Permalänk
Medlem

Ser fram emot en Mac Pro och FÖRHOPPNINGSVIS en ny Cinema skärm, skall iaf ha förstnämnda!

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem

lära mig White Tiger tantra

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk
Medlem

Premiärhoppet med min nya kamera

http://www.hellis.me/Front.JPG
http://www.hellis.me/Side.JPG

*Inlägg redigerat av Coltrasten*

Maxstorleken för bilder i forumet är 1000 pixlar

Permalänk
Hedersmedlem

Du får lägga upp film/bilder när du gjort hoppet. Jag saknar att få hoppa

Permalänk
Medlem

självklart.
tanken var att vi skulle hoppa på nyårsafton, men vi hade ingen pilot

Permalänk
Medlem

Kanske kan man hitta en livskamrat detta år...
Inte för att oddsen är så höga för tillfället, men jobbar man inte på det kan man inte förvänta sig något heller.

Något jag däremot ser fram emot är att bli färdig med utbildningen och bli nedsläppt i skarp insats. Dock inget jag längtar efter.

Tar året som det kommer, har man något planerat kan man ge sig fan på att det inte blir så.

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AzzEX FX
Kanske kan man hitta en livskamrat detta år...
Inte för att oddsen är så höga för tillfället, men jobbar man inte på det kan man inte förvänta sig något heller.

+1

Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk
Medlem

Ett år närmare pensionen

Visa signatur

Canon 30D - BG-E2N - Canon 28/2,8 - Canon 50/1,8 - Tokina 100/2,8 macro - Sigma EX 70-200/2,8 - Mina Bilder
Marantz 2230 - NAD 2400 - H/K HD 970 - DIY HiVi F8 + Seas 27TDFC

Permalänk
Medlem

1. 2 sköna veckor semester under vinter-OS i Februari.
2. Ta mitt förbannade körkort (10 år för sent).
3. Ny position på jobbet från och med Mars=mer pröjs.
4. NHL-slutspelet till våren.

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk

1, kommer att ha ett relativt sjysst jobb.
2, kommer att bli klar med mina jävla komvuxstudier så att jag äntligen kan göra något vettigt med mitt liv.
3, ?
4, Profit

Permalänk
Medlem

Ska plugga och bo i Nice (Frankrike) från och med februari till juni. Det ska bli skojs.

Permalänk
Medlem

*Resa till Tanzania i ca 2 veckor
*Fyller 18 i sommar så jag ska försöka skaffa körkort och göra allt som man får göra när man är myndig (strippklubb, here I come(höhö):P)
*Ska också försöka gå en fallskärmskurs nu när ens mamma inte kan förbjuda en (ser att det finns en del som också är intresserade här)
*Få ett jobb av något slag
*säkert något jag kommer på senare

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av k4rl
*Ska också försöka gå en fallskärmskurs nu när ens mamma inte kan förbjuda en (ser att det finns en del som också är intresserade här)

om jag ska ge dig ett gott tips så är det att plugga in teorin innan du går kursen.
om du redan "kan" grundläggande teorin så har du lättare att förstå det praktiska.
lyckade tillochmed hitta detta till dig: http://www.biblioteket.stockholm.se/default.asp?id=8227&extra...
det är den boken ni kommer läsa på kursen, kan du den utantill innan kursen kommer allt inlärningskurvan vara lättare.

bara hojta till om du har några frågor.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av turbi
Det går i 150 km/h hos dig just nu:)

skulle man lätt kunna säga:P
livet fick en liten vändning;)
nytt och skrämmande,ja,but i like it:P

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

1. 2 veckor med familjen i Californien, USA. Fjärde gången vi åker till USA.
2. Börja på den linjen jag vill på gymnasiet.
3. Börja övningsköra!
4. Mitt Lancool K62 som ska komma imorgon!
5. Nvidia Fermi!
=D

Permalänk
Medlem

- åka till österrike och åka skidor, älskar det
- börja gymma och konditionsträna igen
- åka till danmark med klassen!
- sommaren

Permalänk
Medlem

- Motorcykel
- Kanske till och med kunna bada?
- Peace and Love

Sen finns det fler, men man kan summera allt med att jag ser fram emot sommaren.

Permalänk

Fixa ett jobb man trivs med. Annars vet jag inte direkt, vore ganska nöjd om man lyckades fixa ett jobb.

Permalänk
Medlem

Att börja komvux om 10 dagar ska bli ruskigt skoj tycker jag

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Finns bara en och en enda sak:

FOTBOLLS VM 2010!!!

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

kandidatarbetet i skolan, ska göra små spel som förhoppningsvis ska släppas på xbox live indiegames :), + att de förhoppningsvis går bra för de andra 2 spelen som ska släppas där snart

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Vad har du druckit och hur mycket?

Godnatt.

Ja jag var rätt oseriös så jag skriver ett mera seriöst inlägg nu hade jag tänkt

Jag ser fram emot att få åka till Sydafrika och flyga mycket flygplan i sommar, kanske se en VM-match om det finns plats. Kommer få mitt kaptens-licens och behörighet för två-motoriga flygplan förhoppningsvis så det är mycket som händer utbildningsväg.

Annars ska det bli kul att få spela några roliga spel (Gran Turismo 5, Final Fantasy XIII, God of War 3 osv) och äntligen få åka lite longboard igen i sommar och vår.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Börja jobba igen.
VM.
Upptäcka ännu mer god Whisky och öl.
Diablo 3 och Mass Effect 2 förhoppningsvis:D

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem

Zombieland (BD)

Battlefield: Bad Copany 2
Nytt Grafikkort

Avatar (BD)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av glemmy
Hur kommer det sig att du har vänner i Ukraina?
Är det hit du ska eller?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Gammalsvenskby

Var där nere i april förra året och deltog i ett studentdemokratiprojekt i Dnepotrovsk. De var här och besökte oss senare i september.

Lärde känna en del människor där nere.. ska bla ner för att delta på ett bröllop.

Permalänk
Medlem

Luleåresan som börjar på onsdag kommer dock hem på söndag igen Men alltid lika gött att vara där uppe! Hoppas bara vi inner båda hockeymatcherna jag ska se också

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

Företaget som jag ska starta upp någon gång nu i dagarna, och såklart tågtrippen genom europa som jag och mina polare pratat länge om!

Visa signatur

Nintendomulator: Projektlogg
Main: Intel Core i5 2500k | Radeon 6950 2GB | Corsair Vengence 8GB | Intel SSD 120GB |
Server: MSI k8 Neo4 s939 | AMD 1800+ @ 2,5 GHz | Corsair 2 GB |
HTPC: Jetway NC81-LF (Mini-ITX) | 1TB 7200rpm | PC5300 2GB | AMD X2 4850e 2,5 GHz | 110w PicoPSU | Projektfilm

Permalänk
Medlem

Battlefield Bad Company 2
Supreme Commander 2
Sommar & Chili!

Permalänk
Medlem

- Eurotrip
- Fotbolls VM
- Fortsatta studier
- Ny teknik

Permalänk
Hedersmedlem

Jag har inte hunnit kolla så mycket, men en sak på listan över saker att se fram mot är Metaltown 2010!