Permalänk
Medlem

Min katt

Fyfan vilken dålig helg detta har blivit.

Man går upp tidigt och går ut och går och njuter av dagens fina väder, men innan man är hemma så ligger ens katt i diket

Och nu är man jävligt deppig och tänker hur fan kan folk köra över en katt på en jävla 30 väg utanför en skola...

Han har varit borta i 2 dagar och han hade inga märkbara skador, hoppas han inte har lidit

Knappt 1 år och inte mycket kort har man fått på han

http://data.fuskbugg.se/skalman01/DSCF1679.JPG
Det är den svarta katten.

Kände bara att jag behöver skriva av mig...

Visa signatur

pff

Permalänk
Medlem

Trist som fan men tyvärr är det ju en risk man får ta när man har utekatt, även om det bara är 30 väg så är det inte säkert att en bil hinner stanna. Karrer kan ju komma med en väldans fart ibland.

Permalänk
Medlem

Vad ledsen jag blir. Väldigt tråkigt, beklagar sorgen.
Har min strax över halvåret lilla sötnos här i knät, så jag känner för dig. Ett år är inte lång tid men det är tillräckligt för att det skall kännas rätt hårt.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Så jävla trist, menar att livet ändå måste ha kunnat ge katten lite mera än bara ett år. Det är ofattbart.
Hoppas katten har det bra uppe i kattahimmlen.

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem

Det är så jävla tråkigt..
Kanske inte mycket bilder, men den du postade var verkligen jätte gullig.
Beklagar

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk

Katter kommer katter går! trodde själv min katt sprungit bort och blivit överkörd elr ihjälslagen igår efter 4 dagar ute på egen hand! tro fan jag vart glad han var baki dörren och skrek imorse men han verkar hitta hem varenda gång ! så jag beklagar din sorg! väldigt trevligt sällskaps djur en katt

Visa signatur

amd 6000+ x2 4 gig pc6400 4 tib Lagring, asus 790fx osv osv

Permalänk
Medlem

Schysst censur i den här tråden btw

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

Tackar för eran support

Visa signatur

pff

Permalänk
Medlem

Detta är en av anledningen till att jag har innekatt....

Men lider med dig, har sett en överkörd katt en gång, som inte ens jag visste vems det var men blev ledsen bara av att se det..

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Tråkigt :/ Man får verkligen hoppas att han inte fick lida.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem

Jättetråkigt... Har själv två katter och de börjar bli lite äldre nu... Kommer vara väldigt jobbigt när de går bort i sinom tid... Dock innekatter. Vi hade en utekatt för ett antal år sedan men den blev inte mycket äldre än din, även den påkörd vid en skola.

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Jobbigt :/ Samma sak hände min katt för tre veckor sen.

Förstår att man inte alltid hinner bromsa in, men att inte stanna och ta hand om katten (veterinär/kolla halsband osv) är riktigt dålig stil...

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

:[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[ lider med dig, jag avgudar min katt, tror säkert din var lika mysig.

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk
Medlem

Är det natt så är det inte lätt at se en mörk katt. Tråkigt när det händer. Men så är det.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Jag har kört på två katter, senast i förra veckan. Det är väldigt sorgligt eftersom jag älskar katter och tycker de är underbara djur. Problemet är att när en katt blir skadad får den panik och springer och gömmer sig nånstans och antingen dör av skadorna eller låter det självläka innan den tar sig hem.

Båda de katterna jag har kört på har sprungit iväg så jag vet inte om de är döda eller om de klarade sig. Mina föräldrars hankatt var borta i åtta dygn och kom tillbaka med ett brutet lårben som hade läkt ihop lite snett.

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk

surtt.. men det är så livet är.. livet suger och är emot en hela tidern..

Hade en labbe för många år sedan. tyvärr gick den bort av ålders trött... bakbenen slutade att fungera så det blev avlivning men man får hoppas att de dör smärtfritt.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Hedersmedlem

Då detta är av personlig art tycker jag att man får ha lite återhållsamhet med sina kommentarer.

*Tråd rensad*

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

Måste ännu en gång skriva att jag känner med dig... Hoppas det känns kanske lite lite bättre idag Helt otroligt att man fäster sig så vid sina husdjur, men alla bra stunder man har med dem väger i längden upp tråkigheter som detta.

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspear
Måste ännu en gång skriva att jag känner med dig... Hoppas det känns kanske lite lite bättre idag Helt otroligt att man fäster sig så vid sina husdjur, men alla bra stunder man har med dem väger i längden upp tråkigheter som detta.

Känns bättre idag, men fortfarande nere. Tur har man två andra katter som man gosat med hela natten.

Tack igen för eran support!

Visa signatur

pff

Permalänk

oj aja sånt som händer... vi har typ 2 katter som klarat sig undan 70 vägen vi har hemma hos oss... fast folk nog snarare kör 80 på den... ena är typ 5 år dden andra 3-4 år... vet inte exakt...

kan hålla med men om katten verkligen dör och inte springer bort borde förarna stanna och kolla iaf om katten har nåt halsband med telefon nr...