Visa dina skärmdumpar!

Permalänk
Medlem

Inte för att jag spelar någon av spelen. Men det värsta är väl folk som spelar spel utefter hur de ser ut.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
virtoz det är såna som du man verkligen hatar i wow och alla bilder var verkligen dåliga herre gud inget speciellt händer i dom.

aj aj aj värkar som jag har missuppfattat hela trådens syfte! tydligen får det bara vara bilder som du godkänner nu ska jag sätta mig i ett hörn och gråta föreslår att du gör detsamma

Visa signatur

ASUS Strix Z270H i7700k 5.0ghz custom loop
Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200mhz
ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av virtoz
aj aj aj värkar som jag har missuppfattat hela trådens syfte! tydligen får det bara vara bilder som du godkänner nu ska jag sätta mig i ett hörn och gråta föreslår att du gör detsamma

Han har ju för övrigt helt rätt, sjukt tråkiga bilder.

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

tryck på den för större format.

Gissa spelet.

(om ni ser någon "worldisbest" så ser ni mig)

Permalänk
Medlem

ser ut som test drive

Permalänk

Yep, Test Drive Unlimited.

Visa signatur

Q9550 | P5Q-E | Gigabyte GTX260 OC | 2x2GB Corsair PC6400 | Corsair 450W | P182 | Samsung F1 640GB | X-Fi Xtreme Music

Permalänk

tysonayt: VAD HETER SPELET, skriv gärna!

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tysonayt
Han har ju för övrigt helt rätt, sjukt tråkiga bilder.

ser inte direkt det roliga i dina bilder heller!
dock dom som jag postade var mera för att visa hur det såg ut på ultra aa x4
för det var någon annan som postade en dk på ultra som var antalet gånger snyggare ändet var för mig men hittade inte hans inlägg och kunde då inte quota

Visa signatur

ASUS Strix Z270H i7700k 5.0ghz custom loop
Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200mhz
ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zekehund
tryck på den för större format.

http://www.geting.se/image.php/168556-20090502170851.jpg

http://www.geting.se/image.php/168557-20090501213858.jpg

http://www.geting.se/image.php/168558-20090501213919.jpg

Gissa spelet.

(om ni ser någon "worldisbest" så ser ni mig)

vad kör du med för inställningar?

Visa signatur

ASUS Strix Z270H i7700k 5.0ghz custom loop
Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200mhz
ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The Sweeper x
tysonayt: VAD HETER SPELET, skriv gärna!

Det är Lord of the Rings Online Shadows of Angmar, ett helt underbart MMORGP

Citat:

Ursprungligen inskrivet av virtoz
ser inte direkt det roliga i dina bilder heller!
dock dom som jag postade var mera för att visa hur det såg ut på ultra aa x4
för det var någon annan som postade en dk på ultra som var antalet gånger snyggare ändet var för mig men hittade inte hans inlägg och kunde då inte quota

Nej jag vet inte, mina bilder visar LOTROs landskap och den sjukt fina grafiken medan dina första bilder bara visar en massa personer i en klump där du står och craftar(?).

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

nae om du tittar på första bilden så är det en gm som skriver dirge? i /2an
sen är det djurrätts aktivister som demonstrerar vid ogrimmars brevlåda mot behandligen av mounts...

Visa signatur

ASUS Strix Z270H i7700k 5.0ghz custom loop
Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200mhz
ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
Skämtar du med mig? eq2 är 1miljon gånger fulare än wow! det ser så jävla stelt ut och allt fyfan skulle aldrig aldrig kunna tänka mig spela eq2 för deras fula stela grafik

????????

Helt ärligt? Har du i så fall ens spelat EQ2?
Ja ja, jag orkar helt enkelt inte tjata emot.
Om man anser att det är snyggt när ett spel ser ut som ett spel såg ut för ca 10 år sedan, ja där det väl sådant man har som smak.
Att ens diskutera att WoW skulle vara snyggare är rätt löjligt med tanke på att det är enbart dom absolut nyaste datorerna som klarar av att driva EQ2 i högsta (Extreme Quality) grafikläget. Den dator du ser i sign klarar inte av det så jag måste tyvärr sänka på visa saker för att kunna få en okey FPS.

Jag har många jag känner som spelar WoW seriöst med alla inställningar på max och sett tex hur gräs enbart är en textur som sitter helt platt på backen. Vattnet är rent sagt skrattretande i WoW, ser ut som någon slags oljegrop som har någon slags vibrator i sig som gör massor av små små vågor...

Nej du, ta och kolla in EQ2 i verkligheten med en modern dator så tror jag du förstår skillnaden. Har själv en vän som kört WoW i många herrans år som tillslut i vintras testade EQ2 och nu förstår han inte ens varför han kunde tycka WoW var något vackert att se på...

Så min fråga är, när såg du EQ2 senast? Hur var dom grafiska inställningarna mm? Detaljrikedomen är otroligt hög på EQ2, en vanlig gubbe kan ha så mycket detaljer på sin rustning så man kan sitta och glo på den ett bra tag och se hur allt kastar skuggor på rustningen, en liten hake där är inte bara smetad på via en textur utan den är 3D-ritad och har en form.

Smaken är väl som baken, gillar man WoW tecknade filmstil så är det väl bra för dom, men jag vill ha lite mer realism i det grafiska.

EDIT:

Anser du verkligen att det trädet på något sätt är snyggt? Så såg träd ut runt 1998 i spel...

Visa signatur

Dator 1: Core i7 10700K | Asus Prime Z490-P | 16 Gbyte DDR4 3600 MHz | Asus GeForce RTX2060 6 GB OC EVO |
Dator 2: Core i7 4770K | MSI Z87-S02 | 16 Gbyte DDR3 1600 MHz | GeForce GTX 650 TI |
Dator 3: Lenovo IdeaPad 5 Pro | Ryzen 7 5800H | 16 Gbyte DDR4 3200 MHz |
Kamera: Canon EOS 6d | EF 17-40mm f/4L USM | EF 35mm f/2 IS USM | EF 100-200mm f/4.5 | Speedlite 430EX II |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Vad är det för löjligheter jag hör om att Stalker inte är snyggt? Måste jag posta mina gamla bilder igen?

Förstår heller inte hur man kan påstå stalker inte är snyggt. Vad har folk för krav på ett spel egentligen?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
jag tycker bara att stalker är snyggt antingen när du dör eller laddar om, annars ärdet inte speciellt snyggt ut. menar fingarna är fyrkantiga ffs! som exempel

He he, med du tycker WoW är snyggt och avancerad grafik... Weee!

He he he... Måste ju var WoW som är snyggast av dom två bilderna va??? (OBS IRONI SÅ KLART)

Visa signatur

Dator 1: Core i7 10700K | Asus Prime Z490-P | 16 Gbyte DDR4 3600 MHz | Asus GeForce RTX2060 6 GB OC EVO |
Dator 2: Core i7 4770K | MSI Z87-S02 | 16 Gbyte DDR3 1600 MHz | GeForce GTX 650 TI |
Dator 3: Lenovo IdeaPad 5 Pro | Ryzen 7 5800H | 16 Gbyte DDR4 3200 MHz |
Kamera: Canon EOS 6d | EF 17-40mm f/4L USM | EF 35mm f/2 IS USM | EF 100-200mm f/4.5 | Speedlite 430EX II |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anthons
ser ut som test drive

jajamensan

Permalänk
Medlem

Ja, folk som fastnat i WoW träsket tappar verkligen förståndet ibland verkar det som, att man tycker att det är snyggare än STALKER och EQ2 (till och med hört Crysis) är fan sjukt.

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk

Jag tycker iför sig att WoW är snyggare än dem bilderna jag sett här på EQ2. Dock är det marginellt och dessutom väldigt stor skillnad i stil på dem. Jag gillar WoWs enkla och lekfulla stil. Dock är det ju inte snyggare än Stalker eller Crysis men det kan vara mer estetiskt tilltalande pga just de jag nämnde tidigare.

*Jag spelar inte WoW, har endast prövat 10 dagars trial* ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
Skämtar du med mig? eq2 är 1miljon gånger fulare än wow! det ser så jävla stelt ut och allt fyfan skulle aldrig aldrig kunna tänka mig spela eq2 för deras fula stela grafik

Jag tycker EQ2 är mkt snyggare än WoW och jag har spelat båda intensivt

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem

jag tycker inte wow är "snyggt" men det är lite små charmigt om man till exempel jämnför med tja crysis eller stalker you name har inte något själ ingen humor skiter i om det är stora fläska pixlar.
och snyggt och snyggt vissa tänder på svarta andra vita så smaken är som baken...

Visa signatur

ASUS Strix Z270H i7700k 5.0ghz custom loop
Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200mhz
ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL

Permalänk
Medlem

Varför äns bry sig så speciellt mycket om grafiken? man spelare väl spelet för att man tycke det är kul? eller har jag fel?:D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pettiz
Varför äns bry sig så speciellt mycket om grafiken? man spelare väl spelet för att man tycke det är kul? eller har jag fel?:D

wow du är modig o.O förväntade mig att någon skulle skriva något otrevligt alternivt leta up dig irl men du har helt rätt allafall jag spelar spel för dom är roliga inte hur snygga dom är öppnar jag hellre ett fönster och njuter av grafiken...eller plockar fram min gamla nes och börjar spela smbs3 där har vi grafik gubbar! aj aj aj

Visa signatur

ASUS Strix Z270H i7700k 5.0ghz custom loop
Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200mhz
ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL

Permalänk
Medlem

Nej grafiken är inte allt i ett spel men det är ofta väldigt mycket. I LotRO tycker jag själv att grafiken är så mysig och den tillsammans med LotR världen skapar en sådan otrolig stämning att det blir sjukt underbart att spela (okej det där är nog inte helt rätt grammatisk men jag har inte sovit på snart 40 timmar).

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk

Mr. Bravo, vad kör du för moddar?

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Medlem

X-Men Origins: Wolverine

Permalänk
Inaktiv

Så tråkigt när utvecklarna är så jävla lata att dom inte kan ändra knapparna utan det står "Tryck B" och liknande.

Såvida du inte kör med handkontroll?

Permalänk
Avstängd

Vafan lyssnar ni med igentligen? jag har aldrig ALDRIG sagt att wow är snyggare än stalker eller crysis. Fyfan va jag hatar folk som er som ej kan förstå. jag tycker wow är ett av dom online spelen som har snyggast grafik. jag tycker att eq2 ser förjävligt plastigt stelt ut. medans wow ser mer mysigt trevligt ut.

jag tycker det ser förjävligt ut.

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Så tråkigt när utvecklarna är så jävla lata att dom inte kan ändra knapparna utan det står "Tryck B" och liknande.
Såvida du inte kör med handkontroll?

Japp, kopplade in 360 kontrollern i PC:n, så det är rätt. Den ändrar vad jag såg till knappar/mus annars. Fast såna här spel är klart bäst med en bra gamepad.

Finfina damage models på Wolverine, multipla skins/model layers. Dock lite T2 känsla ibland.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
http://data.fuskbugg.se/skalman01/Wow%202009-05-03%2014-02-17...

Vafan lyssnar ni med igentligen? jag har aldrig ALDRIG sagt att wow är snyggare än stalker eller crysis. Fyfan va jag hatar folk som er som ej kan förstå. jag tycker wow är ett av dom online spelen som har snyggast grafik. jag tycker att eq2 ser förjävligt plastigt stelt ut. medans wow ser mer mysigt trevligt ut.

http://vnmedia.ign.com/eq2vault.ign.com/images/expansions/kos...

jag tycker det ser förjävligt ut.

Svart smurf det är sånna som du man verkligen hatar i wow och alla bilder var verkligen dåliga herregud inget speciellt händer i dom.

känner du igen dig? dubbelmoral ftw

Visa signatur

ASUS Strix Z270H i7700k 5.0ghz custom loop
Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200mhz
ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL

Permalänk
Avstängd

virtoz du verkar inte fatta. det jag menar med att sånna som du man verkligen hatar är att du ställer dig med din fula mount på brevlådan så ingen kan använda den. sen typ att en kille frågar efter hjälp du säger nog ja. men när han väl attackerar monstret han behövde hjälp med stod du brevid och skrattade säkert. det är de jag menade. sen med bilden på wow och eq2 är 2 bilder jag jämnför grafiken med, för att bilden den andra killen la upp på wow är typ 2 år gammal och ej på högsta grafiken. du verkar inte fatta något iaf.

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem

han frågade vad jag hade för mount och ville att jag skulle visa honom och ja jag skrattade som faen åt hans usla engelska och varför ska jag hjälpa någon som förolämpar mig? du får nog ta och gå till en doktor för du värkar lida av grov avundsjuka inge speciellt eller svårt att fixa mammoth men värkar som du har problem med det som sagt dina bilder var riktigt värdelösa.

Visa signatur

ASUS Strix Z270H i7700k 5.0ghz custom loop
Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200mhz
ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL

Permalänk
Avstängd

njae virtoz. du är lika dum som en tegelvägg. dina bilder var tråkigare att kolla på än att titta på när färg torkar.

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]