Permalänk
Hedersmedlem

Världens största fotomontage

Markera var på bilden man vill zooa in på och använd skrollhjulet för att zooma in och ut.

http://www.dresden-26-gigapixels.com/dresden26GP

Man kan läsa nummerplåtar på bilarna om man vill och även ett telefonnummer hittade jag.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk

coolt
Vart hittade du ett telefonnummer?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av päpparkaka
coolt
Vart hittade du ett telefonnummer?

En skåpbil. Men det gäller att hitta den...:D

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

Det får min 17,9M pixelkamera att verka stenålders Fast den är nog mer bärbar

Visa signatur

Har ett moderkort men vart fan köper man ett pappakort!?
Dator som moddas för fullt: SilverStone Raven RV02 White| i7 2600k @ 4,6GHz | ASUS P8P67 WS Revolution| Tri SLI Asus GTX580 DCII| 16Gb Corsair Vengence 1600MHz | Corsair AX 1200i| 2st OCZ Vertex 3 MI 120GB | Skärmar: 3x Dell U2311

Permalänk
Medlem

Jäklar, inte liten upplösning på den där bilden!

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Hedersmedlem

Det finns lite roligt att hitta som t ex något som kostar 19.95€ och en Volvo traktor.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tobi the Dobi
Det får min 17,9M pixelkamera att verka stenålders Fast den är nog mer bärbar

Inte direkt:) "It consists of 1.665 full format pictures with 21.4 megapixel, which was recorded by a photo-robot in 172 minutes"
Tekniken är inte speciellt dyr med tanke på vilka bilder man kan ta

Tycker vi ska leka "hitta XXX (föremål/person)" Jag kan börjar med att efterlysa min svarta Skåpbil som har posters med Panasonic.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

På bron längst till vänster syns en cyklist och minst en bil som blivit dubbletter.

Permalänk

Riktigt häftigt! och tror jag hittade nummeret!;)

Jag hittade en Staty med en sittande gubbe! En gubbe som gömmer sig i en viadukt och en volvo v70 på en bro som går över en röd boj!

*edit* Hittade även en röd porsche och en lotus!;)

Visa signatur

What was your favourite single player Quake level? One of the forty identical greenish-brown castles or one of the forty identical brownish-green castles? - Ben Croshaw

Permalänk
Hedersmedlem

Hittar ni cigaretten?

Man har helt klart valt en tid på dygnet då det inte är så många fordon i rörelse för att slippa dubbletter men man kan inte lyckas med allt.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk

http://www.360cities.net/prague-18-gigapixels

"bara" 18 G-pixel men full panorama...

Visa signatur

Göm hornen ko!

Permalänk

Synd att de inte använde polarisationsfilter, det är svårt att se in genom fönstrena. Hittade dock en person som sitter hemma och dricker kaffe, alternativt te.

Hittade precis 3 par av enäggstvillingar (vid de två röda flaggorna i förgrunden)

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rose Brass
Synd att de inte använde polarisationsfilter, det är svårt att se in genom fönstrena. Hittade dock en person som sitter hemma och dricker kaffe, alternativt te.

Kan vara medvetet för folk blir nog inte så glada om deras privatliv läggs ut på nätet.

Undrar vem den skalliga mannen i fönstret vinkar till?

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
Kan vara medvetet för folk blir nog inte så glada om deras privatliv läggs ut på nätet.

Undrar vem den skalliga mannen i fönstret vinkar till?

Trodde han sköt iväg ett gummiband...

Permalänk

ja det har jag också undrat! Malo din buse jag skulle egentligen jobba på en uppsats nu men nu sitter jag ju fast och tittar på denna bilden!;)

Visa signatur

What was your favourite single player Quake level? One of the forty identical greenish-brown castles or one of the forty identical brownish-green castles? - Ben Croshaw

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rose Brass
...Hittade dock en person som sitter hemma och dricker kaffe, alternativt te....
)

Är det rätt personer?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

Är den skalliga mannen en präst?:O eller vad har han i kragen?

Visa signatur

What was your favourite single player Quake level? One of the forty identical greenish-brown castles or one of the forty identical brownish-green castles? - Ben Croshaw

Permalänk
Medlem

Det här var riktigt häftigt. Nu har jag sysselsättning några timmar framöver.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Verkligen
ja det har jag också undrat! Malo din buse jag skulle egentligen jobba på en uppsats nu men nu sitter jag ju fast och tittar på denna bilden!;)

Sorry...men jag kan inte heller slita mig.

Man hittar nya saker hela tiden.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

Tel.: 53 01 20 Fax.: 5 30 12 10
hitta det
edit: hittade även lutande tornet i Pisa

Visa signatur

Fractal Design Define R3 ~ Asus M4A78-E ~ Powercolor HD5850 1Gb ~ AMD Phenom II 965 ~ Thermalright True Black ~ Corsair XMS2 @ 1066mhz

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av propan
Är det rätt personer?
http://i46.tinypic.com/2gv8u54.jpg

Yup.

Permalänk

Nu hittade jag en utrymingsplan för en byggnad!;)

Visa signatur

What was your favourite single player Quake level? One of the forty identical greenish-brown castles or one of the forty identical brownish-green castles? - Ben Croshaw

Permalänk

Forsätt dela med er av det coola ni hittar kul att leta!;)

Visa signatur

What was your favourite single player Quake level? One of the forty identical greenish-brown castles or one of the forty identical brownish-green castles? - Ben Croshaw

Permalänk

Hahaha! hittade en skylt som det står "Erotic Car Wash! på nu XD

Visa signatur

What was your favourite single player Quake level? One of the forty identical greenish-brown castles or one of the forty identical brownish-green castles? - Ben Croshaw

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
Sorry...men jag kan inte heller slita mig.

Man hittar nya saker hela tiden.

Haha håller med, går inte sluta:P

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rose Brass
Synd att de inte använde polarisationsfilter, det är svårt att se in genom fönstrena. Hittade dock en person som sitter hemma och dricker kaffe, alternativt te.

Hittade precis 3 par av enäggstvillingar (vid de två röda flaggorna i förgrunden)

tror de är fyra?
Skylten döljer en i taget

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Verkligen
Hahaha! hittade en skylt som det står "Erotic Car Wash! på nu XD

Var, var, var?!!!?

Permalänk

Det är typ en järnväg till vänster! sen ett stacket brevid en väg där. Följ det så ska du hitta den!

Visa signatur

What was your favourite single player Quake level? One of the forty identical greenish-brown castles or one of the forty identical brownish-green castles? - Ben Croshaw

Permalänk
Hedersmedlem

Finns ett skumt par som håller armarna lite avigt i en bil med en skylt på taket där det står "Startpunk Hier!"

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

Haha, ser verkligen ut som en kille har boner.

Visa signatur

Citera för svar!