo det är lite mer än en måndagsgrogg ;P

Permalänk
Medlem
Permalänk
Hedersmedlem

?

*Tråd låst*

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM