Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AntiSmidig
https://www.inet.se/artikel/4303362/320gb-samsung-spinpoint-f... här har du 320GB för 385:-
KÄNN DIG SÅ BLÅST!

jomen tänk på att det var för några månader sen jag köpte datan då kanske dom inte hade så billig disk, sen är väl inte 100 kronor så farligt heller

Permalänk
Medlem

LOL!! jag kan inte utrycka hur enormt blåst du har blivit!! du skulle nog rådfrågat någon här innan du gick och köpte en miniräknare i ett miditower.

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

fail fail fail fail fail fail fail fail fail fail fail fail fail fail fail fail fail fail fail fail fail fail fail fail fail fail fail fail fail fail fail fail fail fail fail fail fail fail fail fail fail fail fail fail fail fail

asså gud, tycker synd om bmwjohan om han nu inte försöker trolla..

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tysonayt

asså gud, tycker synd om bmwjohan om han nu inte försöker trolla..

de värsta är väll att han säkert inte trollar... han verkar inte ta de så alvarligt heller,, jag hade blivit eld och lågor om jag hade fått redapå hur grund lurad jag blivit.

kan tänka mig att den "sjysta killen" från blocket skrattar än när han räknar sina pengar:P

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bmwjohan_94
jomen tänk på att det var för några månader sen jag köpte datan då kanske dom inte hade så billig disk, sen är väl inte 100 kronor så farligt heller

Man får ju 500gb för mindre än 500kr! En beggad 1tb kostar mindre än 500kr.
Finns inga ord för hur dåligt detta köp var/är!

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Avstängd

men tycker ändå ni överdriver lite visst kanske kunde fåått den lite billigare men den funkar till windows 7 iaf. visst vista hade inte funkat kanske men det suger ju också lol xD

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bmwjohan_94
men tycker ändå ni överdriver lite visst kanske kunde fåått den lite billigare men den funkar till windows 7 iaf. visst vista hade inte funkat kanske men det suger ju också lol xD

Vet inte om jag tycker att dina ord om vista är så visa då du säkert aldrig använt + att jag tvivlar på om dina kunskaper är större inom mjukvara än hårdvara. Håller de samma nivå som hårdvarukunnandet är det illa:(
Vista med updates var helt okej, mycket bättre än första "utgåvan". W7 är mer än okej imo.

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk

Sweclockers är ju nya lunarstorm.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ant3
Ja had åkt hem till han du köpt den av å spöa skiten ur han o bett om pengarna till baka utan att ge tillbaks skit datorn.

Sånna som han ska fan ha stryk!

Usch, massa särskrivningar...

Visa signatur

|>Cooler Master Dominator 690|Asus M4A79XTD Evo|AMD Phenom 2 X4 955 BE@3,7 Ghz|Scythe Kama Angle Rev.B|Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600Mhz|Cougar CM 700|XFX Radeon HD 5850 AvP|Western Digital Caviar 500GB|DVDRW Samsung SH-233L<|

Permalänk
Medlem

Bland det bästa jag sett...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bmwjohan_94
men tycker ändå ni överdriver lite visst kanske kunde fåått den lite billigare men den funkar till windows 7 iaf. visst vista hade inte funkat kanske men det suger ju också lol xD

Fick en dator som var bättre än den där och skulle inte betalt 2.5k för den heller. Så nog blev du lurad.
Har inte haft några problem med Vista över huvudtaget så jag skulle inte säga att det suger. Däremot skulle jag inte installerat det på en dator med låg prestanda då det känns lite onödigt prestanda krävande i det sammanhanget och hade nog installerat Fedora istället.

Visa signatur

Lian Li A71FB, Bequiet Dark Pro 850w, Asus P9X79 pro, i7 3930k@4.7Ghz, R9 290X, H2O, 32gb ddr3, Samsung 830 128gb, 2x 1.5tb WD black, Asus Phoebus.

Permalänk
Medlem

Nog kan vi konstatera att detta galleri är ett av de roligaste här på Sweclockers.

bmwjohan_94, lite tips: Gör research innan du pungar ut med pengar på hårdvara.

Sparka för tusan inte på datorn, om något går sönder så har du ju bara blivit ännu mera blåst, av både dig själv och snubben som sålde dig komponenterna.

Epic gallery is epic.

Visa signatur

[Chassi: Lancool PC-K62] - [PSU: Xilence 600W] - [MoBo: Asus P5KPL-C] - [CPU - Q6600 @ 2.40 GHz med stockkylare] - [GPU: Nvidia 8800GT] - [Minne: Apacer 2x2GB av okänd frekvens] - [HDD 1: Seagate 250GB] - [HDD 2: WD 500GB] - [Ljud: X-fi Fatal1ty Champion + Z-5500] - [Fläktkontroller: Zalman ZM-MFC 1 Plus] - [Skärm: Samsung SyncMaster 226BW] - [Tangentbord: Razer Tarantula] - [Mus: Logitech MX518] - [Musmatta: Steelseries av okänd modell] - [Headset: Razer Carcharias] - [OS: Windows 7]

Permalänk
Medlem

Alla vet ju att datorn fungerar bättre om man sparkar på den...

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk

Sigh.. Dagens p12:or..

Permalänk

näe ja vet inte va man ska säga.. 1 poäng, fruktansvärt.

Visa signatur

Awaken Mustakrakish the Lake Troll
5950x, 3090 FE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Piece of Cake
Alla vet ju att datorn fungerar bättre om man sparkar på den...

Du glömde att den automatiskt blir bättre om den lyser.

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk
Avstängd

ha ha 10 poäng förbucklan men -9 för smartheten att sabba nått så 1poäng för lysande lampsladdsgalleriet

Visa signatur

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bmwjohan_94
jomen tänk på att det var för några månader sen jag köpte datan då kanske dom inte hade så billig disk, sen är väl inte 100 kronor så farligt heller

jga köpte en 500gigs hårdisk för några månader sen för 485:- så för 500spänn blåste han dig du får säga vad du vill

Visa signatur

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PaE
Du glömde att den automatiskt blir bättre om den lyser.

Hahahahahahaha!!!
Som sagt dagens p12:or...

Visa signatur

Intel i7 860 @ 3,5 GHz| Gigabyte P55A-UD4 | EVGA 580 @ 820/4100 MHz | XMS3 8GB @ 1600MHz | Atcs 840

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PaE
Du glömde att den automatiskt blir bättre om den lyser.

jag tror att ett av dom lysrören hade maxat crysis, men 2st!! oj oj oj... crysis och crysis warhead på samma gång!!

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk

2,5k på det där?
Om du är seriös så, så... *tänka* näe, jag vette fan vad.

Visa signatur

cat_fish_1:
"fläktarna ska vi ju inte tala om, astmatiker med ett sugrör hade blåst bättre."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cat_fish_1
jag tror att ett av dom lysrören hade maxat crysis, men 2st!! oj oj oj... crysis och crysis warhead på samma gång!!

HAHHAHHA. Om du inte kan så mycket fråga oss innan du köper nåt som lyser bara.

Visa signatur

I could tell you a UDP joke, but you might not get it.

Permalänk
Medlem

Att du inte ligger i fosterställning och gråter?

Kan ju jämföra med detta:

Chassi Cooler Master Elite 333 Svart. 361 kr

intern minne: Corsair 2GB (2x1024MB) 667MHz Corsair. 396 kr

Nätdel: 350W FSP ATX-350PNF 120mm Bulk. 305kr

Cpu: AMD Athlon2 X2 240 2.8Ghz. 568 kr

Hårddisk: 250GB Western Digital Caviar Blue SATA II 425kr

Grafikort: XFX Radeon HD4650 XXX 512MB 483 kr

moderkort: Gigabyte GA-MA74GM-S2H 519kr

dvd brännare: Samsung 22X DL SH-S223C, Svart 225kr

Totalt : 3282 Kr allt är plockat på inet (orkade inte med prisjakten)

denna setup kostar ju hela 782 kr mer, men du får bättre cpu, moderkort, chassi, Grafikkort och nätdel.

Nackdel är att du får lite mindre lagring fast ja dom positiva bitarna väger nog mer

Visa signatur

*Powemac g4 MDD 1ghz / 7000 rpm delta fläkt <3

Permalänk

Tycker detta galleri ska tas bort.
Vad ska folk som aldrig varit in på Swec´s galleri tänka?

Visa signatur

#1 Antec 300 | P5E X48 Deluxe | Q9550 @ 3,8GHz, Scythe Orochi | 4GB XMS2 @ 1066MHz | 2x HD4870 1GB - CF X - Accelero S1 R2 x2 | Corsair TX650W |
#2 Antec 300 | Gigabyte GA-P35-DS4 | E6850 3Ghz @ 3,6Ghz, Scythe Ninja | HyperX 2GB @ 1066Mhz | NX8800GT 512MB OC | Corsair CX 400W |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PaE
Du glömde att den automatiskt blir bättre om den lyser.

Du har rätt. Varför sitta och vänta på fermi när man kan köpa lysrör? Pfff

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AntiSmidig
Tycker detta galleri ska tas bort.
Vad ska folk som aldrig varit in på Swec´s galleri tänka?

Jag håller med, snacka om att ge folk fel bild av den här sidan.

Visa signatur

En dator med 5 år på nacken känns inte värd att skriva ut i signaturen

Permalänk
Medlem

Hoppas du är ett troll, annars måste man nästan tycka synd om dig.

Permalänk

Det är så illa att man själv gråter inombords.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av swink
Jag håller med, snacka om att ge folk fel bild av den här sidan.

Har ni sett bottenslammet av swec's galleridel eller? Finns så mycket skit att det nästan rinner över. Om gallerierna nedan har någon anknytning till topic får ni avgöra själva. Jag vill inte "hänga ut" någon, jag har bara tagit några random gallerier för att jag tycker det är kul med länkar.

http://www.sweclockers.com/album/?id=2799

http://www.sweclockers.com/album/?id=3666

http://www.sweclockers.com/album/?id=3872

Permalänk
Medlem

Jag tycker denna tråd och galleri förtjänar lite klister! =D