Var hittar man BFBC2 keys?

Permalänk
Medlem

Var hittar man BFBC2 keys?

För alla oss som hamnade efter och inte lyckades få någon key med förhansbokningen osv.

Finns sidor som delar ut ett antal keys varje dag.

Länka!

PMa mig om du har en över, har väntat sedan BETAn släpptes utan att lyckas få en key. Mycket tacksam! : )

Permalänk

Har också letat i ett par dagar efter en betanyckel, inte hittat någon än så länge, har testat vart med i en liten tävling där man kunde vinna en nyckel men han som hade nycklarna verkar inte vilja ge bort dem (om han nu hade några från första början).

Försöker att låta bli att köpa det genom Steam innan jag testat det med en betanyckel, men eftersom jag inte får tag på någon så är det svårt att hålla sig borta från Steamstore!

Så skulle uppskatta om jag också kunde få en nyckel om ni sitter på fler än nödvändigt

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jagspelardator
Har också letat i ett par dagar efter en betanyckel, inte hittat någon än så länge, har testat vart med i en liten tävling där man kunde vinna en nyckel men han som hade nycklarna verkar inte vilja ge bort dem (om han nu hade några från första början).

Försöker att låta bli att köpa det genom Steam innan jag testat det med en betanyckel, men eftersom jag inte får tag på någon så är det svårt att hålla sig borta från Steamstore!

Så skulle uppskatta om jag också kunde få en nyckel om ni sitter på fler än nödvändigt

men du får väl en beta-key fortfarande genom game.se? Efter du har fått den så kan du avbeställa.

Permalänk
Medlem

samma här, har någon en över tar jag tacksamt emot den

Permalänk
Medlem

Letar också efter beta key, ingen som vet vart det finns och få tag i en?

Permalänk

Bokade spelet från cdon.com och fick min nyckel direkt, testade spelet i någon timme för att sedan dra slutsatsen att detta spel verkligen inte var som jag hade tänkt mig över huvud taget. Åt det sämre hållet.

Men nu hittar jag ingenstans där jag kan avboka spelet igen, någon som kan hjälpa mig att hitta dit?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jagspelardator
Men nu hittar jag ingenstans där jag kan avboka spelet igen, någon som kan hjälpa mig att hitta dit?

Skicka ett mail till kundsupport eller vad det heter. Det borde funka men kom ihåg att uppge vad du vill ha avbokat och ordernr.

Permalänk
Medlem

Någon med en nyckel över?