kan inte instalera Adobe Reader!

Permalänk
Medlem

kan inte instalera Adobe Reader!

Tjo

Macen har rullar bra nu länge men nu fick jag några pdf som jag måste öppna, har testat att instalera det flera gånger men får felmedelande varje gång.

Så det jag funderar om om det finns någon annan läsare som funkar bra och är kompatibelt med mac?

Visa signatur

iMac 27" 2.8GHz Quad-Core Intel Core i7 - 8GB 1066MHz DDR3 SDRAM - ATI Radeon HD 4850 512MB - 2TB Serial ATA Drive - 8x double-layer SuperDrive

Permalänk
Medlem

Vet inte om foxitreader funkar till mac, men det är mycket snabbare och smidigare än adobe reader iaf

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Medlem

OS X inbyggda program Förhandsvisning läser PDF-filer tokbra. Funkar det inte för dig?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av badcash
OS X inbyggda program Förhandsvisning läser PDF-filer tokbra. Funkar det inte för dig?

Precis - finns ingen direkt anledning till att installera Adobe's skräp.

Visa signatur

iMac 27" | Mid 2010 | Core i7 2.93Ghz | 20 GB | HD5850 M | Samsung 840 500 GB | 4 TB WD
MacBook Air 11" | Mid 2012 | Core i7 2.0 Ghz | 8 GB | 256 GB SSD
Citera gärna om du svarar på mina inlägg, så hittar jag tillbaka igen! :)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av b0bzor!
Precis - finns ingen direkt anledning till att installera Adobe's skräp.

Har märkt att den inbyggda har problem med en del PDF-filer, framförallt tabeller som ibland är helt tomma på data. Samma filer läser Adobes klockrent.

Visa signatur

"to conquer others is to have power, to conquer yourself is to know the way"