Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Ja, men dom heter ju egentligen Full Size Headset (?).

Micen är bra, enligt mig. Var tvungen att bosta den lite, har klämt fast den på tangentbordssladden.

Full size headset heter dom inte :p. Dom menar att dom täcker hela öronen full storlek=full size

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk

okej var bra tack!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jooelhoglund
Full size headset heter dom inte :p. Dom menar att dom täcker hela öronen full storlek=full size

Det står ju så på alla sidor ju!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Aldrig förstått hur folk kan tycka att Siberia är sköna... Nej, usch de sitter förbannat fel på mitt huvud iaf.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lilleputten
Aldrig förstått hur folk kan tycka att Siberia är sköna... Nej, usch de sitter förbannat fel på mitt huvud iaf.

De sitter förbannat bra på mitt huvud.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Det står ju så på alla sidor ju!

Det är för att det är samma headset och alla e full size

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk

så om jag fattat rätt tar dem olika betalt för färgerna vit röd och svart, det är ingen skillnad på mic eller storlek?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LimpBizkit
Menar du inte att 1,3,4 är bara färgen

och Nr 2 har det med usb

du har rätt menar så klart att 2:an har USB var ganska trött när man skrev denna reply

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av andreas_1994
så om jag fattat rätt tar dem olika betalt för färgerna vit röd och svart, det är ingen skillnad på mic eller storlek?

det är ingen skillnad.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
https://www.inet.se/datortillbehoer/headset---mikrofoner/stee...

Sådana har jag och jag är mycket nöjd. Lyssnar mycket på musik. Sen spelar jag WC3 och snackar i skype samtidigt. Spelar även andra spel och har använt dom mycket till film.

Håller verkligen med, grym passform och mycket sköna. Ljudet är dessutom ypperligt!

Permalänk

okej underbart, då orkar jag inte lägga ner 100 extra för en röd färg. Det blir beställning på vita nu, TACK för all hjälp!