Permalänk
Medlem

Akut HjÄlp!

Hallå, jo det var så att jag drog ner Amd Overdrive för att testa var det var, jag körde igång en autocklock och lät datorn vara ett tag.

Efter en stund stog det att programmet slutat svara och datorn startade om, när jag precis kommer in och ser skrivbordet slocknar skärmen som om man drar ut kabeln.
Jag stängde av datorn och den bad mig reparera vista installationen, gjorde detta utan framgång. Det fungerar bra i felsäkert läge (är inne där nu och skriver) och jag har försökt med systemåterställning men problemet kvarstår. Jag har klickat ur autostart på amdoverdrive från Msconfig men samma problem

SNÄLLA HJÄLP!

//Mvh

Visa signatur

Intel Core i5 3570K @ 4,6 GHz @ 1,256V | MSI Z77A-GD65 | 16GB Vengeance LP 1600MHz |
Zotac GTX 580 | CM Silent Pro 850W | SSD 120GB OCZ Agility 3 | Corsair H100 | Antec p280 |
---------------------- www.pcplock.se ----------------------

Permalänk
Medlem

Äntligen tillbaka

Verkar vara fixat nu, jag fick cleara BIOS (på mitt mobo ta bort batteriet en minut) sen ladda jag failsafe options och sedan optimized i BIOS, nu hoppa den igång. Jobbig grej aldrig varit med om förut.... Hmm

//Mvh

Visa signatur

Intel Core i5 3570K @ 4,6 GHz @ 1,256V | MSI Z77A-GD65 | 16GB Vengeance LP 1600MHz |
Zotac GTX 580 | CM Silent Pro 850W | SSD 120GB OCZ Agility 3 | Corsair H100 | Antec p280 |
---------------------- www.pcplock.se ----------------------

Permalänk
Hedersmedlem

Bra att det fixade sig, men till nästa gång du skapar en tråd, följ reglerna, i detta fall §3.1. Skrik på hjälp ger bara lås.

* Tråd låst *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.