eRepublik - Hjälp ditt fosterland i strid!

Permalänk
Avstängd

eRepublik - Hjälp ditt fosterland i strid!

*Bort*

Permalänk
Permalänk
Avstängd

Tycker denna tråden är grymt mer informativ och visar mer vad spelet handlar om. Tror fler kommer börja spela om dem läst vad jag skrev.

Sverige är just nu i kris med ett världskrig som håller på att bryta ut, vi behöver fler Svenskar att försvara sitt fosterland!

HJÄLP VÅRT BLÅGULA FOSTERLAND!!!!

Permalänk

Reggade mig men har inte fått något mail... funkar det inte med webmail som yahoo osv?

Visa signatur

In a rose tattoo
Signed and sealed in blood I would die for you

Permalänk
Medlem

Bra initiativ zanjo, den andra tråden är ju lite utdaterad och inte särskilt informativ.

Nu har de första striderna i det kommande världskriget brutit ut. eSverige ser för stunden ut att bli förskonat. Värre ser det ut för USA, en kär allierad, där fienden kommer slå från både väster, öster och söder. Givetvis kommer vi svenskar kasta oss in med huvudet före för att slåss för USA´s fortsatta självständighet. Förlorar USA detta krig så befinner sig Sverige i en lite olustig sits, därför måste vi göra vårt yttersta för att säkra deras frihet. För att göra det så behöver vi folk, bli medlem på erepublik.com idag!

(eller skriv upp er här och få en invite)

Permalänk
Medlem

jag behöver guld Jens Jansson ingame!

Permalänk
Medlem

Spamma lite mer va.

Visa signatur

Derp

Permalänk
Avstängd

Vi behöver fler spelare!
Ni kan kolla världskartan på www.bort
Sverige behöver er! Låt Sverige Växa och Blomstra!

Permalänk
Medlem

reflänk, underbart

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
reflänk, underbart

Saken är att reflänken använder jag både för eran och min skull.
Använder ni ref länken får ni 5 guld extra när ni når level 6... + att jag får 5 guld.
Det är totalt 10 guld rikare Sverige blir.

Jag vill egentligen bara se Sverige växa, bryr mig inte särskilt mkt om ref länken.
Det som är så bra med reflänken förutom win-win för båda parter är att jag kan se vilka / hur många jag bjudit in, vilket är bra eftersom jag jobbar på Migrationsverket och kan redovisa mina rekryter och behålla mitt jobb.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zanjo
...

Spelar ingen roll vad som finns bakom en reflänk, dem är förbjudna, faktum är att nästan alla reflänkar som postas är win-win. i detta fall win-win. Fast det egentligen bara är hemsidan's ägare som vinner.

Permalänk
Avstängd

Vem bryr sig vad sidan tjänar på det?
Vi spelar spelet för det är roligt och avkopplande. Inte för att se till att ingen tjänar på något. Det har inte med saken att göra.

Det jag försöker göra är att få fler folk att spela för Sverige, så vi kan ha ännu roligare och bli ännu starkare.
Sedan om sidan tjänar pengar på det skiter väll vi som spelar i

Permalänk
Medlem

Jag förstår inte speciellt mycket, och ändå kikat på videon. Men kommer väl med tiden, heter Btw "KebboN" ingame.

Visa signatur

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1678850
| Phanteks P600S TG Vit | MSI Pro Z790-P WIFI | i5 13600K |
| be quiet! Pure Loop 360| RTX 4060 | Kingston 32GB DDR5 6000MHz

Permalänk
Avstängd

Har ni frågor kan ni skriva till mig ingame
Heter: qwerkn

Permalänk
Medlem

nickar jonte_n och är i enormt behov av hjälp

Permalänk
Medlem

jag kan bjuda in folk nu om någon vill gå med. skicka pm

Permalänk
Medlem

har nu gått med för att kämpa för min kung och fosterland

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

En månads avstängning för zanjo då vi ser referral länkar som en ren plåga.

*Tråd låst*

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM