Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Ingen aning, du får fråga honom.

You're on a roll!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
You're on a roll!

You know it.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haziza
Så otroligt stolta de måste känna sig som bränner en sådan bock varje år. Nack skott på sånt folk är det ända rätta.

Har troligtvis ingenting med att känna sig stolta att göra?
Sen slängs väl bocken ändå, då kan den lika gärna sprida julglädje genom att brinna! För att inte tala om att det har blivit en sorts tradition! :).

Personligen stör jag mig mer på folk som särskriver och skriver "ända" istället för "enda" ;).

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Ingen aning, du får fråga honom.

:D:D:D:D:D:D:D:D

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk

Får gratulera till vinnarna som gissade rätt.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk

Det här är ett utmärkt exempel på där världen blir sämre om man hade följt alla lagar

Jag hoppas att Nack Skott inte hittar vem det är som gjort det här.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Haha folk Önskar en riktigt jävlig jul iaf. Alla tycker olika. Hoppas de blir gripna iaf. Blir nog sköna pengar för skadegörelse

Sen att folk stör sig på om folk missar särstavningar good for you kul att ni får något att göra iaf, ingen är perfekt Jag är glad för att jag ser bra ut irl iaf, och utnyttjar det väl.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Om alla tar och ger sina misstankar till Nack Skott så kanske han hittar dem. Den brinnande julbocken är tradition.

Låt den brinnaaaa, låt den brinnaaaaa. Bockeeen som vi tänt.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haziza
Haha folk Önskar en riktigt jävlig jul iaf. Alla tycker olika. Hoppas de blir gripna iaf. Blir nog sköna pengar för skadegörelse

Sen att folk stör sig på om folk missar särstavningar good for you kul att ni får något att göra iaf, ingen är perfekt Jag är glad för att jag ser bra ut irl iaf, och utnyttjar det väl.

Härligt att du ser bra ut irl!
God jul på dig

Permalänk
Medlem

Japp klagar inte, sen är jag inte den ända som stavar fel heller, men lika bra människa är jag för det. Fast ni är väl allt lite bättre, lite tuffare iaf?

Sen finns det ju folk som alltid ska hålla på men men hjälper det dem att ge sig på andra så har de väl mycket större problem i guess

Anmält Jonazz inlägg iaf

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Haziza, vafan, varför förstör du allas jul såhär?

EDIT: § 5 suger men jag klagar inte.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Haziza, vafan, varför förstör du allas jul såhär?

EDIT: § 5 suger men jag klagar inte.

Han bröt mot den själv då han informerade om anmälan i inlägget.:D

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Martiis
Han bröt mot den själv då han informerade om anmälan i inlägget.:D

Precis, försökte förmedla det men den regeln är lite tråkigt skriven!

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem

Ähh. sluta.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haziza
Japp klagar inte, sen är jag inte den ända som stavar fel heller, men lika bra människa är jag för det. Fast ni är väl allt lite bättre, lite tuffare iaf?

Sen finns det ju folk som alltid ska hålla på men men hjälper det dem att ge sig på andra så har de väl mycket större problem i guess

Anmält Jonazz inlägg iaf

Varför påverkar detta dig så himla mycket så du ska klaga på folk här på självaste julafton?

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil_AnAnAs
Varför påverkar detta dig så himla mycket så du ska klaga på folk här på självaste julafton?

Äh, han är bitter för att hans lillebror fick fler julklappar än honom. Internet är platsen man avreagerar sig på då.

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haziza
Jag är glad för att jag ser bra ut irl iaf, och utnyttjar det väl.

Ja då har du ju iaf någon bra kvalité, för humor och andra sociala egenskaper verkar du sakna

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"