Permalänk

Jag gillar alla chips, men framförallt Svenska lantchips, dom är så krispiga o goda.

Visa signatur

Byt till svorak http://aoeu.info

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gavve
På tal om cheeze balls. Har dem gjort om dem något sen dem kom ut? Tycker inte dem smakar lika mycket nu som dem gjorde förut.

Själv tycker jag att de flesta chipssorterna går ner så länge det finns någon god dip till. Pringles kan jag äta utan dip men dem tar slut så himla fort...

Nej, det är bara OLW som inte kan dosera pulvret jämt på chipsen, har man otur och få en dålig batch så är de fan i mig inte goda!

Permalänk
Medlem

Käkar inte mycket chips men om jag köper är det plain jane olw eftersom jag tycker estrellas smakar rapsolja.

Permalänk
Medlem

Kom på en till cream cheese!

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk
Medlem

Åja, Cream Cheese fifan <3
Annars är det olika sorters lantchips som gäller, framförallt gräddfil.

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 1060 6GB@2100/4500MHz + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Hedersmedlem

Estrella har en väldigt god sort som heter sourcream cheese eller nåt åt det hållet.

Väldigt goda, med en rund fyllig ostsmak.

Tyvärr är de rätt ovanliga. Har sett dem en gång i min lokala Ica-butik.

Visa signatur

Eighty percent of air pollution comes from plants and trees. - Ronald Reagan

Permalänk
Medlem

Köper finchips på ett ställe, vet inte namnet men kostar 45kr och smakar bättre än lantchipsen och dom ser ungefär ut som dom. Lantchips gräddfil är rätt goda.

Permalänk
Medlem

Har ni förresten smakat de nya bearnaise chipsen? Sour creme med bearnaise smak tror jag det är. Riktigt äckligt tycker jag....

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

Gillar sourcream och onion eller vanliga lättsaltade chips.

Grillchips smakar helvete, liksom ostbågar som luktar och smakar fis...

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

Äter väldigt sällan chips, men gör jag det så är det svenska lantchips eller Estrellas sourcream onion som gäller.

Permalänk

i brist på chips med vitlöks smak (inte hittat några iaf) så sitter jag och käkar inlaggda vitlösklyfor istället. mums

ska va dom med grönt spad inte den röda men dom slinker ner dom också

nackdelen är väll att man luktar gam i munnen efteråt

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk

Ostbollar brukar försvinna spårlöst och lövtunna lättsaltade är inte heller så tokiga.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5-6600K | Moderkort: Asus Z170 Pro Gaming | RAM: Corsair Vengeance LPX 16 GB (2x8) | Grafikkort: Geforce RTX 3050 | Kylare: Be Quiet Pure Rock | SSD: Samsung 850 EVO 500 GB | Hårddisk: WD Blue 3TB 7200rpm 64MB | Chassi: NZXT S340 Elite | Nätaggregat: Corsair RM750x 750 W

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
Äter otroligt lite chips... har väl snittat en påse om halvåret under mitt liv, men om det skall ätas så skall det vara vanliga släta potatischips.

Jag *håller med* tycker chips smakar mutta.:P Undviker det därför (kanske därför alla datornördar utan tjej äter dessa?;)) och brukar inte unna mig så mkt "godis och glass" (anser inte dessa saker är godis eller glass i verklig bemärkelse) utan tycker dessa bara smakar socker.

Många kommer säkert invända och säga att "det mesta smakar socker" men om ni äter en glass eller godis i EU är det oftast mer naturell smak av tex. kola oavsett om det är glass eller kola man köper.:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av daVani
Har ni förresten smakat de nya bearnaise chipsen? Sour creme med bearnaise smak tror jag det är. Riktigt äckligt tycker jag....

¨

Ja, det var ingen höjdare direkt :/
Annars köper jag nog mest cream cheese.. mumma!

Permalänk
Medlem

Potatischips lättsaltade
Grillchips
Barbecuechips
Vickningschips
Dillchips

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Vickningschips med vitlöksdipp är oslagbart.

Permalänk
Medlem

Helt klart lantchips

Permalänk

olw sourcream är väl på topp, men tänker man efter så finns det inga chips gjorda av potatis som är äckliga

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av electric_man
Nej, det är bara OLW som inte kan dosera pulvret jämt på chipsen, har man otur och få en dålig batch så är de fan i mig inte goda!

Är samma sak med chipsen ibland, smakar ingenting.

Jag brukar bara göra på svenska lantchips nu för tiden.

Permalänk
Medlem

Grillchips är gott!

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem

Sourcream & French spices tror jag den heter, det är då min favorit!

Permalänk
Medlem

Lättsaltade chips!

Visa signatur

[4690k@4,7GHz] [Asus Z97-A] [Asus GTX 970 Strix] [Corsair 16GB DDR3 1600MHz] [Samsung 830 120 GB] [WD Green 3TB]

Permalänk
Medlem

Jag gillar alla sorters chips
några favoriter:
soure cream & onion
jordnötsringar
cheese balls
pringles

men som jag brukar säga: Det bästa är en god variation!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av daVani
Har ni förresten smakat de nya bearnaise chipsen? Sour creme med bearnaise smak tror jag det är. Riktigt äckligt tycker jag....

Jag blev så jävla besviken på dem! Kanske fem chips i hela påsen smakar bernie, resten är ju för faen vanliga sourcream!

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

Tycker att den hyfsat nya smaken Sourcream & Dill är den klart bästa. Sen kommer det svåra att hitta dem i 300 grams påsar ^^

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk
Medlem

Lantchips & cheeseballs .. ooh ge mig

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk

OLW sourcream sweet chilli är helt sjukt goda med valfri dipmix blandad med turkisk youghurt!

Rouge of Darkness: OLW har en smak som heter "Roasted Garlic & Salt". Kanske kan vara något?

Visa signatur

Just cuz I'm not paranoid doesn't mean they aren't watching

Permalänk
Medlem

Peppar chips:) Det finns några som är som lantschips, det o Mtn Dew kan rädda en hel kväll:)

Permalänk
Medlem

Lidl har en sourcream och cheese chips som är helt underbar, och den är billig

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Onkel Scan

Rouge of Darkness: OLW har en smak som heter "Roasted Garlic & Salt". Kanske kan vara något?

Om det ändå vore så bra, dom har slutat tillverka dom, godaste chipsen nånsin.

Köpte 2 påsar igår och båda var lika äckliga, estrellas salt & vinäger och lantchips med gräddfil & svartpeppar.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.