Permalänk
Medlem

Laptop "klistermärken"

Det har säkert redan funnits någon tråd om dett men jag kan inte hitta den så därför skapar jag en ny.

Jo jag undrar om det finns några sidor som gör "klistermärken" som man kan sätta på baksidan av datorn.
Man ska även kunna göra egna motiv och sen få det som ett "klistermärke".
När jag Googlade så hittade jag bara en sida men den känns inte så jätte bra/säker.

Tack på förhand!

Visa signatur

Suup

Permalänk
Medlem

finns på inkclub, färdiga papper till just det som du gör valfritt motiv i exempelvis Photoshop sen bara printa ut .. och klistra på.

Permalänk
Medlem

Finns på Gekås i ullared kommer inte ihåg hur mkt det kostade men det var billigt!

Visa signatur

Dell Studio XPS 1640 -> C2D P8600 || Radeon HD4670 1GB || 4GB DDR3 RAM

Permalänk
Medlem

Annars har vilken lokal dekalmakare som helst utrustningen... Bara lägg över bilden du vill ha på ett usb-minne, mät upp hur stor du vill ha den och knacka på! Tänk bara på att har du t.ex en 16x10 skärm så se till att bilden oxå har det formatet. Sedan kan storleken i mm anpassas men en 4:3 till 16:10 blir inte bra..
Även många tryckerier har utrustning för att kunna hjälpa till med sådant.. Glöm inte att spraya locket lätt med såpvatten innan du klistrar! Bubblor osv pressas ut mycket lättare då, och det fäster fint i alla fall!
Lycka till!

Visa signatur

HP DV7-6140eo, 17,3", i7-2630QM, HD6770, 8gb ram, 640gb hd, BT, USB 3.0, Bluray
Acer TimelineX 4830TG, i5-2410, GT540 2gb, 8gb ram, 128gb SSD, BT, USB 3.0
Htpc silverstone, Q9400, 4gb ddr3 1333, 1TB WD, HD4550

Permalänk