Permalänk
Medlem

En runda starcraft på ett lan när spelet var nytt tog a 12~14timmar.
Fanns inte en enda crystal eller gas kvar på kartan så den som hade samlat på sig mest vann till slut.

"Battle of the titans" kallade vi rundan då det var 8pers kvar till den finalen efter några dagars utslagningrundor den veckan.
Skulle gissa på att det är min längsta utan pausspelande i ett spel.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

runt 40 timmar aktivt spelande av wow, totalt blev de väll 45 timmar med pauser, då var de mat, duschar och rökpauser.

Detta kommer aldrig göras om.

Visst hade jag och polarna grymt skoj, vi boosta chars med recruit a friend system,så när vi var klara hade jag 5 st level 60 och en ny level 70 utöver min två andra

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

typ 16 timmar

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

Minns en gång när ja gick upp på en fredag morgon kl 7 gick till skolan kl 8 kom hem kl 3 o sen en halvtimme senare drog ja på lan. satt o spelade cs 1.6 från kl halv 4 på eftermidagen till kl 7 på morgonen sen drog ja hem o var inte trött ^^ så ja satt mig vid datan igen till kl 8 på kvällen sen så somna ja när ja spelade

Permalänk
Medlem

Ptja..blev några dygn då Wrath of the Lich King släpptes.
Mellan två och tre dygn var det, tvingade mig sedan i säng då det kändes som att jag skulle dö och blev allmänt skakig.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Findah
Ptja..blev några dygn då Wrath of the Lich King släpptes.
Mellan två och tre dygn var det, tvingade mig sedan i säng då det kändes som att jag skulle dö och blev allmänt skakig.

Oj, låter inte bra det du

Känslan jag fick, kan mest beskrivas som att när man vart ute och sprungit i flera timmar och sedan mitt i andra andningen, dyker ner i en iskall pool och upp snabbt. Man skakade och kände hur utmattad man var efter allt stillasittande.

Fick ställa mig upp ibland och sträcka på mig, annars hade nog ryggen tagit skada

Permalänk
Medlem

Det längsta jag har suttit och spelat var när jag äntligen fick tag i Mass Effect till 360.
Spelade från 16-04 ungefär, jävligt bra spel, men man var ju tvungen att dra iväg 05.30 till jobbet så i efterhand så var det inte precis det smartaste jag har gjort här i livet

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk

3-4 dygn är ju OVERKILL så det heter duga :D, Men cirkus 40tim har man väl spenderat framför spel på lan utan att sova, Gör jag dock inte om ;/

Visa signatur

Life sucks, but in a beautiful kind of way.

Permalänk
Medlem

Ush, det vill jag inte ens tänka på. Tror det var ett Sven co-op LAN jag och polarna hade en gång so fick oss att sitta uppe längst dock. För att inte tala om allt WoWande...

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SheepPowa
Spelade Guild Wars i 18 timmar på ett lan en gång. Sen spydde jag....då va det dags att sluta.

Hade screen på "You have been playing for 1 day, please take a break" Inget man är stolt över direkt. Men kul att ha som minne.. Tyvärr försvann den under en omformatering.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem

spela en hel dag har gjorts många gånger, men mer än så brukar jag inte klara, har vett nog att lägga mig när jag blir ordentligt trött.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

Ett och samma spel?

Det måste vara Battlefield 2 i så fall. Kommer ihåg jag och nån polare spelade det en 14-15 timmar natten innan det kom ut i butik. Var ett spelcafè som hade något jippo där dom släppte spelet 23:00 dagen innan release.

Stort lan med massa Battlefield fans och ett nytt BF spel = riktigt skoj.

Permalänk
Medlem

En Harpan match på 53sek =P...

Visa signatur

Asus M3A32-MVP Deluxe AMD Phenom 9750 Quad-Core 2.4GHz 4x1MB Corsair TWIN2X4096-8500C5DF Dominator 2x2048MB DDR2 XMS2-8500 1066MHz 5-5-5-15 *WITH AIRFLOW FAN* Asus Extreme Radeon HD3870X2

Permalänk

Spelade CS:Source i 16h en gång. På samma server. På samma bana. Utan att den startade om.

Permalänk
Medlem

final fantasy 3/6 när jag äntligen fick tag på det via gråimport. fredag eftermiddag till lördag morgon. sen blev jag upptäckt av mamma.
året var 1918

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Liemann
Hade screen på "You have been playing for 1 day, please take a break" Inget man är stolt över direkt. Men kul att ha som minne.. Tyvärr försvann den under en omformatering.

Bara att s tänga av spelet så försvinner det... Stod afk i en vecka en gång ^_^

Visa signatur

lolclockers

Permalänk

Har själv inte splat så mkt i sträck..men på t.ex helgdagar på en kall grå vinterdag händer det (ofta) att jag sitter från när jag vaknar (runt 9) till runt 1-2 på natten (MED mat och toa pauser)
Är ju fan 16h..

Permalänk
Medlem

Vad ska man tro, runt 10 på morgonen till kl 6 dagen därpå, 20h alltså :S

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk

Vet inte tid men jag vet att jag satt i ett par dar och spelade CS när man var som mest biten. Spela 18-20 timmar, sova 6-8 timmar, repeat.

Det slutade med en kollaps och som många andra sagt, ett totalt haveri i kroppen.

Nu när man är äldre så är man glad om man kan klara 6 timmar med Eve...

Visa signatur

In a rose tattoo
Signed and sealed in blood I would die for you

Permalänk
Medlem

Runt 48 timmar skulle jag tippa. Då var jag väl en 13-14 bast och lirade cs 1.6 wc3 mod samt wow vanilla hehe. Döm mig dock inte, jag var faktiskt riktigt duktig på wow iaf för att vara p12

Men nu när man ska fylla 19 blir man rastlös efter ett 3 timmars pass och måste ut ur huset i princip. Konstigt att man inte hade samma "spratt" när man var yngre, det vore ju mer logiskt iaf

Fast LAN och sådant händer fortfarande, rör väl sig kanske om ett 8 timmars pass för att sedan bli rastlös och dra ut o drägga på krogen ..

Visa signatur

7700K @ 4,8Ghz | EVGA 1080 SC @ 2021Mhz | Z270F | 16GB @ 3000Mhz | Acer XB270HU

Permalänk
Medlem

Hehe jag är nog rätt mycket äldre än dom flesta av er men kunde för ganska många år sen köra Duke Nukeem 3D tills jag mådde illa. Kanske satt där i 7-8 timmar i sträck. Jag blev åksjuk av spelet

Permalänk

Spelade Battlefield 2: Project Reality i ca 19 timmar förut ^^

Visa signatur

- jag är inte rädd, jag kan flyga!

Permalänk

avbrott för mat och toa, tss vilka amatörer. Jag själv har spelat 73 timmar i sträck(gick på speed) utan avbrott för varken sömn, mat eller toabesök. Jag hade en personlig sjuksköterska som bytte blöjor på mig (det enda jag behövde var att ställa mig upp (men jag fortsatte spela). Vilket spel? Jo Tetris:P

http://www.youtube.com/watch?v=Xe1a1wHxTyo

Visa signatur

Bärbara [ Nada ]
Jobbets [HP Elitebook]
Stationära [ kaputt ]
Övrigt [LG OLED65C2] [PS5] [Xbox One X] [Xbox One Series X]

Permalänk
Medlem

Spelade 2dagar i sträck med min bror när vi klarade av alla challenges (2spelare) i Perfect Dark nintendo 64.

Kommer ihåg den sista challenge mot 4st jävla elite dvärg aliens med tranquilizer gun som stunnar dig hela tiden men efter flera timmar vi fick den sista challengen. Man blir så frustrerad, lätt irriterad när man är trött så det blev ett hål i väggen.

Men vi blev så glada när vi tog ner den sista alien.

Permalänk
Medlem

Jag minns när jag lirade Fable the Lost Chapter för några år sen på datorn. Det tog 13 timmar att klara ut det och det enda avbrott var för toa och mat.

Permalänk
Medlem

Championship Manager någon?

Minns att jag satt uppe till i alla fall 6-7 och lirade från kvällen innan ett antal gånger..

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Aorus X570 Elite | AMD 5900x | MSI Radeon RX 6800

Permalänk
Medlem

WoW sådära 20 timmar med toa-pauser och hämta mackor

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Var för 2 år sedan när jag och polarna hade inhandlat WoW, vem kunde bli 70 först? Tror vi lirade i ungefär 20H i sträck sen var det dags för skolavslutning. Haha, nu går det knappt att lira i mer än 2H innan det börjar rycka i benen, omöjligt att sitta still längre än så.

Permalänk
Medlem

Alltså. ingen aning men. Kom till en polare på Fredagen kl 16:00 och lanade till på måndag kl 12:00 kanske .

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk
Medlem

Jag spelade Fight Night 3 ca 3dygn i sträck, fick sluta för jag fick blåsor på tummarna. I min glada ungdom hade jag och mina vänner ofta tv-spels helger som varade från ca kl5 Fredag eftermiddag till sen Söndag kväll.