Xbox360 Dashboard update!

Permalänk
Medlem

Xbox360 Dashboard update!

Är det någon som fått ner senaste updaten än?..
Ja har provat flera timmar nu =/

Visa signatur

| X570 | R5-3600 | 960 EVO M.2 + 860 1Tb | 16Gb XMP3200 | RTX-2070 |
| I7-6700 | 64Gb PC4-2666 | 34Tb | TrueNas 13 |
| Yamaha HTR-4065 | Argos Audio Alto 5 MK2 | SystemOne W100B + SW10 |
| iPhone 15 Pro 128Gb |

Permalänk

Kollade oxå nyss men ingenting än. Har fått nån tid i bakhuvud som jag minns ang nånting men vet inte om det har med xboxen och göra med 09:00.

Kan vara med nåt annat och göra.

Visa signatur

Phenom II X4 955 BE @ 4.0GHz - Corsair Vengeance 16GB - Gigabyte GA-990FXA-UD3 - Gigabyte HD6850 OC - Intel SSD 120GB - BenQ 24" Full HD - Fractal Design Define r2 Black

Permalänk
Keeper of the Bamse

Spela roll, jag hämtar väl den när jag kommer hem

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk

Det blir inget att hämta allt kommer att finnas där när ni loggar in.

"When we turn on the new features tomorrow (idag) they'll just appear! No need for a system update."

Allt kom säkert med den här WPN/bann update som kom för nån vecka sen.

Mycket nöje!

Hoppas dom bjuder på en film som man kan test streama.

Visa signatur

[ASUS Formula Gene] [i53770K] [G-Skill trident 2400mhz 2x4gb] [Radeon HD5870 1GB] [Corsair 550D] [Corsair 650w] [Corsair H100] [Windows 8 x64] [Totalt 3TB HD] [Boxee box] [New iPad] [Xbox 360 Slim JTAG]

Permalänk

hmm undra var det finns. Kollade lite men hittade inte.

Visa signatur

Phenom II X4 955 BE @ 4.0GHz - Corsair Vengeance 16GB - Gigabyte GA-990FXA-UD3 - Gigabyte HD6850 OC - Intel SSD 120GB - BenQ 24" Full HD - Fractal Design Define r2 Black

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TurboDanne
hmm undra var det finns. Kollade lite men hittade inte.

Brukar till 99% komma strax efter 11.

Visa signatur

[ASUS Formula Gene] [i53770K] [G-Skill trident 2400mhz 2x4gb] [Radeon HD5870 1GB] [Corsair 550D] [Corsair 650w] [Corsair H100] [Windows 8 x64] [Totalt 3TB HD] [Boxee box] [New iPad] [Xbox 360 Slim JTAG]

Permalänk
Medlem

Mitt xbox är trasigt och jag har inte orken till att fixa den på ett tag, så jag är lite nyfiken.. vad gör den här updaten? finns det nån changelog man kan kolla nånstans?

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem

http://www.xbox.com/en-US/support/systemupdates/default.htm

Verkar inte vara något särskilt kul eller nödvändigt...

Visa signatur

[4690k@4,7GHz] [Asus Z97-A] [Asus GTX 970 Strix] [Corsair 16GB DDR3 1600MHz] [Samsung 830 120 GB] [WD Green 3TB]

Permalänk

Hyrfilm i 1080p tycker jag är det bästa iaf.
Dom anndra är en bra bonus.

Visa signatur

[ASUS Formula Gene] [i53770K] [G-Skill trident 2400mhz 2x4gb] [Radeon HD5870 1GB] [Corsair 550D] [Corsair 650w] [Corsair H100] [Windows 8 x64] [Totalt 3TB HD] [Boxee box] [New iPad] [Xbox 360 Slim JTAG]

Permalänk
Medlem

hyrfilm 1080p? netflix fungerar inte i sverige.

edit: v-vänta nu, zune sverige? hmmm, spännande!

Permalänk
Medlem

gisses vilken sunkig kopia på "Orange Mecanique" (fantastiskt att man använder en fransk trailer från 70-talet när den ändå är släppt på BluRay)

men trevligt gränssnitt som helhet. dags att föra över lite poäng och verkligen kolla hur det funkar.

Permalänk

kollade på en trailer och upptäckte då att det inte var någon undertext, kom på att det finns en undertext flik i mediamenyn. Har inte kollat om man kunde sätta på text där

Visa signatur

[GPU 2x Asus Radeon HD6870 DirectCU 1GB] [CPU Intel Core i5 2500K 3.30GHz] [RAM Vengeance 16GB 1600MHz] [OS Windows 7 x64 Professional] [MOBO Asus P8P67 Deluxe B3] [SSD Kingston 64GB] [ Dell 24" 1920*1080-Monitor]

Citera för svar

Permalänk

Skulle in last.fm vara med uppdateringen, har inte sett till den.

Visa signatur

[GPU 2x Asus Radeon HD6870 DirectCU 1GB] [CPU Intel Core i5 2500K 3.30GHz] [RAM Vengeance 16GB 1600MHz] [OS Windows 7 x64 Professional] [MOBO Asus P8P67 Deluxe B3] [SSD Kingston 64GB] [ Dell 24" 1920*1080-Monitor]

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Netflix börjar köra 1080p? Härligt!

Skaffade 12månaders live pga av Netflix. 80kr månaden totalt (netflix+live) omräknat från dollar för att streama hur mycket som helst per månad

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Knuckles
Netflix börjar köra 1080p? Härligt!

Skaffade 12månaders live pga av Netflix. 80kr månaden totalt (netflix+live) omräknat från dollar för att streama hur mycket som helst per månad

Fungerar det här i sverige? Fungerar streamingen bra? Kan man få åtminstonde engelska undertexter?

Ifall ja, så låter det väldigt intressant. Obegränsad streaming för 80kr/mån, JA TACK!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Knuckles
Netflix börjar köra 1080p? Härligt!

Skaffade 12månaders live pga av Netflix. 80kr månaden totalt (netflix+live) omräknat från dollar för att streama hur mycket som helst per månad

Ja hur får du netflix att fungera i Sverige??

Kanske bor du i USA.....

Visa signatur

[ASUS Formula Gene] [i53770K] [G-Skill trident 2400mhz 2x4gb] [Radeon HD5870 1GB] [Corsair 550D] [Corsair 650w] [Corsair H100] [Windows 8 x64] [Totalt 3TB HD] [Boxee box] [New iPad] [Xbox 360 Slim JTAG]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XaaR
Fungerar det här i sverige? Fungerar streamingen bra? Kan man få åtminstonde engelska undertexter?

Ifall ja, så låter det väldigt intressant. Obegränsad streaming för 80kr/mån, JA TACK!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Postaldude
Ja hur får du netflix att fungera i Sverige??

Kanske bor du i USA.....

Var det så sent igår så ni missade att kolla under hans användarnamn?
Plats: Portland, USA

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk

Jag har en fråga ang. Zune. När jag laddade ner den så är programspråket på svenska vilket jag start ogillar då allt annat hos xbox är på engelska. Är det någon som vet hur man fixar det till engelska?

Visa signatur

Laptop: ASUS U31SG 13"
[Intel i3 2350M] [8 GB DDR3] [nVidia GeForce 610M] [120 GB SSD]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Samurai237
Skulle in last.fm vara med uppdateringen, har inte sett till den.

"# Last.fm* – Discover more music and explore endless personalized radio stations with Last.fm on Xbox 360. Skip, “ban” or “love” tracks to create your perfect mix—we’ve even built in “Gamer Stations” with game-related types of music selected specifically for the gaming community(Available in the U.S. and UK)"

källa: http://www.xbox.com/en-US/support/systemupdates/default.htm

Visa signatur

PC

| Core i5 2500K |Nocutua NH-U9BSE2 | ASUS P8Z68-V PRO | ASUS GTX 560 ti Direct CU II| Corsair Vengeance 1600MHz 4x4GB | Corsair HX 750W | WD Caviar Black 1TB | Fractal Design Arc |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jaa_kola
"# Last.fm* – Discover more music and explore endless personalized radio stations with Last.fm on Xbox 360. Skip, “ban” or “love” tracks to create your perfect mix—we’ve even built in “Gamer Stations” with game-related types of music selected specifically for the gaming community(Available in the U.S. and UK)"

källa: http://www.xbox.com/en-US/support/systemupdates/default.htm

Jag har inte heller sett last fm, det ska ha kommit man kan inte använda det.

Edit: Såg att det stod "Available in the U.S abd UK".. Det suger

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XaaR
Fungerar det här i sverige? Fungerar streamingen bra? Kan man få åtminstonde engelska undertexter?

Ifall ja, så låter det väldigt intressant. Obegränsad streaming för 80kr/mån, JA TACK!

Tyvärr ej i Sverige än tydligen. Bor i USA. Dock så finns det en hel del filmer på svenska med engelsk text..bra för frugan o träna på

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Postaldude
Ja hur får du netflix att fungera i Sverige??

Kanske bor du i USA.....

Ja

Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
Var det så sent igår så ni missade att kolla under hans användarnamn?
Plats: Portland, USA

Tack, trodde inte folk läste vart folk var/postade ifrån

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer