Permalänk
Medlem

Plexi chassi / Acrylic Chassi

Hejsan, Jag är inte ute efter massa tjat om Plexi är fult, bling, skit, eller nått så ni vet
Undrar bara om någon vet vart man kan få tag på ett komplett Plexichassi?

Har läst andra trådar men alla länkar är för gammla så allt är utgått.
värkar som dom e rätt svåra att få tag på :s

Men Länka gärna å skippa snacket om snygghet eller ej, håller med er när folk har Plexi chassin och det är 324 olika färger och lysrör och fläktar hit och dit.
det blir inte snyggt, men det snacket hör inte till denna tråd !

// Mathias A.

Visa signatur

I can't always get what you want!

Permalänk
Permalänk
Medlem

Är på jakt efter ett klart plexi/acrylic chassi till min syster som ska få ny dator i julklapp och envisas med att vilja ha ett sådant.

Går det att få tag på i Sverige?, har letat runt som en idiot nu. EU sidor är jag inte bra på, någon som har något tips vart man kan få tag på ett, helst i sverige men eu går också bra.

Visa signatur

Primär Dator: Asus Sabertooth Z97 Mark 2/USB 3.1 | Intel Core I7 5775C | 32GB RAM (DDR3 1600MHz) | Nvidia Geforce GTX 1070 (Asus Strix) | Corsair HX750i 750W | Fractal Design Define R5 | 3,5TB SSD + 3TB HDD + 64TB NAS + 36 TB Backup | Asus Xonar Essence STX II | Win10 Pro

Permalänk

Letar också efter ett plexi chassi

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av intellarn
Letar också efter ett plexi chassi

Säg till om du hittar något bra butik så gör jag detsamma

Visa signatur

Primär Dator: Asus Sabertooth Z97 Mark 2/USB 3.1 | Intel Core I7 5775C | 32GB RAM (DDR3 1600MHz) | Nvidia Geforce GTX 1070 (Asus Strix) | Corsair HX750i 750W | Fractal Design Define R5 | 3,5TB SSD + 3TB HDD + 64TB NAS + 36 TB Backup | Asus Xonar Essence STX II | Win10 Pro

Permalänk

Kan inte vara så roligt med plexiglas-chassi alls länge.. kommer ju damma sönder direkt, om man inte städar datorn jämt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thompa Bompa
Kan inte vara så roligt med plexiglas-chassi alls länge.. kommer ju damma sönder direkt, om man inte städar datorn jämt.

Jo men försök intala min syster det. Genomskilnigt eller helrosa är det enda som duger.

Visa signatur

Primär Dator: Asus Sabertooth Z97 Mark 2/USB 3.1 | Intel Core I7 5775C | 32GB RAM (DDR3 1600MHz) | Nvidia Geforce GTX 1070 (Asus Strix) | Corsair HX750i 750W | Fractal Design Define R5 | 3,5TB SSD + 3TB HDD + 64TB NAS + 36 TB Backup | Asus Xonar Essence STX II | Win10 Pro

Permalänk

Helrosa blir man ju snurrig utav...
köp ett in-win Allure till henne istället : D

Visa signatur

-Sir, we are surrounded -Excellent, we can attack in any direction
Amd 2500+, 1gb, 500gb http://www.sweclockers.com/album/?id=4244