Samlingstråd, 13:37-erbjudanden från Komplett

Permalänk
Medlem

intels SSD disk på 80 gb kommer nog inte bli för om man kollar på komplets sida så står de att dom ska få in 202 st den 27 och de är på lörda ^^ fast själv hoppas jag på Corairs H50 kylare

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 24mbit
intels SSD disk på 80 gb kommer nog inte bli för om man kollar på komplets sida så står de att dom ska få in 202 st den 27 och de är på lörda ^^ fast själv hoppas jag på Corairs H50 kylare

Det är inte omöjligt att det blir intels ssd, dels för att om dom gör som förra gången så innebär det att dom inte kommer skicka varan förrän på måndagen veckan efter för att underlätta med det administrativa. Sen så la dom ju upp processorn som en helt ny artikel och jag gissar att de trehundra dom sålde i samband med kampanjen inte hade visats i den vanliga 965:ans lagersaldo

Det vore riktigt roligt om det står DRIVES under det suddiga och att det blir en ssd som reas ut, men det är bara önsketänkande från min sida då jag inte är i behov av något annat

Visa signatur

Clevo W110ER (X-128b): i7 3612QM, Nvidia GeForce GT650M 2gb, 8gb RAM, SSD Crucial M4 256gb

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fixoon
Så j*vla synd att man går i skolan just då :@

Tänkte samma sak:Psen stängdes vår skola så jag är hemma då:)

Permalänk

Tiden gåååååååååå snabbare :OOOOO

Permalänk

Jag hoppas Noctua 120mm fläkt för 30kr

Jag hoppas på hårddisk...skulle kunna behövas

men fint pris på nätagg skulle sitta fint.

Men det behöver vara något som alla behöver..tror därför det blir svårt att kränga en dyrt grafikkort..

Permalänk
Medlem

Står ju klart och tydligt "Dator"

Säkert massa 1337 WoW datorer till sportlov gamers.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OTO
Det är inte omöjligt att det blir intels ssd, dels för att om dom gör som förra gången så innebär det att dom inte kommer skicka varan förrän på måndagen veckan efter för att underlätta med det administrativa. Sen så la dom ju upp processorn som en helt ny artikel och jag gissar att de trehundra dom sålde i samband med kampanjen inte hade visats i den vanliga 965:ans lagersaldo

Det vore riktigt roligt om det står DRIVES under det suddiga och att det blir en ssd som reas ut, men det är bara önsketänkande från min sida då jag inte är i behov av något annat

smacken är som baken

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sp123ltd1
Tänkte samma sak:Psen stängdes vår skola så jag är hemma då:)

Tänk om man ändå bodde i den delen av Sverige där skolorna stängs pga mycket snö;)

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

o ändå har man sportlov ^^

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

Förra gången så fanns ju inte processorerna inne på fredagen, de stod att de skulle komma in på lördag har jag för mig om inte senare till och med.

Har de blurat mer nu efter alla klagomål eller? Jag kan inte alls se vad det står, om något så ser det ut som om sista bokstaven är ett j eller i..kanske ett utropstecken.

Aja, jag blir glad om det blir en bra ssd för runt 1000:-, ett grafikkort som inte är nvidia (känns inte lönt med gammalt strömslukande grafikkort) billiga ddr3 minnen funkar också.

Permalänk
Medlem

Haha, tänkte pröva att spara ner bilden och då kanske hitta något fint i filnamnet, märkte då att den heter "lolcats".
Komplett kanske ska ge sig in i hamburgebranschen? :3

Edit: Cheezeburgerbranschen

Visa signatur

CITERA MIG SÅ ATT JAG HITTAR TILLBAKA!
| MSI B550 Gaming Plus | Ryzen 5 5600x | Strix RTX 4080 | 32GB Corsair Vengeance | EVGA Supernova G2 850W | ROG Chakram (liten joystick ju!!) | L33T Muninn Headphones | KeyChron K3 | Predator X34 |

Permalänk
Medlem

Även om det är en SSD är jag inte säker på att jag köper men jag är så sjukt nyfiken på vad det är Oerhört lyckad kampanj det här.

Hoppas det inte är nån jävla Logitech G9 för 400 kr eller typ "Corsair 1200W" för 1400 xD

Visa signatur

E8400@3,97 | GA-EP35-DS3L | 5850 BE @ 805 | Corsair Dominator@1081 4x1 GB | Corsair VX550W
MS Intellimouse 3.0 | Logitech Illuminated<3| Steel QcK+ | Steel 5hv2 | Samsung T220 (pissdålig skräpskärm)
Macbook Pro '10 | iPhone 3GS 16GB

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mansonite
Haha, tänkte pröva att spara ner bilden och då kanske hitta något fint i filnamnet, märkte då att den heter "lolcats".
Komplett kanske ska ge sig in i hamburgebranschen? :3

Edit: Cheezeburgerbranschen

.

Permalänk
Medlem

13 timmar och 37 minuter kvar nu!

Permalänk
Medlem

Söker man på 1337 hos komplett får man träff på ett gäng Crucial DDR3 minnen... Kanske blir 8 GB i servern nästa vecka

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dala68
Söker man på 1337 hos komplett får man träff på ett gäng Crucial DDR3 minnen... Kanske blir 8 GB i servern nästa vecka

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=518205
Dessa borde det ju bli då, om de nu inte gör samma sak som med processorerna och kör en separat artikel (vilket de lär göra... xD )

Visa signatur

CITERA MIG SÅ ATT JAG HITTAR TILLBAKA!
| MSI B550 Gaming Plus | Ryzen 5 5600x | Strix RTX 4080 | 32GB Corsair Vengeance | EVGA Supernova G2 850W | ROG Chakram (liten joystick ju!!) | L33T Muninn Headphones | KeyChron K3 | Predator X34 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anders.149
http://www.warclimb.com/wp-content/uploads/allyourbase.jpg

Bara för att det står "drives" behöver det inte vara lagring. Men det visar sig snart nog iallafall.

Överdrivet många punkter är inte så mycket att bry sig om, vissa använder de efter vartenda ord i en mening har jag sett. Finns betydligt ohövligare saker att uttrycka sig med. Du har en poäng dock.

Jag har faktiskt inte skrivit något om drives Jag tycker inte alls det står det för det ser ut som ett ensamt tecken på slutet, självklart kan jag ha fel.

Ja alltså det verkar som att hela fragbite invaderat Sweclockers och bara tvingat iväg de trevliga personerna till typ Xtremesystems och dylikt. Moderatorer borde bli en aning strängare tycker jag.

Kul med lite medhåll!

Visa signatur

4690k 1.25V 4.8 ghz |16 gb Corsair Plat|Slitmoddat 780TI 1250 mhz|Z97x SOC force|Seasonic plat 750W|Evo 850 250 gb.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dala68
Söker man på 1337 hos komplett får man träff på ett gäng Crucial DDR3 minnen... Kanske blir 8 GB i servern nästa vecka

Troligen inte, produktnamnet innehåller "1337". Prova Googla på det.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ovard
Jag har faktiskt inte skrivit något om drives Jag tycker inte alls det står det för det ser ut som ett ensamt tecken på slutet, självklart kan jag ha fel.

Ja alltså det verkar som att hela fragbite invaderat Sweclockers och bara tvingat iväg de trevliga personerna till typ Xtremesystems och dylikt. Moderatorer borde bli en aning strängare tycker jag.

Kul med lite medhåll!

Sweclockers verkar ha fått en väldigt låg snittålder. Övriga kommentarer överflödiga.

Permalänk

Räcker det ifall man lägger varan i varukorgen eller måste man verkligen beställa den för att den ska vara sin? Ifall tex det är en SSD och man lägger den i varukorgen och sedan ska köpa lite andra saker till den, finns det risk att den tar slut då även fast den ligger i varukorgen?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 2good4you___93
Räcker det ifall man lägger varan i varukorgen eller måste man verkligen beställa den för att den ska vara sin? Ifall tex det är en SSD och man lägger den i varukorgen och sedan ska köpa lite andra saker till den, finns det risk att den tar slut då även fast den ligger i varukorgen?

Den är inte helt säkert din förrän du monterat den i datorn, nästan.

Visa signatur

CITERA MIG SÅ ATT JAG HITTAR TILLBAKA!
| MSI B550 Gaming Plus | Ryzen 5 5600x | Strix RTX 4080 | 32GB Corsair Vengeance | EVGA Supernova G2 850W | ROG Chakram (liten joystick ju!!) | L33T Muninn Headphones | KeyChron K3 | Predator X34 |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 2good4you___93
Räcker det ifall man lägger varan i varukorgen eller måste man verkligen beställa den för att den ska vara sin? Ifall tex det är en SSD och man lägger den i varukorgen och sedan ska köpa lite andra saker till den, finns det risk att den tar slut då även fast den ligger i varukorgen?

lägg in resten av de du ska ha innan

Visa signatur

Ryzen 5800x - Strix B550-F Gaming - TUF RTX3080 - Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance RGB PRO SL - WD_BLACK SN750 1TB - Seasonic Focus GX 850W - FD Define 7 Compact DTG - AOC CU34G2X - ASUS MG279Q.

Permalänk

hehe gjorde just det , har lagt in lite saker, men någon som vet en bra adapter elr vad det nu än heter från 2,5 till 3,5? (ifall det blir en SSD då)

Permalänk
Medlem

Bara jag som tycker att det ser ut att stå i7? Förmodligen Core framför men bokstaven efter i7 kan jag inte lista ut, kanske ett S? Fast jag har säkert helt fel.

Permalänk

Ok, imo ser det ungefär ut så här: :l |l ´l´| |

Citat:

Ursprungligen inskrivet av pwntus
Bara jag som tycker att det ser ut att stå i7? Förmodligen Core framför men bokstaven efter i7 kan jag inte lista ut, kanske ett S? Fast jag har säkert helt fel.

Pricken över i:et ser dock ut att sitta lite mycket vänster, om jag kollar rätt.

Visa signatur

Stationär: [Intel i5 750 2,66Ghz]-[XFX Radeon HD5770 1GB DDR5]-[ASRock P55 Extreme]-[Corsair 2x2GB DDR3]-[WD Black 640GB]-[Corsair TX 650W]
Bärbar:  MacBook Pro 13" 2011 - Unboxing - Galleri
TV-spel: Playstation 3 40GB, Xbox 360 Elite, Wii, Gamecube, N64, NES

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rymdvanilj
Varför skriver dom inte en korrekt mening? All our ----- are belong to you = meningsbyggnadsfel modell grande. Eller är jag ute o sladdar med Benzen igen?

u n3v3r herd bout t3h intrn3t?#...

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk
Korsordsguru

Lägger man in texten "DRIVES" i PS, väljer samma typsnitt och storlek ungefär, gör den orange och kör gaussian blur-filter så blir det rätt identiskt resultat.

Visa signatur
Permalänk
Komplett.se
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 2good4you___93
Räcker det ifall man lägger varan i varukorgen eller måste man verkligen beställa den för att den ska vara sin? Ifall tex det är en SSD och man lägger den i varukorgen och sedan ska köpa lite andra saker till den, finns det risk att den tar slut då även fast den ligger i varukorgen?

Du måste genomföra köpet för att varan skall reserveras till dig och till det priset, att lägga produkten i kundvagnen / spara en inköpslista innebär inte att produkten tilldelas dig.

MVH // Erik J

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Komplett
Du måste genomföra köpet för att varan skall reserveras till dig och till det priset, att lägga produkten i kundvagnen / spara en inköpslista innebär inte att produkten tilldelas dig.

MVH // Erik J

Men om man beställer och köpet är klart är man lovad en vara?

Visa signatur

E8400@3,97 | GA-EP35-DS3L | 5850 BE @ 805 | Corsair Dominator@1081 4x1 GB | Corsair VX550W
MS Intellimouse 3.0 | Logitech Illuminated<3| Steel QcK+ | Steel 5hv2 | Samsung T220 (pissdålig skräpskärm)
Macbook Pro '10 | iPhone 3GS 16GB

Permalänk
Keeper of Traditions
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bbx8
Men om man beställer och köpet är klart är man lovad en vara?

Ne, det tror jag inte är helt säkert.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

varit sjuk hela veckan, hoppades på att gå till skolan och träffa kompisar idag.
Aja, nu kan jag iallafall försöka snappa åt mig något

Visa signatur

ASRock p67 extreme 4 | OCZ 240gb SSD + 320GB WDC + 1TB WDC GP | Intel Core i7 2600k | Nvidia Geforce GTX970 | 16gb Crucial Ballistix | Antec HC pro 1200w | Fractal define R2