Diablo 2-tråden, fortsättning

Permalänk
Avstängd

jag ser ganska grov skillnad mellan 250 och 800...när det är över 600 droppar det sällan några blåa/gula över huvudtaget mest bara vita om några alls och gröna/bruna vid bossar

Visa signatur

-okey dad bye i love you, okey bye -why can you never say i love you to your own daughter?
I can i can but look what if she gets cancer right, and the doctor can't cure it. she hear it on her deathbed i love you from her dad for the first time then BAM shes dies happy !
Emil G Petterson R.I.P

Permalänk

250~300 e lagom. speed/drop

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Avstängd

Hmm, Den som hjälper mig Configurera Kukbot kan få en Hr för jobbet!

Permalänk
Avstängd

någon som har ett griswalds set ligandes och skräpar? kan byta emot en io um run eller dyl ladder ofc

Visa signatur

-okey dad bye i love you, okey bye -why can you never say i love you to your own daughter?
I can i can but look what if she gets cancer right, and the doctor can't cure it. she hear it on her deathbed i love you from her dad for the first time then BAM shes dies happy !
Emil G Petterson R.I.P

Permalänk
Avstängd

Är det någon som har ett Doom spear till salu? Har 12 ists som jag kan ge för den. I Ladder såklart!:)

Permalänk
Avstängd

faen trodde jag hade den fan jag hade bara thunderstroke och djinn blade :[
aha det var ett rune word trodde det var en vanlig brun

Visa signatur

-okey dad bye i love you, okey bye -why can you never say i love you to your own daughter?
I can i can but look what if she gets cancer right, and the doctor can't cure it. she hear it on her deathbed i love you from her dad for the first time then BAM shes dies happy !
Emil G Petterson R.I.P

Permalänk
Avstängd

hehe, har fått några som kommit in i mitt game o erbjudit en Rare, Spear döpt Doom.. ^^

Permalänk
Avstängd

om ni får några griswalds bitar förrutom huvudet snälla spara dom ger er vad som helst allt ifrån pgs till guld...

Visa signatur

-okey dad bye i love you, okey bye -why can you never say i love you to your own daughter?
I can i can but look what if she gets cancer right, and the doctor can't cure it. she hear it on her deathbed i love you from her dad for the first time then BAM shes dies happy !
Emil G Petterson R.I.P

Permalänk
Medlem

n00b91 som sagt regga dig på d2jsp.org och trada där. Bra mycke lättare att hitta det du söker där än här... Passa dig dock för scammers. Om det rör sig om några större summor använd dig av en mediator

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.

Permalänk
Avstängd

måste jag inte använda fp? eller vad det nu hettade forum guldet? lite svårt att köpa om jag inte har något ^^

Visa signatur

-okey dad bye i love you, okey bye -why can you never say i love you to your own daughter?
I can i can but look what if she gets cancer right, and the doctor can't cure it. she hear it on her deathbed i love you from her dad for the first time then BAM shes dies happy !
Emil G Petterson R.I.P

Permalänk
Medlem

fg.. tänk bara Forum Guld så är de inte så svårt att komma ihåg

och nej du kan byta item vs item på jsp men det är väääldigt ovanligt

Permalänk
Avstängd

mediator? Vad är det? Hmm ska kolla in det senare jag med..

Permalänk
Medlem

Det är en som "jobbar" åt JSP, en slags mellanhand som ser till att ingen blir scammad.

T.ex: du ska köpa en vex rune för 10fg:

Båda parter joinar ett bestämt spel

Någon av er anropar mediator (vanligtvis via pm eller så)

Mediatorn bekräftar att han är den utger sig att vara genom att pma båda parterna, där han säger att han är i spelet.

Den du köper av ger vex runan till mediatorn, mediatorn bekräftar detta så att du vet att han har den.

Du skickar 10fg till den andra parten. Mediator och andra parten bekräftar.

Mediatorn ger dig vex runan.

Det här är ungefär hur det går till, jag minns inte exakt...

Allt går alltså ut på att ni ska kunna lita på mediatorn, vilket man ska kunna göra då dom har en speciell status på jsp som inte är lätt att uppnå.

Permalänk

nästan rätt

tror att han ska skicka 10 fgs till mediatorn och den andra ska ge vexen till mediatorn också

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Medlem

Nja, är ganska säker på just den punkten. Och varför skulle båda behöva ge till mediatorn? Det är ju säkert nog som jag beskrev det.

Permalänk
Avstängd

ahh låter riktigt bra. Men vadå blir många lurade? För jag byter ofta items o så men aldrig blivit lurad. Hur gör dom som luras?

Permalänk
Medlem

leftar spelet innan dom skickar fg typ?

Permalänk
Avstängd

Antar att du syftar på mediatorn isåfall.. Men jag syftar i en normal värld utan mediator.. Vet att det finns ett par fusk program vet bara inte vilken sorts och vad dom gör. Och nej, jag tänker inte heller börja med sån skit:)

Permalänk
Medlem

Mr cookie har rätt, använde mediator nydligen. Och Mediator håller i både item och fg.

Permalänk
Avstängd

Btw, kollade in d2jsp. Och undrar, hur fasiken skaffar man Fg Antar att det är Forum gold. Köper man det på deras sida? Plus, kan man byta items mot andra items?

Permalänk

du säljer items för FGs

man kan köpa fgs med men det e kass valuta då är det bättre o löpa items o sälja för fgs.

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Avstängd

Hur gör man en eth buggad spjut? Fattar inte, folk har börjat gnälla om eth buggad? Vad är det och hur gör man det?

Permalänk
Medlem

på nonladder eller?

eth bug såvitt jag vet innebär att du sockade i en zod rune i 1.09 (alltså typ år 2004 eller va de nu va när dom körde med 1.09 på battle.net) i något ethereal item

sen unsockade du den i 1.10 (det gick inte alls att unsocka i 1.09, det lades till 1.10) och trots att zod runan försvann ur item var den fortfarande indestructible (och ethereal såklart, dom har ju högre stats än icke-eth av samma item)

så ethbug är inget du kan göra längre (om du inte har en gammal eth item från 1.09 med en zod i ) men du kan såklart tradea items som är ethbuggade

Permalänk
Avstängd

Jaha, lol. Nej för skall försöka göra ett Doom spjut, och kanske kunde tjäna lite med eth buggat. Men verkar inte som det nu längre^^

Permalänk
Medlem

Men om du spelar i ladder så går det inte att eth bugga, då är det något nytt.. något annat som inte jag är bekant med

Permalänk
Avstängd

Hmm okej.. låter weird. Aja, om ngn här inne får tag på ett Spjut 5 soc gärna eth eftersom den skall användas till min merc så säg till:)

Permalänk

du ska inte göra doom i spear du ska göra i poleaxe i såfall

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Avstängd

Okej, vad spelar det för roll?

Permalänk
Medlem

bättre stats?

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk

+ att du inte kan göra i spear.-..

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |