Battlefield Bad Company 2-tråden - del 1

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Betan börjar nästa år för pc.

redan nästa år?

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av marcusnns
redan nästa år?

Hela spelet släpps Q1 nästa år..

Permalänk

4e mars så det är inte så lång tid kvar..

Permalänk

Är det nån som vet hur Limited edition saken funkar egentligen?
De säger att dessa saker är unika för Limited edition versionen:

* Förbättrat fordonspansar - Ett pansarförbättringspaket finns monterat på alla fordon och minskar effekten från både explosiva och penetrerande vapensystem.
* Överlägsen fordonseldkraft - Extra vapenpaket finns monterade på alla bepansrade fordon vilket ökar variationen av antalet fiendefordon som kan förstöras.
* Rörelsedetektor - Använd det elektroniska krigföringspaketet för att upptäcka fiendeenheter som befinner sig i närheten av ditt fordon.
* Spårutrustningspistol - Den magnetiska pilen fäster på samtliga fordon den avfyras mot och möjliggör för truppmedlemmar att spåra, låsa siktet på, och avfyra raketer mot rörliga mål bortom synfältet.
* M1A1 Submachine Gun - Pålitligt men tungt. Det här klassiska vapnet bjuder på brutal eldkraft i händerna på en Battlefield-veteran.
* M1911 Pistol - M1911:an är omtyckt för sin pålitlighet och den förödande kraften hos de stora 45mm-kulorna.

Så stora och viktiga saker kan omöjligtvis vara unika för endast limited edition, de med limited edition skulle få en alldeles för stor fördel.

Hm läste lite mer om saken och det verkar som att det är så att de med limited edition endast får sakerna lite tidigare än alla andra övriga, vanligtvis behöver man få poäng för att låsa upp saker men de med limited edition har dem sakerna upplåsta från redan första dagen.
Det är väldigt luddigt skrivet att det är såhär, man får lätt intrycket att ENDAST de med limited edition får de här 6 sakerna.

Tycker nästan limited edition är lite sämre än den vanliga versionen, för jag älskar nämligen att jobba mig uppåt och låsa upp saker, jag gillar det, det aktiverar mitt belönings-centra i hjärnan
Fan har redan hunnit förboka limited edition =/ aja
Och limited edition kostar lite mer..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blackbird_CaD_
Är det nån som vet hur Limited edition saken funkar egentligen?
De säger att dessa saker är unika för Limited edition versionen:

* Förbättrat fordonspansar - Ett pansarförbättringspaket finns monterat på alla fordon och minskar effekten från både explosiva och penetrerande vapensystem.
* Överlägsen fordonseldkraft - Extra vapenpaket finns monterade på alla bepansrade fordon vilket ökar variationen av antalet fiendefordon som kan förstöras.
* Rörelsedetektor - Använd det elektroniska krigföringspaketet för att upptäcka fiendeenheter som befinner sig i närheten av ditt fordon.
* Spårutrustningspistol - Den magnetiska pilen fäster på samtliga fordon den avfyras mot och möjliggör för truppmedlemmar att spåra, låsa siktet på, och avfyra raketer mot rörliga mål bortom synfältet.
* M1A1 Submachine Gun - Pålitligt men tungt. Det här klassiska vapnet bjuder på brutal eldkraft i händerna på en Battlefield-veteran.
* M1911 Pistol - M1911:an är omtyckt för sin pålitlighet och den förödande kraften hos de stora 45mm-kulorna.

Så stora och viktiga saker kan omöjligtvis vara unika för endast limited edition, de med limited edition skulle få en alldeles för stor fördel.

Hm läste lite mer om saken och det verkar som att det är så att de med limited edition endast får sakerna lite tidigare än alla andra övriga, vanligtvis behöver man få poäng för att låsa upp saker men de med limited edition har dem sakerna upplåsta från redan första dagen.
Det är väldigt luddigt skrivet att det är såhär, man får lätt intrycket att ENDAST de med limited edition får de här 6 sakerna.

Tycker nästan limited edition är lite sämre än den vanliga versionen, för jag älskar nämligen att jobba mig uppåt och låsa upp saker, jag gillar det, det aktiverar mitt belönings-centra i hjärnan
Fan har redan hunnit förboka limited edition =/ aja
Och limited edition kostar lite mer..

Hmm schysst att du tog redapå saken för jag undrade med vafan ska dem som köpt limited edition få ett sånt jävla övertag;P

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blackbird_CaD_
Är det nån som vet hur Limited edition saken funkar egentligen?

Håller med om att det är lite luddigt skrivet. Men som du själv säger, det är ju bara att man får lite saker snabbare.

Kan klydda till det för dig ännu mer dock...
Kollar du på Webhallen.se så ser du man får ännu ett exklusivt vapen (AKS-74U) när man förbokar därifrån. Om detta är något exklusivt som inte går att låsa upp i spelet kan man ju undra.

Nytt spelläge presenterat förresten, fyra squads slås i deathmatch om att komma först till 50 kills. Verkar riktigt skoj:
http://www.youtube.com/watch?v=B6uFU8utiaA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cimlite
Håller med om att det är lite luddigt skrivet. Men som du själv säger, det är ju bara att man får lite saker snabbare.

Kan klydda till det för dig ännu mer dock...
Kollar du på Webhallen.se så ser du man får ännu ett exklusivt vapen (AKS-74U) när man förbokar därifrån. Om detta är något exklusivt som inte går att låsa upp i spelet kan man ju undra.

Nytt spelläge presenterat förresten, fyra squads slås i deathmatch om att komma först till 50 kills. Verkar riktigt skoj:
http://www.youtube.com/watch?v=B6uFU8utiaA

Det spelläget ser grymt skoj ut Tackar för filmen

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cimlite
Kan klydda till det för dig ännu mer dock...
Kollar du på Webhallen.se så ser du man får ännu ett exklusivt vapen (AKS-74U) när man förbokar därifrån. Om detta är något exklusivt som inte går att låsa upp i spelet kan man ju undra.

Men vafan.. ^^
Det kan ju inte vara möjligt att endast de så köper från webhallen får det vapnet.
De nämner ju inte det där vapnet nån annanstans så wtf..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blackbird_CaD_
Men vafan.. ^^
Det kan ju inte vara möjligt att endast de så köper från webhallen får det vapnet.
De nämner ju inte det där vapnet nån annanstans så wtf..

Att man inte får den unlocken från nån annanstans än Webhallen är inte så konstigt. Kolla på den officiella pre-order sidan så ser du att vissa butikskedjor i olika länder har den dealen. I USA är det till exempel bara GameStop som har det.

Jag kollade lite på nätet om det vapnet fanns i betan, och det gör det. Antagligen går det att låsa upp precis som vanligt. Dock så ser det lite annorlunda ut jämfört med Webhallens bild:
http://img189.imageshack.us/img189/9530/19644906.jpg

Inget "jägarmagasin" som det man ser i pre-order bilden. Skulle gissa att det är som i Battlefield 2142 där dom hade en liknande deal för förbokningar i vissa länder. Man fick ett annat standard vapen till nån av klasserna vid förbokning.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av widL
Patetiskt att det inte kommer finnas prone, det är såna småsaker som kan irritera mig så pass mycket att det inte blir något köp. Jag som litade på DICE...

Många som kommer från cs/call of duty kan inte spela Battlefield korrekt.
battlefield är en serie där man hjälper sina medspelare och har taktiska element med squads.

alla dessa snipers som ligger ned gör spelet speciellt i inf mode tråkigt då de helt enkelt inte bidrager till lagets offensiv tillräckligt.

all de spel dice släpper verkar kunna bli trevliga tidsfördriv.
bf2 är troligen det bästa spelet någonsin trots buggar och obalanserat flyg.

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cimlite
Nytt spelläge presenterat förresten, fyra squads slås i deathmatch om att komma först till 50 kills. Verkar riktigt skoj:
http://www.youtube.com/watch?v=B6uFU8utiaA

TAck för den videon nu blir det ett köp till pc för min del.:)

Någon som vet hur dom gör med flygplan? I bad company 1 hittade jag inga?

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jOnÄTÄn
TAck för den videon nu blir det ett köp till pc för min del.:)

Någon som vet hur dom gör med flygplan? I bad company 1 hittade jag inga?

Det ända flyg som kommer finnas är helikoptrar verkar det som.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Det ända flyg som kommer finnas är helikoptrar verkar det som.

Det är väldigt positivt i min mening.

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Det ända flyg som kommer finnas är helikoptrar verkar det som.

Det kommer finnas jets också..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blackbird_CaD_
Det kommer finnas jets också..

Vars har du sett det?

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av REALIN
Vars har du sett det?

Såg en intervju där de sa att den kommer ha jets och hela rasket, samma saker som i BF2.
Om jag inte minns helt fel det vill säga.

Permalänk
Medlem

Inget som man kommer att kunna styra iaf, om dom inte har ändrat sig nyligt vilket dom inte borde kunnat göra eftersom det bara är tre månader kvar nu.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flopper
Många som kommer från cs/call of duty kan inte spela Battlefield korrekt.
battlefield är en serie där man hjälper sina medspelare och har taktiska element med squads.

alla dessa snipers som ligger ned gör spelet speciellt i inf mode tråkigt då de helt enkelt inte bidrager till lagets offensiv tillräckligt.

all de spel dice släpper verkar kunna bli trevliga tidsfördriv.
bf2 är troligen det bästa spelet någonsin trots buggar och obalanserat flyg.

Håller inte med där. Jag kommer från BF2 och kan spela BF2 korrekt. Att spela utan att ha möjlighet att lägga sig ner kommer kännas som en begränsning. Vad är det för fel med möjligheter?

Finns många spelare som står upp som inte heller bidrar till lagets offensiv, så jag tycker inte man kan skylla sådant på prone.
Ska man ta bort prone kan man väl lika gärna ta bort hopp-funktionen med. Varför ska man kunna hoppa?

Att spelet är tråkigt i infantry mode beror mer på (enligt mig) att det då känns som CS, vilket jag ser som ett väldigt enformigt spel.

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NAD
Text

Håller med dig till 100% Men jag hoppas att det possitiva väger upp det negativa. Och att det inte flyter allt för segt på en athlon 6000+

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NAD
Håller inte med där. Jag kommer från BF2 och kan spela BF2 korrekt. Att spela utan att ha möjlighet att lägga sig ner kommer kännas som en begränsning. Vad är det för fel med möjligheter?

allt handlar om balans, spelet har ett visst tempo och rytm, eftersom spelen tenderar att ha en mer direkt action orientering, lite mindre kartor, mindre antal spelare så tas troligen prone bort av att snabba upp momenten för tex sniper då för många helt enkelt spelar sniper och saktar ned spelandets tempo.
Bf bc2 är designat för hukande position, med massor av skydd för den formen av position, så skulle tro att folk inte ens noterar att prone är borta.

Möjligheter i all ära, men det är inte därför ett spel blir bra.
i sådana fall kan man lika gärna ta bort punkbuster, tillåta hacks och cheats, och låta de asociala kidsen spela.

Men sedan som allt annat, kanske DICE lägger dit funktionen i allafall.
Jag använder inte prone på bf2, tar helt enkelt för lång tid vare sig det är som sniper eller annan klass.

Nya spel, utvecklas, och folks erfarenhet baseras på tidigare spel.
en del gillar bf1942 mer än bf2, då de inte vill ha artilleri eller kommander.
samt att bf1942 går långsammare så de hänger med.
Spela spelet först, lättare att ge det rättvisa.

http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2-...

http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=sv&ie=U...

The lying down is also a hot topic. I've missed it in two hours, perhaps two or three times. Most of the time one is engaged with struggles and not lying down. Actually surprise because in the earlier games, of course, I was also constantly in the dirt. But when one gets into BFBC2 under fire, then lying down is not an option. Each hit can be the last. And even with the sniper one is always in motion and has to do, one of the opponents do not get caught. As I said, I've hardly missed.

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk

BF2 vore inte BF2 utan prone tycker jag.
Det är ooooofta som man använder prone i BF2, t.ex. i Strike at karkand, vid järnvägsrälsen, skjuta underifrån tågvagnarna etc, det är bara ett litet exempel.

Permalänk
Medlem

Flopper: Kanske lika bra att ta bort snipergeväret också då.

Jaja, bara BF3 blir bra så är jag nöjd.

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flopper
allt handlar om balans, spelet har ett visst tempo och rytm, eftersom spelen tenderar att ha en mer direkt action orientering, lite mindre kartor, mindre antal spelare så tas troligen prone bort av att snabba upp momenten för tex sniper då för många helt enkelt spelar sniper och saktar ned spelandets tempo.
Bf bc2 är designat för hukande position, med massor av skydd för den formen av position, så skulle tro att folk inte ens noterar att prone är borta.

Möjligheter i all ära, men det är inte därför ett spel blir bra.
i sådana fall kan man lika gärna ta bort punkbuster, tillåta hacks och cheats, och låta de asociala kidsen spela.

Men sedan som allt annat, kanske DICE lägger dit funktionen i allafall.
Jag använder inte prone på bf2, tar helt enkelt för lång tid vare sig det är som sniper eller annan klass.

Nya spel, utvecklas, och folks erfarenhet baseras på tidigare spel.
en del gillar bf1942 mer än bf2, då de inte vill ha artilleri eller kommander.
samt att bf1942 går långsammare så de hänger med.
Spela spelet först, lättare att ge det rättvisa.

http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2-...

http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=sv&ie=U...

The lying down is also a hot topic. I've missed it in two hours, perhaps two or three times. Most of the time one is engaged with struggles and not lying down. Actually surprise because in the earlier games, of course, I was also constantly in the dirt. But when one gets into BFBC2 under fire, then lying down is not an option. Each hit can be the last. And even with the sniper one is always in motion and has to do, one of the opponents do not get caught. As I said, I've hardly missed.

Helt rätt! Om jag ska vara ärlig så tycker jag detta är väldigt bra för detta minskar att nån sniper kan sitta och campa i ett hörn och plocka ett helt lag.

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlommaNN
Helt rätt! Om jag ska vara ärlig så tycker jag detta är väldigt bra för detta minskar att nån sniper kan sitta och campa i ett hörn och plocka ett helt lag.

Men då är det lika bra att ta bort frags så det inte finns några frag-whores som i BF2?
Och så kan de ta bort machineguns så att det inte finns några som har överlägsen eldkraft och plockar ett helt lag.
Ta bort tanks, flygplan, och jets också (de är för kraftfulla).
Till slut går alla runt och skjuter varandra med vattenpistol.

Fan kan vi byta samtalsämne? Jag blir så frustrerad över hur folk tänker om det här med prone.
Desto fler möjligheter ett spel har desto längre kommer spelet vara kul.
Ta bort alla fordon så förkortar du spelet livslängd med typ 2 år direkt.
Ta bort en stor variation av kartor så förkortas livslängden med 2 år.
Ta bort sniper så förkortas livslängden med 1/2 år.
Ta bort prone så förkortas livslängden med ett kvarts år.

Bara en så liten sak som att man kunde hoppa runt och lägga sig i luften så det såg roligt ut medan man väntade på att helikoptern skulle spawna t.ex. så hade man nåt att göra med lagmedlemmarna medan man väntade på att helikoptern spawnade.
Eller att i Dalian plant "blockera" flygfältet genom att stå framför en J-10 (för att försöka stoppa honom från att flyga iväg) och när han körde iväg så precis innan han kör över mig så lägger jag mig ner för att inte bli dödad.

Aja skriver bara vad jag tänker..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blackbird_CaD_
Men då är det lika bra att ta bort frags så det inte finns några frag-whores som i BF2?
Och så kan de ta bort machineguns så att det inte finns några som har överlägsen eldkraft och plockar ett helt lag.
Ta bort tanks, flygplan, och jets också (de är för kraftfulla).
Till slut går alla runt och skjuter varandra med vattenpistol.

Fan kan vi byta samtalsämne? Jag blir så frustrerad över hur folk tänker om det här med prone.
Desto fler möjligheter ett spel har desto längre kommer spelet vara kul.
Ta bort alla fordon så förkortar du spelet livslängd med typ 2 år direkt.
Ta bort en stor variation av kartor så förkortas livslängden med 2 år.
Ta bort sniper så förkortas livslängden med 1/2 år.
Ta bort prone så förkortas livslängden med ett kvarts år.

Bara en så liten sak som att man kunde hoppa runt och lägga sig i luften så det såg roligt ut medan man väntade på att helikoptern skulle spawna t.ex. så hade man nåt att göra med lagmedlemmarna medan man väntade på att helikoptern spawnade.
Eller att i Dalian plant "blockera" flygfältet genom att stå framför en J-10 (för att försöka stoppa honom från att flyga iväg) och när han körde iväg så precis innan han kör över mig så lägger jag mig ner för att inte bli dödad.

Aja skriver bara vad jag tänker..

Ok jag kan väll börja med att säga detta direkt. Jag är verkligen ingen erfaren BF lirare. Utan har mest hållit mig till CoD4 och CS 1.6 som FPS spel. Och om vi ser det såhär CS har inga fordon, cs har ingen prone ändå spelas det aktivt idag?

Well jag kanske inte ska uttala mig om BF då jag knappt aldrig kört det men det jag söker är ett nytt FPS spel som kommer bli stort inom esporten det var tänkt att MW2 skulle bli det men det vet vi alla hur det slutade. Och nu vänder jag mig till Bad company 2 som hop. Och jag kanske har fel BC2 kanske är det största casual spelet med massa fordon och skit. (Givetvis vet jag att det innehåller massa fordon till BC2). Men tänkte mer på om det kommer nån ''ProMoD'' eller liknande. För annars är det helt omöjligt för även detta att bli stort inom E-sporten. Och enligt min personliga åsikt så är detta bra att dem tar bort Prone om detta ska bli ett E-sport spel.

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk
Medlem

Tycker det funkar kanon utan prone,inget man tänker på alls när man lirar,det skulle bara slöa ner spelet.

Om man ser till e-sport så tror jag absolut det kommer vara nästa stora grej om bara dice/ea fortsätter supporta det ett bra tag,säljer det bara bra så.

Enda grejen som som saknas är dock spectator/tv funktion.
I övrigt så finns det fullt klanstod,rcon möjligheter på icke rankade servrar osv,realism mode/hardcore mode.

Tyvärr så är ju de vanliga casual spelarna majoriteten som köper spelen så i framtiden tror jag inte utvecklarna kommer lägga för mycket krut på funktioner för e-sport,vi ska nog vara glad för dedicated servers,ingame browser osv.

Permalänk
Medlem

Provade Betan på PS3 rätt fräckt men väldigt likt BC1, känslan liksom var densamma, väntar nu spänt på PC Betan.

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arthas
Tycker det funkar kanon utan prone,inget man tänker på alls när man lirar,det skulle bara slöa ner spelet.

Om man ser till e-sport så tror jag absolut det kommer vara nästa stora grej om bara dice/ea fortsätter supporta det ett bra tag,säljer det bara bra så.

Enda grejen som som saknas är dock spectator/tv funktion.
I övrigt så finns det fullt klanstod,rcon möjligheter på icke rankade servrar osv,realism mode/hardcore mode.

Tyvärr så är ju de vanliga casual spelarna majoriteten som köper spelen så i framtiden tror jag inte utvecklarna kommer lägga för mycket krut på funktioner för e-sport,vi ska nog vara glad för dedicated servers,ingame browser osv.

Riktigt bra skrivet! Får verkligen hoppas på att detta blir bra och att det säljer bra så kanske man har ett grymt E-sport spel

och M89: Skulle inte PC betan komma nångång nu i december?

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlommaNN
Riktigt bra skrivet! Får verkligen hoppas på att detta blir bra och att det säljer bra så kanske man har ett grymt E-sport spel

och M89: Skulle inte PC betan komma nångång nu i december?

Nej, någång 2010 Q1

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av REALIN
Nej, någång 2010 Q1

ofan okej

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |