Permalänk
Medlem

Bioshock för 4,99E nu, erbjudandet gäller i 18 timmar till om jag uppfattat det rätt.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fisk1lol
Bioshock för 4,99E nu, erbjudandet gäller i 18 timmar till om jag uppfattat det rätt.

Tills dom får fler PREY nycklar.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem

Intressanta spel idag.
tror det får bli bioshock, Burnout paradise, Killing floor på denna special deals

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

shit bioshock, vågar inte chansa och köpa har bara drygt 70-80 spänn kvar och jag får inte mitt studeibidrag förens onsdag, måste spara till dom andra dealsen.
Men jag tror bioshock är ett sånt spel som kommer upp igen

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av J0hAnN48
shit bioshock, vågar inte chansa och köpa har bara drygt 70-80 spänn kvar och jag får inte mitt studeibidrag förens onsdag, måste spara till dom andra dealsen.
Men jag tror bioshock är ett sånt spel som kommer upp igen

Det är en så dålig portning så det gör du rätt i, är själv Riktigt missnöjd med köpet... =(

Permalänk

fick de bli ett bioshock köp för min del.

Visa signatur

| Silverstone raven rv02 | Intel Core i7 920 @ 3.5ghz + Corsair H50 | Kingston DDR3 HyperX 1333MHz 6x2GB | XFX Radeon 6870 | ASUS P6T SE | Chieftec Super Series 750W |

Permalänk
Medlem

Haha, lagom välsålt Prey

Bioshock e grymt, klart värt 50 spänn. Men riktigt dåligt portat är de!

Visa signatur

Jag har en fin men gammal dator som ej är värd att skriva om

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mupp3n
Tills dom får fler PREY nycklar.

Men fan.
Är Bioshock,trots dålig portning, värt 150kr@webhallen?=P

Permalänk
Medlem

Bioshock verkar billigt. Ska man köpa det fast man redan äger det i fysisk form? Slipper ha skivan i datorn dock så det finns en fördel.

Visa signatur

[ Intel Core I7 930 4.2GHz HT på ] - [ Corsair Dominator GT 12GB DDR III 2000Mhz CL9-10-0-27 2N ] - [ ASUS P6DX58 Premium ] - [ MSI Gaming 4G GTX 970 - [ Creative SB X-FI Fatal1ty Pro ] - [ 1TB-750-500-Intel 80 G2 SSD] - [ Corsiar AX860 ] - [ Logitech Z530 ] - [ Antec P182SE ] - [ ASUS PA246Q ] - [ LG Blu-Ray Burner ] - [ Windows 7 64 Ultimate Swe ] - [Acer Aspire 8920G]

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zaman
Ska man köpa det fast man redan äger det i fysisk form? Slipper ha skivan i datorn dock så det finns en fördel.

Man är väl samlare?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zaman
Bioshock verkar billigt. Ska man köpa det fast man redan äger det i fysisk form? Slipper ha skivan i datorn dock så det finns en fördel.

Jag fick samma underliga köpbehov trots att jag redan äger spelet... Svårt att stå emot en riktigt bra deal

Om inte annat kan man väl sälja av den fysiska skivan till nån annan? Jag har för mig att det fanns nån gräns för hur många installationer man fick göra på Bioshock, men minns inte detaljerna... Jag behöver ju egentligen inte spelet, så kanske hoppar.

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Roger W
Jag fick samma underliga köpbehov trots att jag redan äger spelet... Svårt att stå emot en riktigt bra deal

Om inte annat kan man väl sälja av den fysiska skivan till nån annan? Jag har för mig att det fanns nån gräns för hur många installationer man fick göra på Bioshock, men minns inte detaljerna... Jag behöver ju egentligen inte spelet, så kanske hoppar.

De backade den delen av sin DRM, så antalet installationer behöver du inte tänka på vid försäljning.

Permalänk

blev orange box, hade inte portal o ep.1+2.

Nu ska det gameas

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zaman
Bioshock verkar billigt. Ska man köpa det fast man redan äger det i fysisk form? Slipper ha skivan i datorn dock så det finns en fördel.

Det finns väl en CD Key du kan lägga in på steam?

Visa signatur

Himmabygge - AMD Phenom II 720 BE 2.8Ghz | ATI HD 4770 512Mb | 4096Mb 800Mhz DDR2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrBoysen
Det finns väl en CD Key du kan lägga in på steam?

Verkar bara vara valves egna spel detta fungerar med.
BF2 tex. går att köpa på steam men nyckeln går inte att lägga till när man har ett fysiskt ex redan.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av azzie
Verkar bara vara valves egna spel detta fungerar med.
BF2 tex. går att köpa på steam men nyckeln går inte att lägga till när man har ett fysiskt ex redan.

Det går med ett par andra spel också. Unreal 3 blandannat. Men i regel så är det endast Valve's spel. Spelen som aktiveras med steam (Empire: Total War exempelvis) räknas egentligen in med antar jag.

Permalänk
Entusiast

Finns det några fler spel ni hoppas dyker upp på rean som inte vart än?

Själv vill jag se:
Star Wars The Force Unleashed: Ultimate Sith edition.
PuzzleQuest: Galactrix(mer än 50%)
Doom3+Expansion

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anders.149
Det går med ett par andra spel också. Unreal 3 blandannat. Men i regel så är det endast Valve's spel. Spelen som aktiveras med steam (Empire: Total War exempelvis) räknas egentligen in med antar jag.

Här har ni en lista på spel som går att lägga till: https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=7480-wusf...

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Firkraag
Finns det några fler spel ni hoppas dyker upp på rean som inte vart än?

Själv vill jag se:
Star Wars The Force Unleashed: Ultimate Sith edition.
PuzzleQuest: Galactrix(mer än 50%)
Doom3+Expansion

Doom3 + Exp har redan varit uppe i ID's super paket iofs.

Själv hade jag gärna sett Modern Warfare 2 med iallafall 50%.
Force Unleashed skulle jag gärna vilja se med samt Borderlands.

Skulle gärna se att Valve shocklanserade HL2 Episode 3 dessa dagar. Men nu drömde jag allt lite väl mycket?

Permalänk
Entusiast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anders.149
Doom3 + Exp har redan varit uppe i ID's super paket iofs.

Individuellt hade dom inte rea på Doom3 + Exp. Samt att jag inte fick mitt e-kort att fungera den kvällen jag var på väg att köpa den, även om jag hade det mesta där redan förutom D3.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk

Någon som vet om dawn of war completepack eller thq complete pack har varit / eller kommer på rean?

Permalänk
Medlem

Jag hoppas på mer rea på Fallout 3. Men då hoppas jag kanske på för mycket.

Permalänk
Medlem

Vad händer om man köper The Orange Box när man redan har HL2? Får man ett exemplar till av HL2 (som man kan ge bort kanske?) eller läggs bara de spel man inte har till på mitt konto?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tredora
Vad händer om man köper The Orange Box när man redan har HL2? Får man ett exemplar till av HL2 (som man kan ge bort kanske?) eller läggs bara de spel man inte har till på mitt konto?

Du får ett ex till som du kan ge bort.

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Phenom II X4 965 | 8GB Ram | HD6950 |HD 16TB | Windows 7 Ultimate

Permalänk
Medlem

Tips: SIBA säljer left 4 dead 2 för 297kr. Var där nere idag och köpte ett ex =D så för er andra, passa på nu när det är rea. Gick runt på de andra affärerna också och de skulle ha fullpris 500-600kr för det ;S

Källa: http://www.siba.se/Products/Product.aspx?id=3049690&sw=left%2...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av tredora
Vad händer om man köper The Orange Box när man redan har HL2? Får man ett exemplar till av HL2 (som man kan ge bort kanske?) eller läggs bara de spel man inte har till på mitt konto?

Yes du får ge bort de spelen du redan har. En polare hade hl2 redan och sen köpte han typ "orangepack" med hl2 i och då fick han ge bort det gratis

Visa signatur

Himmabygge - AMD Phenom II 720 BE 2.8Ghz | ATI HD 4770 512Mb | 4096Mb 800Mhz DDR2

Permalänk
Medlem

Ok, det trodde jag faktiskt inte! Då ska jag ta och beställa paketet innan det kommer nya erbjudanden.

Tack till er båda för snabbt svar.

Permalänk
Medlem

Verkar vara riktigt bra priser på Indie spelen.
Och dom lite 'äldre' spelen,

L4D2 var ingen höjdare direkt prismässigt och Modern Warfare 2 60Euro sjukt dyrt när man kan köpa i en riktig affär med box och allt mycket billigare.

Tråkigt att man inte kan köpa spel just nu när det är såpass billigt fick iaf Torchlight Jag prioriterar OS mer än spel så jag får bita i det sura äpplet detta år hehe

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Entusiast

Ännu en dag med tråkiga spel på menyn.

Edit: Jag tar tillbaks det, ska kolla hur Jade Empire är.. Som bioware fantast så måste det väl vara lite bra iaf.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Proffsmoddare

Jag fick inte l4d som gåva när jag köpte alla valvespelen.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk

FAEN! Bioshock va på 4.99 Trycke på köp och började fylla i infon då kostade det 13.99 när jag kom till kassan.. Fan va surt :/

Visa signatur

What was your favourite single player Quake level? One of the forty identical greenish-brown castles or one of the forty identical brownish-green castles? - Ben Croshaw