Permalänk
Medlem

Dator skolan

Hej alla sweclockare på sensaste tiden har jag upptäkt att jag vill lära mej mer och mer om datorer och hur dom fungerar och allt inom dator byggen till hur det fungerar som sagt så så här ligger det till

Finns det någon som skulle kunna ge mej länk till något trevlig hemsida/forum eller något där man kan sita och läsa lite av allt deta tänk er det enna som en läro book fast på internet ,, vore orehört tacksam om det är någon som har koll på deta eller vet någon hemsida eller forum någon som man lär sig från botten och uppot vore kanon

Tack i för hand

OBS var inte riktigt säker vart jag skulle göra denna tråd sry om den ligger fel

Visa signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)

Permalänk
Medlem

Om du lovar att inte berätta för någon så ska jag dela med mig av en hemlighet:

*Sweclockers.com*

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av loi
Om du lovar att inte berätta för någon så ska jag dela med mig av en hemlighet:

*Sweclockers.com*

+1! börja läsa swec på heltid så kan du allt om ett år

Visa signatur

Laptop: Thinkpad W540, i7-4910QM, 32GB, 1TB, Windows 10
MAC: Macbook Pro 13, 16GB, Intel HD4000, Crucial 240GB, 11.6 Big Sur

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ares93
+1! börja läsa swec på heltid så kan du allt om ett år

Faktiskt så stämmer det, jag har lärt mig i princip allt jag kan från Sweclockers.

Visa signatur

Teori är när man vet allt men inget funkar.Praktik är när allt funkar men ingen vet varför. Här blandas båda, inget funkar och ingen vet varför.

Permalänk

Läs alla trådar här :> du kommer fastna i det etfter ett tag! Inte för att man intresserar sig av allt i datorn men jag tror nog du fascineras av hur mycket man kan göra med sin dator.

Permalänk
Musikälskare

Skönt att du postar en sådan fråga här

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Mom! KDE and GNOME are fighting again! And Linus is taking KDE's side!
If you kids don't shut up, you're going to go to bed without your supper!

Permalänk

Swec finns en heldel men vill man gå vidare så är det nog utlänska forum som gäller.

Dock så lär man sig bara mycket av att läsa lite inlägg här och var- som sagt ställer man inga frågor så får man inga svar.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ares93
+1! börja läsa swec på heltid så kan du allt om ett år

1 år ^^

Om han ska lära sig om databyggen bara lär det inte ta mer än några veckor