Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jesusbarnet
om priset ändras så ska företaget informera om det, men tack och bock för din oro

Precis, antingen så nekas ordern eller så får man handla till utsatt pris, de har aldrig rätt att ändra ett pris efter att man har gjort en beställning.

Visa signatur

"You're sweet, like a horny little carebear."
ALT+248= °
Memento Mori

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kockski
Hur tänker ni igentligen??? Ok företaget har gjort fel!!! men det är ju logist att man beställer inte bara för att det står 0:- för en processor som kostar 2000:-.JA i allfall jag fattar mig inte på er i allfall det är äkta bevis på att ungdomar inte har nått bakom öronen

klart som fan att man förstår. Men tänk så här. imån när dem stackars arbetarna kommer till jobbet så ser dem att det är 150st odrar på just i7. GULD! tänker dem! blir helt uppspelta, ivriga och börjar packa som att dem inte kunde något annat. Sen när dem upptäcker felet så kanske vi redan har våra produkter i handen och då är dem inte nya längre. visst dem kan nog kräva tillbaka produkterna men inte kunna sälja dem igen

Visa signatur

PC

| Core i5 2500K |Nocutua NH-U9BSE2 | ASUS P8Z68-V PRO | ASUS GTX 560 ti Direct CU II| Corsair Vengeance 1600MHz 4x4GB | Corsair HX 750W | WD Caviar Black 1TB | Fractal Design Arc |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kockski
Hur tänker ni igentligen??? Ok företaget har gjort fel!!! men det är ju logist att man beställer inte bara för att det står 0:- för en processor som kostar 2000:-.JA i allfall jag fattar mig inte på er i allfall det är äkta bevis på att ungdomar inte har nått bakom öronen

hey tycker inte att du ska sitta här och trycka på oss dina moralisk fiber!

men tydligen tycker du inte att männiksor är lika mycket värda då du hellre ser dom som inte tycker som du som apor, kanske du och hitler har ett och annat gemensamt?

Visa signatur

Thanks for the party, the house, the girls, the press, and..
Oh yeah, doing my laundry

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kockski
fatta va paff ni skulle bli om ni en trevlig eftermiddag efter skolan får en fet faktura på den eventuella kostnaden , har ni råd att betala den fakturan då. räkna på 2000:- = 2månader av er skoltid så tänk er för. Dock gör ni precis som ni vill

Jag vet inte hur du har det men jag har 7.670,00 i studiemedel

Jag kan inte tänka mig att någon måste betala men däremot är väll chansen att få en gratis processor ganska liten. När jag gick in på länken låg där 2 st i7 och ett moderkort också för 0 kr i kundvagnen så man kanske ska slå till

Visa signatur

Ryzen 5600X | 16 gb DDR4 | B550 ASUS-bräda | Inno3D RTX 3070 | Samsung 840 250 gb | Corsair RM750 | Fractal Design Arc | Win 10 Pro

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jaa_kola
klart som fan att man förstår. Men tänk så här. imån när dem stackars arbetarna kommer till jobbet så ser dem att det är 150st odrar på just i7. GULD! tänker dem! blir helt uppspelta, ivriga och börjar packa som att dem inte kunde något annat. Sen när dem upptäcker felet så kanske vi redan har våra produkter i handen och då är dem inte nya längre. visst dem kan nog kräva tillbaka produkterna men inte kunna sälja dem igen

ha ha och sen går det datorföretaget i graven .........

Citat:

Ursprungligen inskrivet av jesusbarnet
hey tycker inte att du ska sitta här och trycka på oss dina moralisk fiber!

men tydligen tycker du inte att männiksor är lika mycket värda då du hellre ser dom som inte tycker som du som apor, kanske du och hitler har ett och annat gemensamt?

undra just vem som är hittler det gör ni bäst skälva.....

ja ni får säga va ni vill .............................. så vi får se om ni får era processorer haha

Visa signatur

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av f0kke
http://bort

Priset ligger på 0 kr köp!

kan dem ändrar priserna efter man har beställt?
tänkte göra det men vill inte ha nåt krabb om att dem har failat!

kul att du failat o länkat oss ditt konto.. stackarn...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kockski
ha ha och sen går det datorföretaget i graven .........

undra just vem som är hittler det gör ni bäst skälva.....

ja ni får säga va ni vill .............................. så vi får se om ni får era processorer haha

vissa människor lever "on the edge"
jag har inte räknat med att få nått men mina chanser är större än dina. haha haha eller nått ?

Visa signatur

Thanks for the party, the house, the girls, the press, and..
Oh yeah, doing my laundry

Permalänk
Medlem

Nu fanns det bara i5or kvar men jag drog iväg en order så vi får se hur det går...

Visa signatur

i5 3750k @ 4,2 GHz - Noctua NH-U12P SE2 | ASUS P8Z68-V Pro/gen3 | 2 x 8192 MB G-skill DDR3 | ASUS HD7970 3GB - Accelero Xtreme 7970 | Intel 520 120GB SSD Samsung 500GB+750GB+1500GB hdd | Antec p180 | HPw2207

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kockski
ha ha och sen går det datorföretaget i graven .........

sket man väll i

Visa signatur

PC

| Core i5 2500K |Nocutua NH-U9BSE2 | ASUS P8Z68-V PRO | ASUS GTX 560 ti Direct CU II| Corsair Vengeance 1600MHz 4x4GB | Corsair HX 750W | WD Caviar Black 1TB | Fractal Design Arc |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Qziny
kul att du failat o länkat oss ditt konto.. stackarn...

Jag är inte inloggad på hans konto när jag följer den länken eller jag måste iaf logga in så fort jag trycker på mitt konto.

Visa signatur

Ryzen 5600X | 16 gb DDR4 | B550 ASUS-bräda | Inno3D RTX 3070 | Samsung 840 250 gb | Corsair RM750 | Fractal Design Arc | Win 10 Pro

Permalänk
Medlem

det kan bara inte vara så att finns inte produkten så kostar den inget?

Visa signatur

i7 4790K, BeQuiet! SR2, Asrock z97e-itx/ac, HyperX FURY 16GB,
R9 380 4G, Raid-0 3xKingston ssdNOW300V 120GB,
Bitfenix Prodigy, OCZ ZT 750W

Twittwit@enRodjavel

Permalänk
Medlem

ja har också dragit iväg en order sen efteråt såg jag att dem har ju ingen kontaktinfo. är det nån fara att man blir lurad på något sätt. dem tömmer mitt
kort eller något sånt?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slinjos
ja har också dragit iväg en order sen efteråt såg jag att dem har ju ingen kontaktinfo. är det nån fara att man blir lurad på något sätt. dem tömmer mitt
kort eller något sånt?

här finns kontakt info

http://bort

och det finns ju postförskott

Visa signatur

Ryzen 5600X | 16 gb DDR4 | B550 ASUS-bräda | Inno3D RTX 3070 | Samsung 840 250 gb | Corsair RM750 | Fractal Design Arc | Win 10 Pro

Permalänk
Medlem

ahh, tack. j

jo, jag testade både det och kort.

Permalänk

Ser dock ut som en seriös sida. Tror inte att de kommer blåsa er men tror nog inte heller att ni kommer få gratis i5

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nilsie
Ser dock ut som en seriös sida. Tror inte att de kommer blåsa er men tror nog inte heller att ni kommer få gratis i5

Jag har testat och beställt en i5a på postförskott. De kan ju få känna av att de har gjort fel tycker jag

EDIT: är det någon som fått ett mail med orderbekräftelse?

Visa signatur

Ryzen 5600X | 16 gb DDR4 | B550 ASUS-bräda | Inno3D RTX 3070 | Samsung 840 250 gb | Corsair RM750 | Fractal Design Arc | Win 10 Pro

Permalänk
Hedersmedlem

Jag låste tråden då trådar som denna spårar ur ganska fort och dessutom saknas diskussionsvärde för det tar en dag så är priserna ändrade och folk börjar gnälla om att de fått kvitto på att varan är köpt men att de inte får sin vara. Nästa steg blir att någon skriver att de hade rapporterat till företaget om att priset var fel och då blir det personliga påhopp och vi får gå in och rensa.

Jag ser dessutom att det är en moralisk fråga då vi inte accepterar att man diskuterar piratkopiering och varför skulle då detta vara någon skillnad där några skall sko sig på restens bekostnad? Företaget i fråga måste nu sälja minst 10 likadana varor för att täcka kostnaden för bara en såld för 0kr!

*Tråd låst*

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM