Permalänk
Robot

Nyckelring - x850xt

Många som gjort liknande, det är ju så snyggt! Vill visa den jag gjorde i somras.

Note : Grafikkortet var redan dött, använde en dremel för att såga ut kärnan. PCB sitter alltså kvar på baksidan.

Besök albumet: Nyckelring - x850xt av Calathea

Permalänk

Riktigt snygg, vackert med ATI ikonen

Visa signatur

- jag är inte rädd, jag kan flyga!

Permalänk
Medlem

Lite roligare nyckelring än dom med P4 processorer 9p fåru då

Visa signatur

Intel Core i7 5820K @3.7ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO Advanced | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus X99-A | Aerocool Pulse L240 F |

Permalänk

Ren provokation att lägga ut såna här gallerier.
Den har ju inget med dator att göra längre.
Dess ursprung är irrelevant jag kan såga ut ett bit plåt på mitt chassi och svetsa dit det på min bil och lägga ut ett galleri med min bil.
Dock har jag fattat att ingen bryr sig om va jag tycker längre.

Det som förvånar mig är att jag inte sett någe Ram minne nyckel ring galleri.
Vet vissa som brukar ha till täljda Träpinnar som nyckel ring med snöre igenom som nycklarna sitter på skulle ersätta pinnen då

Permalänk
Medlem

Varför tog du inte bara en värmepistol och värmde undersidan av grafikkortet, då hade GPUn trillat av och du slapp ha PCBet bakom.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bil_experten
Ren provokation att lägga ut såna här gallerier.
Den har ju inget med dator att göra längre.
Dess ursprung är irrelevant jag kan såga ut ett bit plåt på mitt chassi och svetsa dit det på min bil och lägga ut ett galleri med min bil.
Dock har jag fattat att ingen bryr sig om va jag tycker längre.

Det som förvånar mig är att jag inte sett någe Ram minne nyckel ring galleri.
Vet vissa som brukar ha till täljda Träpinnar som nyckel ring med snöre igenom som nycklarna sitter på skulle ersätta pinnen då

Men den är fortfarande snygg. Man gör som man vill.
9p!

Visa signatur

R7 5800X - RTX 3080

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bil_experten
Ren provokation att lägga ut såna här gallerier.
Den har ju inget med dator att göra längre.
Dess ursprung är irrelevant jag kan såga ut ett bit plåt på mitt chassi och svetsa dit det på min bil och lägga ut ett galleri med min bil.
Dock har jag fattat att ingen bryr sig om va jag tycker längre.

Det som förvånar mig är att jag inte sett någe Ram minne nyckel ring galleri.
Vet vissa som brukar ha till täljda Träpinnar som nyckel ring med snöre igenom som nycklarna sitter på skulle ersätta pinnen då

+1, speciellt på din sign

Permalänk
Medlem

dom har ju gjort små chip som örhängen nu, när får vi se en p4:a eller ett grafikkort som örhänge?

Visa signatur

Intel Core i9 9900K | MSI MEG Z390 ACE | DDR4 32 GB 3200 MHz | MSI RTX 2080 X Trio | NZXT X62 Kraken | Samsung 970 EVO M.2 500GB, Intel 660P 2TB M.2 SSD | Corsair RM750X V2 | Be quiet! base 601

Permalänk
Medlem

kan man lappa en gpu ????

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KsKz_91
kan man lappa en gpu ????

Pröva och se du! Väntar på resultat!

Permalänk
Medlem

Snyggt! Kanske gör samma sak med mitt gamla kort

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KsKz_91
kan man lappa en gpu ????

Nääh, du måste ju ha en heatspreader att lappa !

Man kanske kan lappa kylflänsen, men du lär nog inte få några lägre temps pga det

Visa signatur

''Du kanske kan spela, MEN KAN DU KÖTTA?!?!?!''

Spelrigg: Intel i5 3570k 3.4Ghz [/B], Asus Nåt med Z77 4Gb DDR3, Asus GTX560Ti, 500gb HDD,Tagan Twoforce II 500w
Server: DL380G3, 6Gb ECC-minne, 2x Xeon @ 2,4Ghz, 72Gb 10k rpm SCSI, ESX Hypervisor 3.5

Permalänk
Medlem

Jag ska nog göra samma sak med mitt kort chip

Har ett trasigt x850xt pe som ligger å dammar.

Visa signatur

Ryzen 7 5800x, lg 27gl850, rx 7800 xt

Permalänk
Medlem

Vart så himla inspirerad att jag gjorde min egen Ett gamalt noname ATI agp grafikkorts cpu fick bli min nyckelring. Kortet var defekt

Visa signatur

I5-750 @ 4,0Ghz | corsair 850w | Corsair 1600mhz Dominator 8GB | samsung 1TB HDD | Crucial m4 SSD 64GB | P7P55 PRO | XFX HD 6970 | Fractal Design R2 Silver window mod | Corsair H50 watercooler
"CPU: AMD Phenom X2 [Överklockad till tre känslor]"
R2:Extended Silence Fenix

Permalänk
Medlem

kanske borde göra en av mitt döda x1950xt

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk

Alltså jag tycker inte att P4 är särskilt snygga som nyckelring men detta var faktiskt riktigt najs!

/S

Visa signatur

Louqe Raw S1,||H2O||, AMD R5 7600, ASUS B650E-I, 32GB DDR5 6000MHz, AMD 5700 XT EKWB vattenblock, Corsair SF600, WD Black SN850 1TB, Crucial MX500 1TB, Win 11 Pro 64bit, Gigabyte G34WQC, Sennheiser HD650, Objective 2.

Permalänk
Medlem

Riktigt riktigt tråkigt. Bara en bild? synd för Jag ger poäng efter hur många bilder

Visa signatur

Quad Core

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Saandberg
Alltså jag tycker inte att P4 är särskilt snygga som nyckelring men detta var faktiskt riktigt najs!

/S

det är ingen p4....
snyggt gjort, min nyckelring är en celeron, och imorgon ska jag fixa ytterligare en nyckelring.

Visa signatur

Jag tyckte att denna text räckte fint

Permalänk

Rolig ide att göra av något som gått sönder.

Blir det inga otäcka gaser när man tar itu kretskort?.

Borde kunna göra en på en sån där slot1 p2a så man får lite mer att hålla tag i.