Battlefield Bad Company 2-tråden - del 1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tobz0r
Vad har jag gjort?

Fått spelet skickat. : (

Jag hoppas att du inte tog mig seriöst där uppe, jag är bara lite avundsjuk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robbsta
Fick mail av spelbutiken.se där det stod att det är fram flyttat till den 5e. Står även 5e på wikipedia :S Man kan ju hoppas att man får det tidigare

Med tanke på att webbis ska ha nattöppet onsdag till torsdag så skulle jag nog vilja påstå att spelet bör komma ut då den 4:e

Annars blire nog inget roligt nattöppet om kunderna nekas till att handla:P

Visa signatur

Stationär: Q9550 @ 3777.5MHz, ATI Radeon HD5850 1GB, Asus P5Q SE, 4Gb DDR2 PC6400 Corsair XMS2, Corsair 550W, Thermaltake TRUE + 3 Noctua NF-P12, Antec 300 med fläktar, 1x 640Gb WD black och nån random DVD-läsare me lightscribe

Permalänk
Medlem

Spelbutiken importerar.

Permalänk
Medlem

Beställde mitt bara för någon dag sen

Man kan ju tycka att alla borde skickas samtidigt, men det verkar ju inte gå i någon speciell ordning heller. Lite konstigt det där. Skickas de verkligen såhär sent på dagen? Annars skickas de ju inte förrän imorgon, så man har väl det på releasedagen. Ingen idé att lacka ur egentligen.

Att många hamnar bra till i rankingen när man själv inte fått spelet kan man ta, jag hade ändå inte hunnat matcha värstingarna

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 511
Fått spelet skickat. : (

Jag hoppas att du inte tog mig seriöst där uppe, jag är bara lite avundsjuk

Men lol klart jag inte tog dig seriöst

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tobz0r
Men lol klart jag inte tog dig seriöst

Jag har gjort som vana att se till att jag är helt säker.. hade inte varit första gången folk faktiskt tar saker som uppenbarligen var oseriöst som seriöst.

Kalla mig cynisk..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 511
Jag har gjort som vana att se till att jag är helt säker.. hade inte varit första gången folk faktiskt tar saker som uppenbarligen var oseriöst som seriöst.

Kalla mig cynisk..

Cynisk eller erfaren forum användare...

Fick inte mitt skickat idag, får hoppas att posten är snabba!

Visa signatur

"Min dator är bättre än din dator!" /Pimpim666

Permalänk
Medlem

Inte fått mitt skickat än

Beställde från webhallen.

Aja sålänge jag får det tills på torsdag så är jag nöjd... lite segt om jag får det den 5e dock då jag avbokade från spelbutiken och bokade på webhallen för nån vecka sedan för o få det så tidigt som möjligt då jag vill spela. x)

Visa signatur

i5 2500k - Cooler Master Hyper 212 Plus - ASUS P8P67 - Gigabyte HD6870 - 8GB 1600mhz RAM - WD 320GB - Samsung 500GB - WD 640GB - Corsair HX650W -Windows Vista Ultimate 64-bit - Antec P182 - G11 - Ikari Optical

Permalänk
Medlem

Svar från webhallen:

Hejsan,

Vi kommer att skicka ut Alla våra spel imorgon.

Med vänliga hälsningar / Kind regards
Carlos Guerrero

Undrar då varför VISSA personer har fått.

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TriPraX
Svar från webhallen:

Hejsan,

Vi kommer att skicka ut Alla våra spel imorgon.

Med vänliga hälsningar / Kind regards
Carlos Guerrero

Undrar då varför VISSA personer har fått.

Speedpacking:S?

Visa signatur

Stationär: Q9550 @ 3777.5MHz, ATI Radeon HD5850 1GB, Asus P5Q SE, 4Gb DDR2 PC6400 Corsair XMS2, Corsair 550W, Thermaltake TRUE + 3 Noctua NF-P12, Antec 300 med fläktar, 1x 640Gb WD black och nån random DVD-läsare me lightscribe

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TriPraX

Undrar då varför VISSA personer har fått.

Jag känner mig träffad

Men vafan..är jag den enda som har fått mitt skickat från webhallen?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alecz156
I UK, Europa är det den 4:de och 2:a i usa

Sverige den 4:e och övriga EU den 5:e.

Visa signatur

Give me a wooden cross

Permalänk
Medlem

Vissa har redan börjat spela så som jag, beställde via Webbhallen först men var rädd just för att inte få spela i tid och beställde via gamersgate med Amerikansk nyckel och den har börjat idag och har nu börjat spela, skönt för mig och alla dem som gjorde som jag hihihihihi.

Visa signatur

Chassi: Fractal R6, Intel 8700K, SSD 2 x 256GB , Asus Z370-F, MSI RTX 3080 Trio X , 16GB Vengeance ,Corsair HX 750w, G900, G35 & G19 & Acer XB271Hu.
Inet.se fraktfritt

Permalänk
Inaktiv

C:\Users\XXX\Documents\BFBC2\settings.ini

Ändra Fov=55 , max 200.

FOV

Permalänk
Medlem

Min order ska skickas imorgon och de hade exemplar av Limited Edition över, trevligt.

Kände mig lite orolig över att på torsdag få ett mail "tyvärr har vi inte limited edition tillgänglig så din order har makulerats. Om det är OK så kan du lägga en order på vanliga versionen."

Och få det på måndagen..

Permalänk
Inaktiv

Denna limited edition kommer knappt ta slut...
Dom kan ju generera oändliga koder.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PsychedelicZ
Denna limited edition kommer knappt ta slut...
Dom kan ju generera oändliga koder.

Det är skillnad på fodralen också.

Knappt märkbar skillnad, men den finns.

Så de måste fixa upp mer fodral också. Jag utgår från att limited sitter på skivorna också.

Så det är inte bara så simpelt som en kod. Även fast koden är det enda extra av värde man får. ^^

Permalänk
Medlem

mitt är skickat också

Visa signatur

Thanks for the party, the house, the girls, the press, and..
Oh yeah, doing my laundry

Permalänk
Inaktiv

För dom som har ont i lilfingret:

Installera: AutoHotKey http://www.autohotkey.com/

sen kör denna script:

-----

~LCtrl up:: ;use LCtrl "up" so it doesn't get triggered when you hold ctrl
Goto, Crouch

Crouch:
; Changed: Trigger was changed to "~LCtrl" as ~ allows normal operation of key.
If (a_tickCount-lasttime < 400) ;Check when we released ctrl the last time if < 400ms initiate Crouch
{
Loop
{
Send, {LCtrl down} ; Initiate 'Crouch'
If IsKeyPressed("LCtrl") ; Check if 'LCtrl' pressed. If pressed & released, Break loop.
Send, {LCtrl up} ; Release 'Crouch'
Break
}
}
lasttime:=a_tickCount
Return

IsKeyPressed(v_KeyName)
; Returns 1 if %v_KeyName% is currently being pressed, otherwise 0
{
GetKeyState, state, %v_KeyName%, P
If state = D ; The key has been pressed
{
Return 1
}
Return 0
}

-----

tada

Permalänk
Avstängd

DiscShop har skickat mitt så jag har den i brevlådan imorgon.
Gillade ettan så det blir nog kul att lira.

Visa signatur

Q9650 4212 Mhz - True coler - ASUS P5E Deluxe - Corsair Dominator 4Gb 8500 C5DF 1174 Mhz 5.5.5.15 - Crossfire Oklockat - HIS Radeon 4870 1GB - Asus Radeon 4870 1GB - Corsair Powersupply 1000W M - X-Fi - 1500Gb Hd's - Antec Nine Hundred - Windows 7 Pro 64bit - 24 Tum Benq - 3dmark Vantage 18758p - Xbox360 Slim + En dator i sovrummet till tv'n ,med 5.1 ljud för mys. En laptop med till frugan. Plus annan Hightech..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jesusbarnet
mitt är skickat också

Från webhallen?
Fan då är inte jag unik längre

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Damir2d
Vissa har redan börjat spela så som jag, beställde via Webbhallen först men var rädd just för att inte få spela i tid och beställde via gamersgate med Amerikansk nyckel och den har börjat idag och har nu börjat spela, skönt för mig och alla dem som gjorde som jag hihihihihi.

Hur är det med DLC-paketet som kommer på releasen? Var det inte så att man fick en kod till det också om man köper det i butiken, hur är det då om man köper från Gamersgate?

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JackeShan
Hur är det med DLC-paketet som kommer på releasen? Var det inte så att man fick en kod till det också om man köper det i butiken, hur är det då om man köper från Gamersgate?

Man får 3 serials

Spel serial
Limited edtiion code
Map pack code

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PsychedelicZ
Man får 3 serials

Spel serial
Limited edtiion code
Map pack code

Låter bra!

Permalänk

Jag ska nog ha FOV, på 70 sen, verkar lagom, tack för tipset Psych!

Permalänk
Medlem

Hmm... försöker köpa från gamersgate.com genom invisiblesurfing.com men när jag trycker på Buy händer inget.

Edit; Högerklicka > Open funkar.

Permalänk

Får man de där 2 extra banorna även om man inte köper LE?

Visa signatur

Gigabyte GA-P55A-UD4 ♦ Intel Core i5-750 ♦ Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 2x2 Gb ♦ XFX Radeon HD 5850 Black Edition ♦ Samsung Spinpoint F3 1Tb ♦ Corsair TX Series 650W PSU ♦ Windows 7 Home Premium 64bit eng ♦ Asus VW222U 22" ♦ Pioneer DVR-116D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The Tall Man
Får man de där 2 extra banorna även om man inte köper LE?

Ja, LE är bara att man får ett par saker 5st tror upplåsta på lvl1, som i vanligafall tar ett par levels att låsa upp. Så efter ett tag har alla dessa sakerna upplåsta också.

Visa signatur

"NO! I dont wanna die. There are still too many things I don't own..."
I7 13700K | Asus Prime z690-a | 32GB DDR5 | Asus 3080ti | Samsung 970 m.2 250 + 2000 + några 1tb 870s | 3 x Asus 27´ 1440p 165hz
NAS Synology DiskStation DS920+ 4x12TB WDred / Ender 3 PRO / Ender 3 S1

Permalänk
Medlem

Woho, tankar ned Bad Company 2 Limited Edition i 2.1mb/s.

Tack för tipset Damir2d, förresten heter också Damir

Visa signatur

i7 920, 4850 512MB, 640GB HDD, 3GB 1333 MHZ, Windows 7 64-bit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Darkie
Ja, LE är bara att man får ett par saker 5st tror upplåsta på lvl1, som i vanligafall tar ett par levels att låsa upp. Så efter ett tag har alla dessa sakerna upplåsta också.

man skall tydligen få nåt unikt vapen också, ak-74u eller vad det nu hette^^

Visa signatur

Define R3 Arctic White, Asus Z97-AR, i5 4690K, CM 212, 16 GB DDR3 RAM, Asus Radeon R9 290X DCUII, Samsung 840 250GB, 840 Pro 512 GB, EVGA Supernova G2 750 W, Windows 10 Pro, O2+ODAC