MSI uppdaterar netbooken Wind

Permalänk
Melding Plague

MSI uppdaterar netbooken Wind

Den lilla bärbara datorn Wind får nya färger när Intel Atom N280 tar plats i innandömet.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Jag väntar fortfarande på dualcore atom'en till dessa.
Vill kunna köra PS.

Permalänk
Medlem

Trevligt med bättre batteritid

Permalänk
Avstängd

Konstigt att VIA väljer en processor från konkurrenten (Intel Atom), istället för att använda sina egna processorer VIA Nano (Isaiah).

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av leksak
Konstigt att VIA väljer en processor från konkurrenten (Intel Atom), istället för att använda sina egna processorer VIA Nano (Isaiah).

Vadå?
Det handlar ju om MSI.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

eeh...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Humper
Jag väntar fortfarande på dualcore atom'en till dessa.
Vill kunna köra PS.

då har du nog inte förstått vad en netbook står för...

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av leksak
Konstigt att VIA väljer en processor från konkurrenten (Intel Atom), istället för att använda sina egna processorer VIA Nano (Isaiah).

Vänta lite nu..? VIA? Vart kom dem in i bilden? Nyheten handlar ju om MSI

Permalänk
Medlem

Kanske borde uppgradera skärmens upplösning?

Hittills är det väl bara DELL som har släppt en netbook med 720p-upplösning. Finns inte i Sverige däremot.

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk
Medlem

Kan inte Intels GMA 950 gå och dö nån gång..?

Visa signatur

Räkna ut hur kraftigt nätaggregat du behöver på OuterVision Power Supply Calculator. 500W räcker för de allra flesta vanliga system. Seasonic är bäst. ;) – Elektrostatisk urladdning är ett verkligt problem.
"People who are serious about software should make their own hardware" – Alan Kay
Bojkotta maffian

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gibbe
Kan inte Intels GMA 950 gå och dö nån gång..?

håller med!!

humper,menar du psx? isåfall så kan ja säga att de går finfint på min acer aspire one 110

Visa signatur

[ Celeron 420 | Scythe Ninja Mini | 4 x 1 GB Corsair 6400 CL5 | X1650 Pro 512 MB | 2 x 500 GB Samsung | Compucase 19" 4U | Gigabyte P35 DS3 | Fujitsu Siemens Myrica 40" | X-Fi Elite Pro | Logitech Dinovo Laser | Logitech G25 ]

Permalänk
Medlem

Netbooks blir inte intressanta för mig förens dom har dual core, intels skit chipset försvinner och den har inbyggd 3g modem. Men alla har vi olika intressen

Visa signatur

Linux Manjaro XFCE på en MacBook Pro late 2013, gammal slö Asus X202E, Nintedo Switch, gamla Huawei 20Pro

Intel är apartheid

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leedow
Kanske borde uppgradera skärmens upplösning?

Hittills är det väl bara DELL som har släppt en netbook med 720p-upplösning. Finns inte i Sverige däremot.

720p är ingen upplösning...

Visa signatur

Gammal är gubbe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dahl
720p är ingen upplösning...

Det stämmer. 1280x720 pixlar eller större skulle jag vilja ha på en netbook.

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?