Permalänk
Medlem

PcCity 6K: i3 med mera

http://www.pccity.se/product/datorer-pc/stationara-datorer-he...

Denna verkar vara saftig! 1,5k nedsatt pris, tänkt på att köpa den, men, ram minnet är bara 4GB och går inte att uppgraderas står det =/

Det används Windows 7 på den datorn.

Jag ska använda datorn till spel och surfa, spelen kommer vara web läsar spel, CS, wow eller hon ibland och lite av dom nyare osv.

Kommer datorn räcka upp 4-5 år? Kan byta grafikkort under dom åren, men minnet begränsar ju mig ganska mycket. Krävs det mycket minne för dom nyare spelen?

Permalänk
Medlem

4gb minne är OK.

Men datorn är inte prisvärd.

Permalänk
Medlem

Helt klart ovärd det priset! Be någon vänlig själ här på SweC att sätta ihop ett paket åt dig istället.

Permalänk

Kissar på HP:n Ligger nån hundring dyrare men det är det värt. Går att spara nån hundring på att ta en dvd du redan har och kanske köra på ett 5670 om du inte spela så mycket.

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

"ATI Radeon HD5450 - Njut av spel och multimedia med otroliga detaljer. Hela 1 GB dedikerat grafikminne!"

Mja, vet inte om jag håller med Elgiganten...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av selago
"ATI Radeon HD5450 - Njut av spel och multimedia med otroliga detaljer. Hela 1 GB dedikerat grafikminne!"

Mja, vet inte om jag håller med Elgiganten...

De menade nog "ATI Radeon HD5450 - Njut av spel och multimedia med otroligt lagg. Hela 1 GB dedikerat grafikminne!"

5450 är bra om man bara lirar jesper.nu spel och kikar film men skulle inte köpt en HP dator ändå.

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed