Vilket spel vet ni att ni är bäst i världen på?

Permalänk
Medlem

Jag är nog bäst i världen på IWBTG . eller inte, haha.

Det finns inget spel i världen man är bäst på, alltid finns det någon som kan klå en.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av piddeman
Tror nog att min strategi hade varit bättre än din

och jag spöar er båda, samtidigt (RA2)

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Medlem

Pkemon crystal eller Day of defeat 3.1, Där var man kung för ett par år.

Permalänk
Medlem

Max Payne (ettan).. spelat det varje julafton sedan det kom, 2001, och mer där till! Finns inget bättre än att se snön falla i New York och titta ut på fallande snö från sitt fönster på kvällen när man gått igenom alla jultraditioner innan.

Förrsten nice tråd!

Permalänk
Medlem

NHL 94 till Super Nintendo!

Permalänk
Medlem

Age of empires: The Rise of Rome var jag bäst på. Bästa spelet någonsin.

Permalänk
Medlem

Worms: Armageddon. Blev aldrig slagen. Enda förlusterna jag hade var när mitt Telia ADSL 0.5 fick för sig att koppla ned mitt i allt, vilket tyvärr var ofta.

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Permalänk
Medlem

Terminator 2 på den gamla hederliga NES-8 bitar...Vet ingen annan som klarat det iaf.

Permalänk
Medlem

BF1942, skyarnas okrönte konung

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eldarion
BF1942, skyarnas okrönte konung

PM:a om du vill ta en dogfight..

Visa signatur

AMD X2 4000+, 4096 MB Corsair Value, Leadtek 8800GT 512MB, GIGABYTE GA-MA770 DS3, ANTEC P180

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nilsie
Jag tar er i super karoshi:
http://armorgames.com/play/3784/super-karoshi

extremt roligt testa

mmm.. virus

Visa signatur

NIL

Permalänk

Aldrig trott att jag har varit bäst i världen, men många där jag har trott att jag är bra.

Top gun till nes, det kommer det upp någon text på att man är bland de bästa i om man får lite poäng. (inte alls svårt) I alla fal så trodde jag att jag var bland de bästa då, jag var i .o.f.s. inte så gammal 1988.
Bomberman till nes knäckte jag en kod så man kunde se var alla grejer låg, denna kod stod inte i någon tidning vad jag visste, så jag var rätt så ensam med denna. Detta fusk låg kvar på varje bana och när jag klarade spelet, så fick jag även fuskkoden till den första banan.

Annars zelda(nes), var jag grym på, likaså faxanadu(nes).
Nyare spel så ar jag grym på C & C och senare wolfenstein spel, där jag ibland blev kickad p.g.a. jag var för bra. Nu fanns det i .o.f.s. flera som var grymt mycket bättre än mig, men ibland hamnade man i en loserserver, som bara ville ha losers

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Avstängd

Ingen här är bäst i världen på något spel kan jag rätt säkert anta

Men är man realist så är man ;>

Permalänk

För några år sedan kunde jag hela OoT utantill och brukade speed-köra det under nätterna. Minns att mitt snabbaste var 5h 31min, under 2006, då jag var 12 år gammal(yes, 12 år:P). Sedan dess har jag inte försökt på riktigt, men här är iaf en lista över världsrekorden som jag känner till:

2004, Mars: Mike Damiani, 5h 25min
2004, 5 September: Mike Damiani, 5h 4min
2005, 17 Juli: Mike Damiani, 4h 57min
2006, 15 September: Mauri Mustonen, 4h 46min

Vet inte om det sista hålls än idag, men jag var rätt nära:P

Permalänk
Avstängd

okej ? det är altid en tolkningsfråga , jag kan säga att jag är bra på allt ,men du kan säga annat så spelar det någon roll om va jag tycker. Min bror är väldigt bra på att spela CS han har till och med blivit bannad från servrar i tron på att han använder fusk. Men jag har sett han spela skälv och det är bara att tänka lite logiskt så behöver man inte fuska i det spelet.

Visa signatur

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kockski
okej ? det är altid en tolkningsfråga , jag kan säga att jag är bra på allt ,men du kan säga annat så spelar det någon roll om va jag tycker. Min bror är väldigt bra på att spela CS han har till och med blivit bannad från servrar i tron på att han använder fusk. Men jag har sett han spela skälv och det är bara att tänka lite logiskt så behöver man inte fuska i det spelet.

spela skälv ? antingen är detta ett riktigt oförlåtligt stavningsfel eller sitter man och skälver med fingrarna på kontrollknapparna ?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Botox
mmm.. virus

Nehedu, armorgames är en go sida:P

EDIT: Seriöst askul spel!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av shagy
spela skälv ? antingen är detta ett riktigt oförlåtligt stavningsfel eller sitter man och skälver med fingrarna på kontrollknapparna ?

vad har detta men inlägget att göra, förstår du inte eller? Försöker du med jobbet som stavningpolis så lägg ner det omedelbart, eller ta konsekvenserna med det åxå jag hatar sådanna och jag säger det och har tidigare sagt att jag tänker inte va trevlig på er då. NI har inget här att göra

Visa signatur

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem

Anser mig inte som bäst i världen men nog är jag en sjukt skicklig spelare i gamla hederliga Death Rally och Skate or Die! ;D

Visa signatur

Noctua har ju blivit lite av en mercedes eller bmw inom datorkylning. Men istället för att ha en karaktäristisk grill som bmw har man satsat på bajsbrun och laxrosa - olafett

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kockski
vad har detta men inlägget att göra, förstår du inte eller? Försöker du med jobbet som stavningpolis så lägg ner det omedelbart, eller ta konsekvenserna med det åxå jag hatar sådanna och jag säger det och har tidigare sagt att jag tänker inte va trevlig på er då. NI har inget här att göra

Va?

Permalänk
Medlem

Jag, France, AoE2

Visa signatur

"Fidelis Ad Mortem"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kockski
...att jag tänker inte va trevlig er då...

Ok.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kockski
okej ? det är altid en tolkningsfråga , jag kan säga att jag är bra på allt ,men du kan säga annat så spelar det någon roll om va jag tycker. Min bror är väldigt bra på att spela CS han har till och med blivit bannad från servrar i tron på att han använder fusk. Men jag har sett han spela skälv och det är bara att tänka lite logiskt så behöver man inte fuska i det spelet.

Många som spelat CS länge blir ofta anklagade för fusk. Och då vem som helst kan starta en server som folk kan ansluta till så skulle det vara konstigt om dessa ALDRIG blev bannad för fusk.

Spelar du mot folk som är duktiga räcker det inte att tänka logiskt.

Permalänk
Medlem

Björn, jag tar dig på AoE2 tror jag

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Ingen har spöat mig på Fight Night 3 än. En typisk kväll brukar se ut som så att alla får fett med spö, sen spelar dom mot varandra för ingen orkar spela mot mig, och sen i slutet (precis innan spelet åker ur Xboxen igen) sänker jag någon när dom spelar tungvikt och jag spelar fjädervikt.

Och då har jag inte ens övat på spelet..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RagNy
Jag, France, AoE2

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Björn, jag tar dig på AoE2 tror jag

Ha jo visst jag leker er båda samtidigt

Permalänk

Jag vart väldigt bra på Gears of war när jag lirade i en clan. Jag kör knappt online längre så jag vet inte om jag är superbra på nått längre!

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem

Resident Evil 1 till psx. 1h 37 min.
Samt Mega Man 2.
Trodde att jag var okrönt kung på Metroid tills jag hittade en del videor på youtube.

Visa signatur

Elektronik är ljuvligt

Permalänk

Bäst i världen, det var lite väl hårda bud!
Kan säga att jag var riktigt vass på Duck Tales (NES) där ett tag Gäller även Chip 'n Dale.

Och varför jag räknar upp NES spel är just att det var dom man nötte som mest förr i tiden och blev som sagt "bäst" på

Visa signatur