Permalänk

Itunes

Hallå , skulle just öppna itunes och lägga in en film men när jag öppnar det är allt annat borta tex musik,bilder osv... När jag försöker synkronisera så kan jag bara välja rensa ipoden och sätta in det jag har i biblioteket.Har funkat bra när jag använt itunes i xp men nu så vill det inte spara det jag har på ipoden i datorn.

Någon som har förslag på vad jag ska göra ? hur gör jag för att få allt jag har på ipoden till datorn eller in i itunes ?

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk

Har exakt samma bekymmer som dig. blev av med hälften av mina prog nyss. :S hoppas någon vet hur man löser detta...

Permalänk

först måste du -auktorisera datorn.

det gör du under -affär i itunes.

sen måste du välja -arkiv och -överför från iphone till dator.

det borde lösa det.

men skulle itunes fortsätta att tjata om att du måste auktorisera datorn fast du redan gjort det så går det att lösa här förhoppningsvis.

http://support.apple.com/kb/TS1389?viewlocale=sv_SE

jag Tog bort mappen SC Info så fungerade det för mig. (längre ner på sidan)